top of page

האם אכנס לכלא?




לפני שנתיים הגיעה אלי מ. ושאלה אותי האם היא תיכנס לכלא?

מ. בחורה צעירה בשנות ה-20 המאוחרות לחייה, נתפסה בתחילת 2020 כשבביתה סמים קלים וסכום כסף מזומן לא מבוטל.

המשטרה שפשטה על ביתה החרימה את הכסף ולקחה אותה למעצר והאשימה אותה בסחר בסמים.

מ. היתה יוצאת עם חברים למסיבות וכחלק מהקטע הם היו מעשנים סמים ביחד והכל היה לצריכה אישית.

כולם היו יודעים שאם צריך לתפוס ראש טוב אפשר למצוא אצל מ. דברים טובים, אבל היא בשום אופן לא סחרה וגם לא היו לה כוונות כאלה.

מבוהלת מכל הסיטואציה, היא פנתה אלי שאבדוק מה יעלה בגורלה ומה יפסוק בית המשפט בעניינה.


המפה נפתחה לרגע שאלת השאלה - בתאריך 20.9.2022 בשעה 11:08 שעון ישראל.

פלוטו שליט האופק (האופק נפתח בעקרב) מסמל את השואלת והוא נמצא בנסיגה (מביע חרטה ומשחזר את האירועים בראש נון סטופ) במזל גדי (רציני/חמור) ובבית 2 (רגשות/ערך/כסף) - מראה שהראש שלה טרוד בנוגע לכסף שנלקח ממנה ולמוגבלות שהיא נמצאת בה, ובחרטה עמוקה על כל המקרה ובשיחזורים על איך נגררה לכל הסיטואציה הלא נעימה הזאת.


בית 12 - בית המעצרים והכלא נפתח גם הוא במזל עקרב ולכן פלוטו הופל לשליט משותף של השואלת ושל בית המעצרים - מכאן הפחד שתיכנס לכלא.


לא פלוטו וגם לא מרס (השליט השני של עקרב) נמצאים על מפתן בית 12 (לא עומדים להיכנס לשם)

הירח (השליט הכללי של המפה וזה שמראה מה הולך לקרות בעניין) שנמצא במזל סרטן (בית) נמצא במולות (היבט מפרק) עם פלוטו שליט בית 12 - ואומר שלכלא היא לא תיכנס.


בית 10 שמסמל את השופט נפתח במזל בתולה ומרקורי במזל מאזניים (הגינות) מסמל את השופט.

מרקורי נמצא בנסיגה (מתקרב להיבט חיובי לפלוטו - לשואלת) דבר שמסמל שהשופט יהיה קשוב ויראה התחשבות כלפיה.

גם ונוס (כוכב מיטיב/ממתיק) והשמש (מיטיבה) ונקודת המזל כולם נמצאים בבית 10 אומרים שהעונש הצפוי בשום אופן לא יהיה כלא, והוא יסתכם בקנס כספי (ונוס) ובעבודות שירות (מזל בתולה).


מ. בחורה רצינית ואינטיליגנטית הבינה שהיקום מעביר אותה שיעור רציני. במפת הלידה האישית שלה - סטורן (הגבלה/קרמה) ופלוטו (משטרה/פלילי) חברו יחד והתיישבו לה על האופק במזל גדי ועל הכוכב האישי שלה נפטון (בריחה/סמים). לא רק שזה אירוע רציני ומשמעותי שקורה פעם אחת בחיים ושהמפגש בין סטורן לפלוטו קורה על האופק שלה הוא נדיר ביותר, בנוסף לזה גם התרחש ליקוי חמה מלא. מקרה סופר סופר סופר נדיר חריג וחד פעמי.


באותה תקופה אגב כל העולם התמודד עם התפשטות מגיפת הקורונה, והרבה חברה צעירים הרגישו צורך להתנתק ולברוח מהמגבלות הקשות שהוטלו אז על הציבור..


מה מביא נערה צעירה להתעסק עם סמים מלכתחילה?

