top of page

כך תעברו בשלום את מרקורי בנסיגה


המרקורי שוב בנסיגה, וזה הזמן להתכנס ולכתוב את המדריך המלא לאיך עוברים את התקופה בשלום.

אז מה שכחתם היום כשיצאתם מהבית? או אתמול כשיצאתם מהעבודה? ומה הייתם צריכים לעשות פעמיים כי לא הצליח לכם על הפעם הראשונה?

אלו בדיוק הדברים הקטנים והמעצבנים שקורים בתקופה זו!

רגע לפני שאתם מאבדים את העשתונות, הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לצלוח את שלושת השבועות הקרובים במינימום עצבים.

אז קודם כל להבין מה זה אומר מרקורי בנסיגה? - זה אומר שמי שעומד על כדור הארץ ומביט לעבר מרקורי בתקווה שיוכל לראות אותו כי הוא הכי קרוב לשמש אז אין באמת סיכוי שאפשר לראות אותו אלא אם כן זה קורה ממש לפני הזריחה או ממש אחרי השקיעה, אבל נניח לרגע שאתם מאותם ברי מזל שנמצאים בסופשבוע במלון יוקרתי אי שם בנגב וכמה רגעים אחרי השקיעה אתם כן מצליחים לראות יהלום קטן נוצץ בצד המערבי, אז שתדעו שזהו מרקורי.

נו כבר שכחתי מה רציתי לכתוב, אה! מי שעומד על כדור הארץ, כן. טוב, אז מי שעומד ומסתכל רואה בעצם שהכוכב במקום להתקדם קדימה, הולך אחורה!

איך באמת אפשר לדעת?

אני מניח שלא תעמדו ברצף שבוע ימים באותו מקום ובאותה שעה ותסמנו בשמיים את המיקום שלו. אבל תאמינו לי שאם היה אפשר לסמן נקודה כל יום הייתם רואים שבמקום להתרחק מהשמש הוא בעצם הולך אחורה ומתקרב אליה עד שהוא נבלע בתוכה. בפועל הוא פשוט מסתובב מאחוריה ועובר לצד השני ואז ניתן לראות אותו לפנות בוקר.

וכמובן שמדובר על אשליה אופטית ממש כמו שתי מכוניות שאחת נוסעת יותר מהר מהשניה, ואז מי שבמכונית המהירה רואה את המכונית השניה כאילו נוסעת אחורה.

אוקי, אז אחרי שהבנו שזאת אשליה והוא לא באמת הולך אחורה כי אף כוכב לא באמת הולך אחורה, נשאר להבין למה זה בדיוק משפיע עלינו?

אז כאן אין לי תשובה מדעית מוכחת, אני רק יכול להגיד שאם נניח שכל כוכב שולח קרינה מסוימת לכדור הארץ, ובמקרה של מרקורי הקרינה הזאת משפיעה על המחשבות שלנו אז בזמן שהוא נסוג הקרינה משתנה ומשפיעה על המחשבות, מאוד פשוט. בעצם הקרינה של מרקורי משפיעה על כל דבר שקשור לתקשורת גם אם אין לו מחשבות כמו למשל אינטרנט, גלי רדיו, גלי סלולר וכדומה.

יקומו הציניקנים יצקצקו ויאמרו - כאילו שאין שיבושים בתקופות אחרות כשמרקורי לא בנסיגה, ואני אגיד להם שהם בהחלט צודקים כי יש כמובן שיבושים גם בתקופות אחרות, אבל בתקופה הזו מה שמיוחד הוא שהם קורים ברצף ובסמיכות שיגרמו לכל בר דעת להרים גבה ולתהות אם זה באמת צירוף מקרים!

אז מה עושים בתקופה הזאת? עושים סדר! מחזירים עטרה ליושנה, מתקנים ומחזירים את הגלגל לאחור.

הרבה אנשים מפחדים כשמגיעה תקופת הנסיגה. הם לא חותמים על הסכמים ולא מבצעים עסקאות, וכאן המקום להרגיע - החיים ממשיכים קדימה גם כשמרקורי בנסיגה!

מותר לחתום על מסמכים בתנאי שקראתם אותם טוב טוב ושבצעתם את השינויים שרציתם,

מותר לבצע עסקאות חשובות ככל שיהיו בתנאי שבדקתם טוב טוב את התנאים.

מותר להמשיך לחיות ואין צורך לפחד. אנשים מתחתנים, קונים בתים, נוסעים לחו״ל, מתחילים עבודות חדשות יולדים ילדים גם בתקופה הזאת.

אחד הדברים המצוינים שאפשר לעשות בתקופת הנסיגה הוא לשחזר דברים.

פעם אחת הלך לי הדיסק הקשיח והייתי צריך לעשות שחזור - וזה פשוט הצליח.

גם כשהולכים לאיבוד דברים - זה זמן מעולה למצוא אותם.

גם ניתוחים אפשר לעבור כשמרקורי בנסיגה למרות שיקומו עלי כל האסטרולוגים וינזפו בי!

