top of page

שפע מזל והצלחה - יופיטר נכנס לקשת

עודכן: 11 בדצמ׳ 2018



מזל טוב קשתים יקרים יופיטר נכנס למזל שלכם ב-8 לנובמבר והשמחה גדולה. באמת גדולה! לא רק לכם אלה לכל מזלות האש והאוויר. (טלה, אריה, קשת, תאומים, מאזנים, דלי) אם השנה שחלפה הטיבה עם בני מזל עקרב ומזלות האדמה והמים, האנרגיה בשמים משתנה עכשיו והתור של הקשתים הגיע. איזה כיף!!! טוב, חיכיתם לזה רק 12 שנים...


יופיטר עובר ממזל למזל כל שנה. כך שלעקרב הוא יגיע שוב בדיוק בעוד 11 שנים, לגדיים בעוד שנה, לדליים בעוד שנתיים, לדגים בעוד 3 שנים, לטלאים בעוד 4 שנים, שוורים בעוד 5 שנים, תאומים בעוד 6 שנים, סרטנים בעוד 7 שנים, אריות בעוד 8 שנים, בתולות בעוד 9 שנים, מאזניים בעוד 10 שנים, ולעקרבים כמו שאמרתי בעוד... נכון! 11 שנים. קלטתם איך אני עושה את החישוב? מאוד פשוט.


אז מי זה יופיטר ולמה אנחנו מתלהבים כל כך? אז זהו שיופיטר נחשב לכוכב המיטיב ביותר בגלגל המזלות. הוא גם הכי גדול, גם הכי מהיר (מסתובב סביב צירו במהירות הכי גדולה) גם עם הכי הרבה ירחים, בקיצור הכי הכי הכי. אבל צריך לזכור שכל ההכי הכי הזה יכול גם להגיע עם הכי הרבה בעיות, דרמות, סערות, חרדות, פחדים, ומה לא?.. היו כמה שנשבעו לי שזאת היתה השנה הכי גרועה בחיים שלהם וזה לא צחוק. האנרגיה שמגיעה מיופיטר עובדת על עיקרון ההרחבה. הוא מגדיל ומעצים כל דבר, כך שאם אתם עובדים - תהיה לכם המון עבודה, אם אתם מחפשים עבודה - יהיו לכם המון הצעות עבודה, אם אתם עושים כסף - אתם תעשו עוד מלאאאא כסף.. אבל אם אתם מסכנים אתם תהיו עוד יותר מסכנים.. הבנתם את העיקרון? לא משנה מה אתם - יופיטר יבוא ויגדיל את זה. את הטוב, ואת הרע. אז תעשו טוב טוב חושבים ותתחילו לחשוב איך אתם מתחילים לשנות את הדיסק בראש...


אבל רק רגע, תנו לי לסייג לכם את זה: יופיטר הוא כוכב טוב ומיטיב ביסודו ולכן גם אם נראה לכם שהמנחוס שלכם התעצם, וכל המדינה ואשתו עושים עליכם עין הרע, תזכרו שלכל דבר יש סיבה והכל לטובה, גם אם מדובר בפיטורין מהעבודה, בבעיות בריאות או במוות!


טוב, אז בואו נזקק לנו קצת את עניין ההשפעה שלו, וקחו בחשבון שאני קצת מגזים ומקצין כדי שיהיה לכם מעניין לקרוא, ואגב הקצנה והגזמה הם תכונות מובהקות של יופיטר! אז מי אמר יופיטר ולא קיבל אה?!


אז, זה לא מדויק להגיד שאם אתם מסכנים אתם תמשיכו להיות מסכנים, דווקא יופיטר מוציא אנשים מבעיות וצרות ומביא להם מזור והזדמנויות חדשות ליציאה מהבוץ. אמרנו מזל ושפע? זה נכון מאוד וזה יכול לבוא לידי ביטוי בהרבה מישורים בחיים. במשפחה, בבריאות, בכסף, בקרירה, באהבה, בילדים.

