top of page

אפריל 2024

סערה


חודש אפריל הגיע ואיתו הדריכות הרבה מהאירועים שעומדים להתרחש.

הנה סקירה של מיקום הכוכבים וההיבטים ביניהם לחודש אפריל:


2 אפריל - מרקורי נכנס לנסיגה

3 אפריל - ונוס צמידות נפטון

5 אפריל - ונוס נכנסת למזל טלה

6 באפריל - ונוס בהיבט 60 לפלוטו

8 אפריל - ליקוי חמה מלא

10 אפריל - מרס צמידות סטורן

12 אפריל - שמש צמידות מרקורי

19 אפריל - שמש נכנסת לשור

20 אפריל - מרס בהיבט 60 ליופיטר

21 אפריל - יופיטר צמידות אורנוס

21 אפריל - שמש בהיבט 90 לפלוטו

25 אפריל - מרקורי חוזר להילוך ישיר (הופך לכוכב בוקר)

29 אפריל - מרס צמידות נפטון

29 אפריל - ונוס נכנסת לשור

30 אפריל - מרס נכנס לטלה

1 מאי - ונוס בהיבט מרובע לפלוטו


מה שמעניין החודש הוא הצמידות הגדולה בין אורנוס ויופיטר שקורת כל 14 שנים, יופיטר מרחיב ומעצים כל דבר ואורנוס מפרק ומרכיב מחדש. כל מפגש ביניהם גורם לאירועים בסדר גודל עולמי ולסטטוס קוו חדש. אורנוס אחראי על מהפכות ושינויים דרמטיים שאין מהם דרך חזרה. יופיטר סוחף אחריו את ההמונים ומשפיע בקנה מידה רחב. יופיטר זה אמונה, פילוסופיה ואידיאולוגיה שמתכתבים יפה עם חזון דתי משיחי. אנחנו רואים את ההפגנות הפרו-פלסטיניות מסביב לעולם. ישראל מתמודדת עם המון שטוף שנאה, שמאיים על הסדר הציבורי העולמי. ארצות הברית, אירופה, אסיה, אוסטרליה - כולם צריכים לדאוג מההתפשטות של האיסלם שכבש את העולם. ההמון המתלהם שמשתלח ביהודים ובישראל ושקורא להשמדתנו צריך להדאיג את כל העולם. השנאה כלפינו לא נעלמה עם תום השואה, היא העצימה וגדלה למימדים עצומים וזה כמו בועה שמתפוצצת. אורנוס + יופיטר = בום!!!!


בעולם השתרש תרבות השקר והעיוות בחסות נפטון במזל דגים. 14 שנים עומדים להגיע לקיצם ובשנה הבאה נפטון יעבור למזל טלה.

בתקופת שהייתו במזל דגים - העולם הקדיש את משאביו לפיתוח וקידוש הפייק והשקר. הטכנולוגיה כל כך התפתחה שתוכנות לעריכת וידאו, ואפקטים ויזואלים הפכו נגישים בכל טלפון נייד, מסך ירוק, פילטרים בשיחות וידאו, דיפ פייק, מציאות מדומה, מציאות רבודה, תחפושות מסיליקון שנראות אמיתיות, איפור, טכנולוגיית לק ג׳ל, כל עולם הזיופים התחליפים והתותבות התפתח והגיע לרמה גבוהה במיוחד. אי אפשר להאמין לכלום היום. כל מה שאתם רואים בטלוויזיה ערוך ומגמתי, כל מה שאתם קוראים בעיתונים, הפייק בכל מקום ויש מי שדואג לשחק לנו במוח. מה שאתם רואים לא אמיתי, ומה שאתם שומעים הוא שקר. ומיליוני אנשים בעולם מאמינים שלא היה ולא נברא ה-7 באוקטובר. הבורות נמצאת בכל מקום והשנאה משתוללת, ועליה מנצחת איראן שעושה הכל כדי להשמיד את היישות הציונית. אין להם משהו אחר לעשות בחיים חוץ מלקדש את השנאה כלפינו? העניין הוא שפה מדובר על פנטיות דתית. ועם פנטים דתיים אנחנו צריכים לדבר באותה השפה ולהתנהג באותה צורה.


