top of page

עונת הליקויים - אפריל/מאי 2023


הנה מה שהיה ויהיה לנו בתקופה הקרובה

אנחנו בתוך עונת הליקויים - ליקוי חמה היברידי שלא נראה מהארץ חל ב-20 באפריל בשעה 7 בבוקר שעון ישראל. אומנם לא ראינו אותו מכאן אבל ההתעסקות סביב מותו של יונתן גפן (דמות ציבורית משפיעה ומפורסמת) היא חלק מאותה השפעה. ההשפעה עדיין בתוקף - בין שבועיים לחודש אחרי הליקוי.

ליקויים ידועים כזמנים מיוחדים מאוד לשינויים. הגורל משחק תפקיד חשוב בזמן ליקוי - אנרגיית השמש ואנרגיית הירח מתלכדים ופותחים פורטל של שינוי אנרגיה גורלי. - כל אחד וההשפעה האישית במפת הלידה שלו. אם הליקוי נוגע בכוכב אישי או בכוכב בעל חשיבות מרכזית במפה - הליקוי ישפיע בצורה ישירה וחזקה. אם אין כוכב שהליקוי מפעיל אותו, מסתכלים על הבית שבו הליקוי נופל ויודעים באיזה תחום חיים האדם צפוי לעבור את השינוי.

השינוי הוא בלתי נמנע!


כפי שקראתם בתחילת הפסקה הראשונה כתבתי שאנחנו בעונת הליקויים. מה זה בדיוק עונה? וכמה פרקים יש?

אז אנחנו לא בדיוק בנטפליקס חחח אבל עונת ליקויים מתרחשת כאשר השמש מתקרבת לנקודה בשמיים שבו נחתך המסלול שלה עם המסלול של הירח. יש בעצם 2 נקודות כאלה ולכן זה קורה פעמיים בשנה.

ברגע שהשמש מתקרבת לנקודות האלה (שנקראות ראש/זנב הדרקון) והיא נפגשת עם הירח באותו הזמן נוצר ליקוי כי שניהם נמצאים באותו ״מפלס״. שבועיים אחר כך, גם השמש וגם הירח זזו. השמש זזה 14 צעדים (מעלות) והירח הספיק כבר לעשות חצי סיבוב סביב כדור הארץ ולהגיע לנקודה שממול - ואז נוצר ליקוי ירח. לתקופה שבין הליקוי הראשון לשני (ולפעמים יש 3 ליקויים חלקיים) קוראים עונה.


יום אחרי הליקוי ב-21.4.23 - מרקורי נעצר והחל לסגת. נסיגתו תימשך עד ל-15.5. נסיגת מרקורי מתרחשת במזל שור בין המעלות 5-15. בתקופת הנסיגה יש נטייה להתעסק עם דברים מהעבר, לתקן דברים שהתקלקלו ולחזור על פעולות שגרתיות פעמיים ויותר. מכשירי חשמל ואלקטרוניקה שנשלטים בין היתר על ידי מרקורי - מקבלים חיים משל עצמם בתקופת הנסיגה והם יכולים לפעול ולהשתבש בצורה חסרת היגיון.

זהירות מלקבל החלטות חשובות, הימנעו כמה שאפשר מהתחייבויות לטווח ארוך, קראו טוב טוב על מה אתם חותמים ותתמקדו במיוחד בפרטים הקטנים. לא לשכוח להשאיר לעצמכם מקום להתחרט.


אתם לא מבינים איזה סיוט זה לרשום פוסט עם מרקורי בנסיגה.. כל כמה דקות אני צריך לרפרש את הדף ואת המשפטים שנמחקים לי אני צריך לשחזר בחזרה.! נו, מי אמר מרקורי בנסיגה ולא קיבל?!??!!?!?


גם מרקורי משפיע על כל המזלות, כל אחד בתחומו, ההשפעה הראשית היא קודם כל על בני מזל תאומים ובתולה שנשלטים על ידי מרקורי בעצמם. קחו בחשבון שהמוח יצא לטיול והוא יחזור מתישהו. הוא לא הודיע.. פשוט יצא ככה לבד עם עצמו למקום שהוא אפילו לא יודע איפה נמצא.. ככה..