בכל תחום. זה הזמן לפתוח את האמונה, להרחיב את התודעה ולצאת להרפתקה חדשה שתמלא אותכם בהתרגשות ובאופטימיות. זה הזמן לצאת ללימודים, להרחיב אופקים, לגלות מקומות חדשים, להגדיל את ההתנסות ולחוות שפע. איך עושים את זה אתם שואלים? קודם כל לוקחים הלוואה גדולה מהבנק... חחחח סתם.... טוב, נו לא כזאת גדולה.. כזאת שיכולה לאפשר לכם לצאת שנייה ממרוץ העכברים ולחשב מסלול מחדש. אההה, אתם לא צריכים הלוואה כי יש לכם כסף בבנק?.. נו איזה יופי, מיד להזמין כרטיס טיסה לאיזה סופשון בחו״ל... מה???? אתם מפחדים מטיסות? טוב מה נהיה עכשיו?! לאאאאאאא משנה לי מה תעשו ואיך, פשוט צאו מהבית, מהעבודה, מהתקיעות ותהנו או.קייייייי???


שיו, גם כשטוב זה לא טוב, מה נסגר אתכם אנשים?!

טוב, אז סיכמנו שאני לא אגיד לכם מה לעשות עם כל הטוב והשפע הזה, אתם תחליטו לבד וטוב שכך, אני אמשיך לי פה לכתוב איך כל היופיטר הזה בקשת ישפיע על כל המזלות. נכון שבשביל זה חיכיתם?


אז יאללה:

נתחיל עם בני מזל קשת: (ולא טלה, סליחה כל הזמן אתם ראשונים! תחכו 4 מזלות ואני תיכף אתכם, משהו אלה!!)

אז קשתים חביבים, סבלתם מאוד כשהתלבש עליכם סטורן לפני כ- 3 שנים, הספקתם לשכוח מה? אני לא קונה את זה.. אבל אני לא אתווכח איתכם, רק שתדעו שהיום בגלל סטורן אתם מחוזקים יותר, מפוקחים יותר ובהחלט מוכנים לכל הטוב הזה שיופיטר עומד להביא לכם! תדמיינו שנסעתם באופניים: היה קשה לעלות בעליה? עכשיו תהיה לכם ירידה קלה וחופשית ובלי כל מאמץ.. רק אל תשכחו את הברקסים כן? אאאההההההההה בבבבוםםםםםם!!!!!!!! אאאאחחחח!!! אמרתי לכם ברקסים!!!!! שיו, זה לא יאמן אין לכם גבולות ומעצורים בכלום אה? תזהרו כי יופיטר יכול לגרום להתדרדרות חסרת מעצורים וחסרת רחמים, אז דיר בלאק - אופטימיות כן, קצת גבולות וברקסים ואתם הכי על הגל שיש. אגב - גל זה שם מובהק של קשתים :)


צפו לשנה מעצימה מבחינה אישית, אתם תהיו אופטימיים יותר מהרגיל, תקבלו מחמאות על ההישגים האישיים שלכם, תוכלו להגשים את עצמכם בקלות, הנוכחות שלכם תהיה רצויה, אנשים חדשים יכנסו לחיים שלכם ויעשו לכם טוב. הבריאות תשתפר, דברים שהיו חסומים בעבר יפתחו. וגם - הזמנות, מתנות, טיולים, מעברים ושינויים חיוביים, התקדמות, צמיחה ועוד ועוד. רק בחייאת תשמרו על המשקל והמבין יבין. לקשתים שסובלים מעודפי סוף העונה - נצלו את יופיטר דווקא לרדת במשקל ולחזור לאיזון, נכון שיקומו כל האסטרולוגים עלי ויגידו שאני נוטע בכם תקוות שווא.. אבל תסמכו עלי! אם בדיאטה חשקה נפשכם - יופיטר יגשים משאלתכם, ויעזור לכם לעשות הרבה ספורט ולרדת בגדול! זה גם תקף למי שרוצה להפסיק לעשן. במקום לתת ליופיטר להוסיף לכם עוד קופסה למניין העישון היומי - תנו לו לרפא אותכם, אתם רק תרוויחו מכך. כנ״ל לגבי כל הקשתים שפוטרו ממקום עבודתם או שנפרדו ממערכות היחסים - הכל לטובה, לא הייתם צריכים להישאר שם, אתם יוצאים למסע חדש ומרגש שטומן בחובו מתנות נפלאות עבורכם.


