top of page

צמידות ונוס מרס במזל דלי 22 בפברואר 2024



סיפור אהבה בשמיים עם המפגש הדו שנתי של ונוס ומרס. רומיאו ויוליה נפגשו אתמול במזל דלי (למשכימי הקום ניתן לראות אותם לפני עלות השחר בסביבות 5:20 לפנות בוקר במזרח).

המפגשים המרגשים בין ונוס למרס קורים אחת לשנתיים בממוצע, הם רודפים אחד אחרי השנייה במשך שנתיים עד שהם סוף סוף נפגשים ליומיים של אהבה.

המשיכה ביניהם עצומה והאנרגיה שלהם באה לידי ביטוי באהבה טהורה של זוג אוהבים שנפגש אחרי פרידה ארוכה.

הם מתרגשים לראות אחד את השניה, הם מחכים למפגשים האלה כל שנתיים ויש בהם תשוקה נועזת וחסרת מעצורים.

האוהבים מתאחדים, משלימים פערים, ונפרדים אחרי יומיים קצרצרים בלבד. שוב מרס יצא למלחמה וונוס היפה והענוגה תחכה לו בערגה עד שיחזור בפעם הבאה. אחרי יומיים מלאים בריגושים, מגיע החשש הנורא מפני הפרידה. שניהם יודעים שעליהם להיפרד  והם מוכרחים להמשיך הלאה כל אחד לדרכו ועיסוקו עד למפגש הבא. העצב משתלט והריקנות חוזרת למלא את הלב הכואב. הגעגועים הבלתי נסבלים, החלומות על המפגשים הקודמים והצפייה למפגש הבא.


ונוס תביט אל אהובה ותראה אותו מתרחק עד שיעלם באופק (בתכלס זאת ונוס שמתרחקת כי היא יותר מהירה ממרס) ותחזור לענייניה בציפייה לפעם הבאה.


כולנו אוהבים סיפורי אהבה מרגשים, יש סיפורים על אהבה אסורה, על אהבה נכזבת, על אהבה בלתי אפשרית, על אהבה חוצת גבולות ועוד הרבה סיפורי אהבה שכולם תולדה ממפגשי ונוס ומרס.

ומי שנולד ובמפת לידתו צמידות כזאת, סימן שנולד בזמן נדיר ביותר - וליבו מלא אהבה ותשוקה מלחמה ושלום וכמיהה בלתי פוסקת למצוא את אהבת נפשו. אנשים אלו ירגישו באהבה כמו במלחמה, וילחמו על אהבתם. יהיה להם קשה לחיות חיים ללא תשוקה, הם צריכים להרגיש נאהבים ונחשקים ויעשו הכל כדי למצוא את החצי השני.


הצמידות בין ונוס למרס מולידה מריבות ומלחמות במערכות יחסים כמו גם אהבות ממבט ראשון ומרדף בלתי פוסק למצוא את האחד/ת והיחיד/ה. אם ונוס זה אהבה ומתוק, מרס זה מלחמה וחריף, והשילוב ביניהם מוליד משהו שדומה לשוקולד צ׳ילי חריף. יאממי.


הפעם המפגש קורה במזל דלי - מזל החברה והידידים, הדליים בולטים ומקבלים תשומת לב מהסביבה. הם מתמלאים בתשוקה ליצור ויש להם את האומץ להתמקד במה שהם הכי אוהבים. הם מושכים ואהובים. הם מקבלים בוּסט אנרגיה מהיקום וההרגשה נהדרת. המפגש יוצר הזדמנות להכרויות חדשות על רקע רומנטי ואיחוד עם אנשים אהובים, זו התקופה הכי יצירתית שלהם.


אצל כל מזל ההשפעה של הצמידות הזאת באה לידי ביטוי בצורה שונה - להלן סקירה איך הצמידות משפיעה על כל שאר המזלות:


טלה - הצמידות במזל דלי מביאה לכם את הרצון להיפגש עם חברים וליצור חברויות חדשות. יש לכם את האומץ להגשים את משאלות לבכם. חברים יעזרו לכם. מאחר ומרס הוא השליט שלכם הצמידות עם ונוס גורמת לכם להתעסק עם דברים שקשורים ליופי עיצוב ואסתטיקה.