ונוס נכנסה למזל תאומים ב-11 באפריל ותשהה בו עד שתכנס למזל סרטן ב-7 במאי. ונוס גורמת להתעסק עם נושאים נעימים וכיפיים כמו תחביבים, מוזיקה, אוכל, בילויים ופינוקים. ההשפעה היא על בני מזל תאומים שמחפשים את המוח שלהם שיצא לטיול ובינתיים נהנים מכל מה שלא מצריך מוח- הזמנות כייפיות לארוחות אצל חברים, טיולים קצרים, מוזיקה ומפגשים חוויתיים. יופיטר נכנס לשור ב-16 במאי וישהה במזל כשנה. יופיטר יביא לבני מזל שור הזדמנויות חדשות להתרחבות וצמיחה אישית. מעברי יופיטר נודעים כמעברים חיוביים והם מגיעים פעם ב-12 שנים. מרס יכנס למזל אריה ב-20 במאי, ועם כניסתו למזל הוא יפגוש את פלוטו ממול במזל דלי, ושניהם ביחד יבצעו היבט מרובע (קשה) ליופיטר שזה עתה נכנס למזל שור. גם הירח ביום הזה יצטרף לחגיגה והנה לכם פיצוץ ידוע מראש. מרס = מלחמה/כעס/תקיפה/דם, פלוטו= קיצוניות/אימה/כוח/מניפולציה/הרס, יופיטר = הרחבה/התעצמות/חוסר גבולות/חו״ל, ירח = טריגר נראה שסוף חודש מאי מזמן לנו פיצוץ, בין אם זה התקפה של חיזבאללה/אירן/חמאס/סוריה ובין אם זה התקפה מתוך עצמנו על הממשלה/חוקים/מפגינים - המשולש הטעון הזה בשמיים מביא למתח ולהתרחשויות קיצוניות. זה גם מסמל התחלות חדשות ומעבר להשפעה הגלובלית יש לה גם השפעה אישית במיוחד על בני מזל אריה/שור/עקרב/ודלי. אז איך כל הליקויים הולכים להשפיע על כל אחד מהמזלות? הנה סקירה קצרה, לפרטים מלאים אתם מוזמנים לקבוע איתי פגישת ייעוץ אישית דרך הקישור: www.astrologuy.com/book-online

טלה עונת הליקויים מדגישה את ענייני הכסף במפה שלכם, וכל מה שקשור לענייני ערך. מה ערכי וחשוב שצריך לטפח ולשמור. מה לא ערכי שאפשר לזרוק ולפנות מקום לחדש. שור עונת הליקויים מתרחשת במזל שלכם ולכן הפעם זה מאוד אישי וקשור לבריאות, למצב הרוח, למראה ולהרגשה האישית. ליקוי יכול לתת כוחות אבל גם יכול לגרום לחוסר ערך עצמי וחוסר ביטחון. השוורים עוברים השנה שינויים דרמתיים בחיים. תאומים עונת הליקויים תופסת אותכם במצב שאתם בטוחים שיש עליכם עין הרע. אירועים שאין לכם שליטה עליהם מעסיקים אותכם. אתם מרגישים שאתם נלחמים ברוחות רפאים וקשה לכם. הרצון הוא לברוח ולהתבודד כדי לאגור כוחות למלחמות שבדרך. סרטן עונת הליקויים נופלת אצלכם בתחום החברתי ואתם מוצאים את עצמכם מתעסקים ברשתות החברתיות ובקשרים החברתיים שלכם. השקעה בחברים יכולה לעזור לכם בעתיד גם בתחום הזוגי וגם בתחום הקריירה. אריה עונת הליקויים נופלת אצלכם בתחום הקריירה. אתם חושבים על העתיד ועל המקום שאתם רוצים להיות בו, חשוב לכם התדמית והמעמד ואתם מרגישים שצריך להתמקד בזה. בתולה עונת הליקויים מדגישה את תחום הנסיעות הלימודים והאמונה. התקופה האחרונה היתה מאתגרת עבורכם וגרמה לכם למצב רוח ירוד. בא לכם להתאוורר ולהשתחרר מהמועקה. אתם הרבה בעבודה ועושים הכל לבד וזה די קשה, תשנו את האומנה שאתם צריכים לעשות הכל בעצמכם, תרשו לעצמכם להתפנק וצאו לחופשה. מאזניים עונת הליקויים תופסת אותכם בהתעסקות בעניינים כלכליים ובנושאים הקשורים לכסף, הלוואות, חובות, בנקים, והתחייבויות. עקרב עונת הליקויים נופלת אצלכם על בית הזוגיות ומדגישה את כל נושא שיתופי הפעולה, הסכמים, חתימות ומערכות יחסים. בני הזוג שלכם זקוקים לשינוי ואתם צריכים להיות שם בשבילם. קשת עונת הליקויים נופלת אצלכם בבית הבריאות והעבודה. הנושאים האלה מודגשים ואתם נדרשים לבצע בדיקות ולהשקיע בעבודה. אתם מתכננים את הנסיעה הבאה שלכם לחו״ל כדי לאגור כוחות ולהתחדש. גדי עונת הליקויים מדגישה את התחום במפה שקשור לילדים. אתם עסוקים בכל מה שקשור לילדים שלכם ומתעורר בכם גם הצורך להשתחרר מבעיות שלא קשורות אליכם ישירות ולנסוע רחוק מכאן. דלי עונת הליקויים מדגישה את תחום הבית והמשפחה. אתם עסוקים במטרדים שקשורים למקום המגורים שלכם. אתם רוצים לעשות שינוי אבל הדברים לא תלויים רק בכם ויש תחושה שהנסיבות מכתיבות את הקצב. דגים עונת הליקויים מדגישה את תחום הנסיעות והמחשבות שלכם. אתם דואגים מהמצב האישי, הכלכלי, המדיני, הזוגי, החברתי ומה לא. אתם כבר לא יכולים לדאוג מרוב שהכל נראה לכם מדאיג. הדבר שישמח אותם זה לנסוע ולהתרחק כדי להטעין את עצמכם מחדש. זה על קצה המזלג, מי שיודע באיזה מזל הירח והאופק שלו נמצאים שיקרא גם על מזלות אלו. על מנת לקבל תמונה מדויקת איפה אצלכם ההשפעות הכוכביות נופלות יש לקבוע פגישת ייעוץ. www.astrologuy.com/book-online

900 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page