כי איך אני מעיז להגיד דבר כזה שהוא בניגוד מוחלט למוסכמות האסטרולוגיות, אז רק שתדעו שדווקא בתקופה זו ניתן להחזיר דברים לקדמותם, וזה הרי מהותם של ניתוחים, וזה גם נכתב מתוך נסיוני האישי! ובכל זאת כדי לא להסתכסך עם חברי הקולגות הייתי מוסיף שאם לא דחוף לכם להתנתח, אז אולי עדיף לחכות לאחרי הנסיגה וככה להימנע מתקלות כאלה ואחרות, אבל אם אין ברירה ונקבע לכם תור ואין שום אפשרות לשנות - אז יש סיבה טובה לכך ותהיו רגועים! היקום יותר חכם מאיתנו (וגם הרופאים).

תזכרו שכל מה שלא עבד כמו שצריך לפני הנסיגה, יתפרק ויצא מכלל שימוש בתקופת הנסיגה ולכן יצטרכו לתקן אותו או להחליף אותו. לכן תקופת הנסיגה היא מצוינת להתחדשות.

כל מה שקבעתם בזמן הנסיגה עלול להשתנות בגלל סיבות כאלה ואחרות - לכן נדרשת ממכם גמישות. אם זאת פגישה שלא יצאה לפועל, או אם ניסיתם לדבר בטלפון ולא היו זמינים, אם הזמנתם כרטיסים לתאריך אחר, בכל מקרה אם תוסיפו את המשפט - ״הכל לטובה״ תראו איך זה עושה פלאים ופשוט תזרמו עם זה, כי זה באמת לטובה וזה באמת עושה פלאים.

תקופת הנסיגה מעולה לקבל תשובות על דברים שלא הייתם בטוחים לגביהם. חשדות, שמועות, לחשושים, ריכולים, פליטות פה... שימו לב שיש נטייה לשערוריות להיחשף דווקא בתקופת הנסיגה! תנסו להיות בצד הנכון של הנסיגה אה?

אם קיבלתם פקס או מייל שגוי, אם למכונת הצילום פתאום יש חיים משל עצמה, אם אתם לא מבינים מה הבוס שלכם מדבר למרות שהוא טוען שהוא מדבר מאוד ברור, אם הסלולרי שלכם מחייג בלי סיבה ובמיוחד אם לא מתנתקת השיחה ואתם ממשיכים לרכל והצד השני שומע את כללללל מה שאתם אומרים!!! (וואה עליכם), אם הזמנתם מנה במסעדה והגיעה מנה אחרת, אם אתם מגלים כפילויות מעצבנות במחשב ובמיוחד בלוח השנה, אם לא הצלחתם לבצע תשלום באינטרנט בפעם אחת, אם אתם כותבים פוסט על מרקורי בנסיגה ומגלים מליון שגיאות כתיב מעצבנות שצריך לעבור על הפוסט שוב ושוב ולתקן הכל מחדש, אם אתם שומעים פתאום שיר ישן שלא שמעתם שנים מתנגן ברדיו ואתם בטוחים שסיפור מגדל בבל קם לפתע לתחיה ועושה קאמבק - זה אומר שהנסיגה כבר כאן ואין מה לעשות, צריך להתמודד איתה!

אז לפני שאתם יוצאים מהבית או מהעבודה - תעצרו שניה ותחשבו מה שכחתם. לפני שאתם מתכננים כל פעולה - בדקו שוב ושוב. לפני שאתם יוצאים לשדה התעופה - בדקו באפליקציה אם הטיסה יוצאת בזמן. אל תקבעו פגישה אחרי פגישה היו גמישים, והשאירו מקום לתמרון.

אל תתאכזבו אם הגעתם לקניון והשמלה שבדיוק רציתם אזלה במלאי והיא קיימת בסניף אחר ויקח כמה ימים להזמין אותה. קחו את הנסיגה בקלות, ברוח טובה ובהומור.

במקום להתפוצץ אפשר וכדאי להתלוצץ אמרה המורה בת מזל דגים שלי לתיירות בתיכון, היום אני מבין את המשפט ואפילו חושב שהוא חכם מאוד.

אם נתקלתם בתעלולי תקשורת מהסוג המעצבן שתוארו כאן, תעשו עם עצמכם הסכם, תחייכו ותגידו - כנראה שמרקורי היה פה. ברוב המקרים אי אפשר להתחמק ממנו, פשוט תעלו חזרה הביתה וקחו את המפתחות הנכונים :)

הנסיגה החלה ב-13 לאוגוסט ותארוך 3 שבועות. היא תסתיים ב-6 לספטמבר. בני מזל בתולה, תאומים, קשת ודגים יושפעו מהנסיגה יותר מהאחרים עד ה-31 לאוגוסט, ומה-1 לספטמבר ועד סיום הנסיגה יושפעו בני מזל אריה, דלי, שור ועקרב.

770 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page