אז קודם כל טמטום, עם כל הכבוד לבגרות שלה היא בסך הכל ילדה שחיפשה להפיג את הבדידות שלה (עלתה לארץ לבדה מחו״ל ושירתה כחיילת בודדה), וכמובן היגררות אחרי החברים הלא נכונים.


כבת מזל דגים - התעסקות עם סמים זה לא ממש ביג דיל… הדגים אוהבים לברוח ולבחון את הגבולות, זה משהו שכל סטודנט לאסטרולוגיה שנה ראשונה לומד - בני מזל דגים מתמכרים בקלות לאלכוהול, סיגריות, סמים, אוכל כסף, מין וגם לאנשים הלא נכונים…בעצם כל מה שאפשר להתמכר אליו הם מתמכרים כי זו הדרך שלהם ללמוד. כמובן שלא כל בני מזל דגים מתמכרים לסמים, זה תלוי בעוד גורמים במפה! אבל בגדול ובצורה פשטנית מזל דגים והכוכב שלו נפטון מסמלים בין היתר סמים, התעלות, בריחה, תעתועים, השראה והתמכרויות.


בינתיים מינו ל-מ. קצינת מבחן שתבדוק ותלווה אותה עד למשפט, היא הבינה מיד את חומרת המצב, החליטה שהיא עושה שינוי בחייה, לומדת וצומחת מהמקרה, הפסיקה ללכת למסיבות ולעשן סמים וגם התנתקה מקבוצת החברים שהיתה מסתובבת איתם, עברה דירה, החליפה עבודה, והתחילה מערכת יחסים חדשה. מ. התחילה חיים חדשים.


יום המשפט הגיע בתחילת 2024, מ. נעמדה מול השופט בהתרגשות גדולה וגוללה את סיפורה.

היא סיפרה שהיא למדה מהמקרה ושקיבלה את חייה במתנה בזכות המקרה שקרה לה, היא הודתה שמי שהציל אותה היתה לא אחרת מאשר המשטרה שפשטה על ביתה והחרימה את הסמים שהיו ברשותה. בזכות ההלם החרטה והרצון לבצע שינוי בחייה היא התנתקה מאותה קבוצת חברים שאיתה היתה הולכת למסיבות ומעשנת סמים. אותם חברים אגב היו במסיבת הנובה ולמרבה הצער מצאו שם את מותם. אם המשטרה לא היתה תופסת ועוצרת אותי, הייתי ממשיכה עם המסיבות והייתי צריכה להיות עם אותם חברים ב-7 באוקטובר בנובה, כנראה שלא הייתי יוצאת משם בחיים, כך שלא משנה מה בית המשפט המכובד יפסוק בענייני - חיי ניצלו, קיבלתי אותם במתנה בזכותכם.

אני מאמינה שמכל דבר רע קורה דבר טוב, אני אדם אחר היום, בוגרת יותר, מודעת יותר ולוקחת אחריות מלאה על כל מה שעשיתי.


השופט וכל הנוכחים בחדר בית המשפט היו בהלם ומאוד התרגשו מהסיפור האישי שלי היא סיפרה לי לפני כשבוע. השופט מאוד התרשם ממני ופסק לי עבודות שירות והמשטרה החזירה לי את כל הכסף שהחרימה מהבית שלי.


אני לא אשכח את השיחה ואת המפה שעשית לי היא אמרה, זה נתן לי כוחות להתמודד באותם שעות קשות ועם אותן מחשבות טורדניות שהיו לי עד למשפט. במשך שנתיים אני חוששת אם אכנס לכלא, והשיחה איתך פשוט הרגיעה אותי.

עכשיו התחלתי את עבודות השירות שלי ואני עושה אותם באהבה בשמחה וברצון. ירדה לי אבן גדולה מהלב ואני כבר מוכנה לפרק החדש בחיי אחרי שאסיים את המחויבות שהוטלה עלי.


בישרתי לה שעד סוף 2025 היא צפויה גם להתחתן וגם להפוך לאמא…

אז סוף טוב הכל טוב ויש עוד למה לצפות…


312 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page