שום הבטחה שניתנת במרקורי בנסיגה לא מחזיקה מעמד לאורך זמן. כוכב נסוג מבטיח אבל לא מקיים. אבל דווקא כשמרקורי נסוג זה מתאים לחתימה על עסקה להשבת החטופים. כי כוכב בנסיגה מחזיר דברים לקדמותם או לפחות מנסה, ומרקורי בנסיגה זה טיימינג מעולה להשיב אותם הביתה.  אבל אם לא היתה עסקה כפי שחשבתי כשונוס ומרס נפגשו אני בספק אם תהיה גם עכשיו.

אני צופה שיהיו ניסיונות להגיע לחטופים בדרך ישירה בעקבות מודיעין רב ערך שקיבלנו. בכל מקרה יש עיתוי חזק להשיב אותם הביתה. לצערי חלק מהם לא שרד את השבי.


ב-8 באפריל ליקוי חמה מלא שיראה במקסיקו ובארצות הברית. גם הליקוי שהיה ב-14 באוקטובר היה מעל ארצות הברית וגרם לה להיות מעורבת במלחמת ישראל חמאס. הליקוי המתקרב ישבור שוב את הקרח וארצות הברית תצטרך להיכנס לאירוע והפעם לא כמגבה או כמשקיפה מהצד. יתכן שארצות הברית תפתח חזית מול מדינה עוינת.

ירד המסך על דמות חשובה וידועה שתרד מהבמה, אסונות טבע ומזג אויר קיצוני צפויים בשבועות הקרובים שלאחר הליקוי.

הליקוי הזה מעמיד את הנשיא ביידן בסכנת נפילה ויופיטר שיכנס למזל תאומים במאי - יטיב עם דונאלד טראמפ.


נראה שהעולם הולך להקצנה ועוד מלחמות יצוצו, זה לא רק אצלנו.

ונוס (מדינת ישראל) נכנסת למזל טלה ב-5 באפריל - זה לא טוב לנו, מזל טלה מזל המלחמה וונוס לא אוהבת להיות שם אבל אין ברירה. העולם לא מבין אותנו ואת הצורך שלנו ולכן פעולה ברפיח היא בלתי נמנעת. מדינת ישראל הולכת לעשות ניקיון ״פסח״ ואין זמן אחר. אי אפשר להשלים עם המצב שעל הגבולות שלנו נמצאים ארגוני טרור ששמו להם למטרה להשמיד אותנו. המזרח התיכון עומד להשתנות. ישראל היא בת מזל שור - והשוורים לא יכולים להפסיק באמצע משהו שהם התחילו. במיוחד כששר הביטחון שלנו בן מזל עקרב - התחלנו ואנחנו נסיים עד הסוף. העקרבים לא אוהבים אמצע, יש שחור או לבן וצריך לבחור איפה להיות. אז אם ישראל במלחמה - זאת מלחמה עד הסוף! והסוף הוא שלא יהיה חמאס וגם לא חיזבאללה.


הפסח הזה לא יהיה שקט וכולנו מרגישים את זה.

ב-29 באפריל ונוס נכנסת למזל שור וחוזרת הביתה למזל שלה ולכח שלה זה מעודד. אך מרס (אויבים) נכנס למזל טלה - וזה פחות טוב לנו, כי זה נותן כוח לאויבנו.

בתחילת מאי ונוס נמצאת בהיבט מרובע לפלוטו - איומים ומצב בטחוני לא טוב. קשה להאמין שלמדנו והפקנו לקחים מה-7 באוקטובר.  השיעור עוד לא נלמד ותרבות אי לקיחת האחריות חייבת להיעלם מהמפה הפוליטית. כל מי שה-7 באוקטובר קרה תחת משמרתו חייב לשלם את המחיר. גם אנחנו כעם צריכים לקחת אחריות - כי זה קרה במשמרת שלנו! אנחנו אחראים על מי שנמצא בפוליטיקה אז הגיע הזמן שאנחנו נפיק לקחים. אנחנו אשמים לא פחות.


ולסיום - המערבולת המטורפת והמטורללת שישראל נגררה אליה בחסות כוכב אורנוס שהתלבש לה על השמש - יגיע לסיום רק באפריל 2025, אז יגע אורנוס בפעם האחרונה בשמש שלנו ויעזוב אותנו לנפשנו לעוד 84 שנים.



1,535 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page