גדי:

יופיטר יגיע אליכם רק בעוד שנה - בדצמבר 2019. עד אז תצטרכו לסבול בשקט וזה מה שאתם ממילא עושים כבר שנה שלמה.. בגלל סטורן שנמצא במזל שלכם. כשאני אומר סטורן אני מתכוון לשבתאי..

ובכל זאת יופיטר יעזור לכם השנה לתכנן את הפריצה הגדולה שלכם בשנה הבאה. טוב לכם להיות דיסקרטיים, ולהתאמן על השליטה העצמית שלכם. השנה תקבלו הזדמנות לרפא תחלואים שאתם סוחבים אתכם כבר שנים - בעיות שיניים, בעיות בעור, בעיות בעבודה ובעיות בכלל. איכשהו נפתחת לכם הדלת, אם תהיו אמיצים לקבל החלטות תיהנו מן הפירות שיופיטר יצמיח לכם בשנה הבאה.


דלי:

יופיטר ישפיע בצורה חיובית על חיי החברה שלכם. השנה תרחיבו את המעגלים החברתיים, תקבלו הטבות משתלמות מהמועדונים שאתם שייכים אליהם ותתחברו לקבוצות חדשות. חברים יעזור לכם ואיך שלא יהיה זאת שנה טובה מאוד להגשים את משאלות הלב שלכם. אין לכם מה לתכנן כי רוב הסיכויים שהשנה הזאת יופיטר יפתיע אותכם ובגדול. והרי אתם אוהבי ההפתעות לא??


דגים:

השנה יופיטר ישפיע לטובה על הקריירה שלכם. אז אם רציתם לשנות תחום, להתקדם, ולהשיג את היעדים שלכם - השנה זה מה שיקרה. בין אם אתם עצמאיים או שכירים, בין אם אתם בצבא, בבית ספר, או אפילו מובטלים - יופיטר יעזור לכם למצוא עבודה חדשה, להתקדם בתפקיד, לצאת לקורס קצינים, לקבל ציונים טובים, ולהעלות את הערך העצמי שלכם בעיניכם ובעיני כולם. תזכרו שגם אם יפטרו אותכם - זה רק יעשה לכם טוב כי נפטרתם מבוס מעיק, מעבודה לא מתגמלת, ומלחצים לא בריאים.

יופי של שנה יש לכם.


טלה:

זה הזמן לצאת וללמוד! יופיטר השנה ירחיב לכם את האופקים. גם אם לא חשבתם על האפשרות הזאת - יתכן ויוציאו אותכם להשתלמויות דרך מקום העבודה. לאלה שלא עובדים ונמצאים באוניברסיטה או בבית הספר - זאת תהיה שנה מוצלחת בלימודים. עוד תחום שיהיה לכם הצלחה בו השנה הוא התחום המשפטי. תבעתם? תבעו אותכם? אל תדאגו השנה הצדק והמזל בצד שלכם. כמו כן, השנה מצפים לכם הפתעות מעבר לים, בין אם זה טיסות או קשרים מחו״ל. ואל תשכחו את הדבר הכי חשוב - אמונה. השנה יקרו דברים שישאירו אותכם פעורי פה! כי כשמאמינים - נסים קורים!!


שור:

יופיטר יעזור לכם השנה מבחינה כלכלית. אם אתם בחובות - הוא יעזור לכם לסדר אותם. ענייני משכנתא, ביטוחים, פנסיה יוסדרו בקלות יותר מבשנים קודמות. יופיטר גם יעזור לכם מהבחינה הפסיכולוגית - הוא יעזור לכם להתמודד מול הרבה מאוד ג׳יפה שהייתה קבורה בתוך הנפש שלכם. דברים שלא היה לכם האומץ להתמודד מולם - ודווקא השנה זה אפשרי. להתנקות מפחדים וחרדות העבר, לנקות את החדרים האפלים בתוככם ולהישיר מבט אל העתיד. על זה נאמר - מה שלא הורג - מחשל! הזדמנות יוצאת מן הכלל לטפל בטראומות מן העבר, ללמוד מהן לגדול ולצמוח. מעבר לכך יש לכם הזדמנות השנה לשנות את הגוף, שינויים שיגרמו לכם להרגיש טוב ושנולדתם מחדש.