שור - הצמידות במזל דלי מביאה לכם את הרצון להגיע לפסגה ולהצליח. יש לכם את האומץ לעזוב את הישן ולהתמקד במה שאתם אוהבים באמת. הצלחה בקריירה, אפשרויות לקידום. אנשים בעלי סמכות יעזרו לכם להגשים את מטרותיכם. מאחר וונוס היא השליטה שלכם הצמידות עם מרס מעניקה לכם אסרטיביות.


תאומים - הצמידות במזל דלי מביאה לכם את הרצון להרחיב את האופקים, ללמוד דברים חדשים ולנסוע למקומות רחוקים. הצלחה בלימודים ואפשרויות לטיולים/עבודה גם בחו״ל.


סרטן - הצמידות במזל דלי מביאה לכם את הרצון להשקיע ולעשות שינוי בחיים. הצלחה בתחום הפיננסי.


אריה - הצמידות במזל דלי מביאה לכם את הרצון לזוגיות ושותפויות. הצלחה בתחום הזוגי, בני הזוג והשותפים מטיבים אתכם.


בתולה - הצמידות במזל דלי מדגישה את הצורך לעשות סדר ולתקן דברים שלא עובדים, אתם מוצאים את מה שאתם אוהבים לעשות ומתמקדים בו. נושאי בריאות משתפרים ומטופלים, ארגון סדר והתקשרות עם בעלי חיים.


מאזניים - הצמידות במזל דלי מעוררת בכם את הצורך לאהבה, לעסוק בדברים שאתם אוהבים, להתמקד בילדים, תחביבים, ובכל תחום שאתם מוצאים בו דרך לביטוי עצמי ויצירתיות. האהבה פורחת, הזדמנות מצוינת להיכנס להריון ליצור חיים חדשים. מאחר וונוס היא השליטה שלכם, הצמידות עם מרס מעניקה לכם אסרטיביות.


עקרב - הצמידות במזל דלי מביאה את האהבה אליכם הביתה! יש לכם צורך להתמקד בבית ובמשפחה, הצלחה בעסקאות של קניה ומכירת נכסים. המשפחה וההורים תומכים. אנשים אהובים מהעבר צצים ונותנים הרגשה טובה. מאחר ומרס הוא הכוכב שלכם הצמידות עם ונוס מביאה נוחות, מתנות, התעסקות עם יופי ועיצוב. אתם מעוניינים בשיתופי פעולה.


קשת - הצמידות במזל דלי מביאה את הצורך שלכם ללמוד, לנסוע ולהתאוורר. המחשבות המטרידות והחששות הופכות למחשבות חיוביות. אתם מקבלים ביטחון עצמי ומלאים ברעיונות חדשים ואוהבים.


גדי - הצמידות במזל דלי מביאה לכם התעסקות עם כסף, אתם נהנים מהכנסות נאות וגם מהוצאות על דברים שאתם אוהבים. אתם מרגישים מפורגנים ואהובים, והערך העצמי שלכם עולה.


דגים - הצמידות במזל דלי מביאה לכם התעסקות עם דברים חשאיים ואישיים, אתם נהנים להיות מחוץ לאור הזרקורים ושם הכוח שלכם. תקבלו מתנות נסתרות ותהנו ממפגשים חשאיים. זמן מעולה להתמסר ולתת ליקום להוביל אותכם בדרכי סתרים אל המחוזות שאליהם חשקה נפשכם.


ברמה הפוליטת ונוס (ישראל) ומרס (אויבים) נפגשים. אנחנו יודעים בדיוק איפה סינוואר נמצא, אל תטעו. אנחנו יודעים גם על חיזבאללה.. אבל אי אפשר לחלוק את זה עם הציבור, יש צנזורה ואנחנו במלחמה. מלחמה צודקת מאין כמותה. אני מייחל לחזרת כל החטופים חיים ומתים, מייחל למקבל ההחלטות אומץ לעמוד מול הביקורת, וכל מבקשי רעתנו מבית ומחוץ.


צמידות שמחה לכולם


553 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page