תאומים:

השנה תפגשו אנשים שיעזרו לכם להתקדם בחיים. יופיטר יגרום לכם להיות פופולריים, ואנשים ירצו להיות בחברתכם. צפויים לכם שיתופי פעולה מועילים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ואת הקריירה שלכם.

אתם תרחיבו את תחומי הפעילות ואת סל הכלים שברשותכם. זאת צפויה להיות שנה מאוד מעניינת שמשלבת נסיעות למקומות רחוקים ומעבר לים. אתם תצליחו בלימודים ובספורט אך יהיה עליכם לעמול לשם כך. השנה תהיה השפעה חיובית על בני/בנות הזוג שלכם, ולרווקים מביניכם צפויים הכרויות חדשות שיובילו לזוגיות טובה ואף נישואין. השנה יופיטר יגרום לכם להאמין שאתם לא באמת לבד, שיש הרבה מאוד אנשים שפשוט אוהבים אותכם ורוצים בקרבתכם.

חשוב מאוד השנה לבדוק טוב טוב על איזה חוזים אתם חותמים, ורצוי שתעמדו על שלכם.

הצלחה וקידום צפויים להגיע מבני הזוג.


סרטן:

יופיטר השנה ירחיב 2 תחומים עיקריים: תחום העבודה, ותחום הבריאות. בשני התחומים האלה צפויה לכם השפעה חיובית. חיי השגרה והמטלות היומיות הופכות קלות ומהנות יותר תחת ההשפעה של יופיטר.

אם אתם מנהלים עסק, בתקופה זו תיהנו מעזרה של עובדים טובים, אם אתם שכירים - כישוריכם יוקרו ותיהנו מיחס מצוין מצד הממונים עליכם. יש סיפוק רב בעבודה וזה גם משפיע על מצב הרוח והמצב הבריאותי. מי שלא עובד ימצא זמן לפעילות התנדבותית ועשייה למען הציבור וימצא את עצמו עסוק מתמיד. בכל מקרה ברכה תבוא ממשלוח ידכם, ואף תגמול על פועליכם.

התעסקות עם עניינים בריאותיים מקבלת דגש חיובי השנה, טיפולים נוטים להיות מוצלחים.

הישמרו מאכילה מופרזת ולא מבוקרת שעלולה להזיק ולגרום לעלייה חריגה במשקל, אתם קצת ב-What the hell effect, אז שימו לב.

אם חשבתם לאמץ חיית מחמד - השנה יותר מתמיד זה הזמן המתאים :)


אריה:

השנה תהיו יותר יצירתיים ותמצאו דרכים קלות ומהנות לביטוי עצמי. מילות המפתח הם: הנאה, כיף, ילדים, יצירה, משחק, ביטוי, אהבה, רווח והימורים. כן, אתם מחפשים את הדרך הקלה להצליח ובגדול.

תחושה של שחרור ממחויבויות ורצון להרוויח כסף מבלי להתאמץ יותר מידי מעסיקים אתכם.

לרווקים מביינכם השנה יש סיכוי גבוהה שתתאהבו ותמצאו את הפרטנר שלו חיכיתם, רק אל תבנו מיד על חתונה מחייבת. השנה יופיטר יעזור לכם לצאת לחופשה עליה חלמתם כבר הרבה זמן. כניסה להריון או לידה מאוד אפשרית בתקופה זו. אתם תמצאו הרבה הנאה מפעילויות הפנאי שלכם. האריות היצירתיים ימצאו שתקופה זו היא פוריה מתמיד. כמו כן, זכיות בתחרויות, בהשקעות ובהימורים. (רק תיזהרו להמר בצורה מסוכנת כן? בקטנה ככה בשביל הכיף)


בתולה:

יופיטר השנה ישפיע בצורה חיובית על חיי הבית והמשפחה שלכם. כל מה שקשור לנושא המגורים יודגש השנה. אם תכננתם לעבור דירה, לשפץ או להרחיב את המקום הנוכחי זה הזמן. גם מכירת נכסים ברווח אפשרי מאוד. תחושת ביטחון תתלווה למעבר של יופיטר בקשת וזה משפיע עליכם בצורה חיובית מבחינה פסיכולוגית. בתקופה הזאת תמצאו שהמשפחה מאוד עוזרת. אתם תבלו יותר זמן בבית ובחיק המשפחה מהרגיל וזה יחזק את הביטחון העצמי שלכם. הזדמנות נהדרת השנה להיפטר מדברים שכבר לא משרתים אותכם בבית, לעשות סדר וניקיון כמו שאתם אוהבים וליצור מרחב חדש. זו תקופה נהדרת להתבסס, ולחזק את היסודות עליהם אתם עומדים.


מאזנים:

מעבר יופיטר לקשת ידגיש את הצורך שלכם השנה ללימודים והרחבת האופקים. רכישת מיומנויות חדשות והרחבת הקיימות. החשיבה שלכם הופכת אופטימית וזה משנה את כל מצב הרוח ומביא הזדמנויות חדשות לשפע. תתכוננו להרבה נסיעות וטיולים. עזרה תבוא מצד שכנים וקרובי משפחה שגם הם עוברים שינויים.

תקופה אופטימית עם צפייה חיובית לבאות. ענייני תקשורת, ניידות, לימודים, כתיבה, ידע והשכלה - כל אלה יורחבו וישודרגו. קשרים חברתיים יורחבו, הרבה רעיונות חדשים ומקוריים צפויים לכם השנה.

שנה מוצלחת מאוד בתחום החברתי.


עקרב:

אחרי שנה שלמה שיופיטר שהה במזל שלכם, עכשיו הגיע השעה שלו להיפרד ממכם ולעבור למזל הבא - קשת. כפי שכתבתי בתחילת הפוסט אתם תפגשו אותו שוב רק בעוד 11 שנים. מה שהשגתם השנה ילווה אותכם בהמשך, קיבלתם הזדמנות נפלאה לגדול ולצמוח. מחזוריות של יופיטר מביאה שפע ומזל, שמחה ואופטימיות. עם המעבר לקשת, השפעתו משתנה והוא מתמקד בהעלאת הערך העצמי שלכם.

העלאת ערך חשובה מאוד מכל הבחינות, ובמיוחד בפן הפיננסי. כמה אתם שווים? השנה אתם תרגישו שאתם שווים יותר. אם עקב בעיות משנים קודמות המצב הפיננסי שלכם לא טוב, השנה תהיה נקודת מפנה חשובה. לשכירים צפוי קידום, העלאה בשכר או קבלת בונוס. לעצמאים צמיחה בהכנסות.

זה גם הזמן למכור נכסים ולהרוויח מהם. יתכנו גם רכישות משמעותיות.



חשוב לציין שכולנו בלי יוצא מן הכלל מושפעים מכל המזלות. השמש קובעת את המזל שלנו, אך במפה מתחשבים במיקום הירח, האופק, ושאר הכוכבים. אם לדוגמה אתם מזל טלה אבל 2 כוכבים או יותר נמצאים במזל שור - המזל הזה יודגש במפה שלכם והשפעה שוורית אופיינית תורגש באופי שלכם. אם האופק שלכם נופל במזל שור - השפעת מזל שור תהיה עוד יותר מודגשת באופי ובגורל. לכן כדאי לקרוא גם על המזל האישי שלכם וגם על מזל האופק.


זהו חברים, פוסט קצת ארוך אבל חגיגי ביותר עם הרבה אופטימיות באוויר. נכון שהמצב במדינה מתוח מאוד וטילים עפים כל דקה כאילו אין בזה אורז (.. דנית, ברנפלקס) אבל זה גם בגלל שיופיטר בקשת!!

חיצים/טילים זה אותו הדבר. ותזכרו שלא יהיה כלום כי לא היה כלום! הכל ירגע ויהיה בסדר.. עד לפעם הבאה.


1,193 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page