top of page

מרקורי צמוד למאדים


הצמידות השנתית המתקרבת בין מרקורי למאדים שתגיע לשיא השיאים בסוף שבוע הקרוב אומרת רק דבר אחד - עצצצצצביייייייםםםםם!!!!!!

מה זה עצבים שבא לשרוף משהו! נו, ובאמת יש שריפות!!! או יותר נכון הצתות מכוונות כי אין שום סיכוי בעולם שיער ישרף לעצמו ומיוזמתו. שום סיכוי.

אז צאו מהסרט כי אין חיה כזאת.

וקחו אחריות ותתחילו לשנות פה דברים במדינה.

הממשלה התחלפה, השרים התחלפו אבל כל הפקידים נשארו בדיוק באותם פוזיציות. יופי.


זה כמו ההוא שהלך לבית זונות והתלונן שהיה רע, אז החליפו את ההנהלה. בפעם השניה שוב היה רע ושוב התלונן אז החליפו את המקום למקום חדש. בפעם השלישית גם היה רע ושוב התלונן

אז התעצבנו עליו! מה אתה רוצה? החלפנו מקום, החלפנו הנהלה מה עוד אתה רוצה??? - שתחליפו את הזונות!!!


מי שמושפע מהמצב העצבני הם בני מזל בתולה, שמרקורי ומרס נמצאים במזל שלהם, כאילו לא מספיק שהם סובלים על בסיס יום יומי את כולם - עכשיו במיוחד זה מקצין. אין רחמנות ואין לתאר.

עוד סובלים - בני מזל תאומים שנשלטים על ידי מרקורי ונמצאים בסיטואציות מלחיצות/מעצבנות/מאתגרות או במילים אחרות: - איףףףףףףף. אבל אם אתם תאומים חכמים - אז אתם לא נכנסים למלכודות האלה ונותנים לזה לעבור! כל הטלפונים שאתם מקבלים שחסרים מסמכים או שלא עברתם את הטסט, או שאין מי שמטפל או שהכסף לא מגיע... תעצמו עיניים, תסתמו את האוזניים, קחו נשימהההה הההה הההה

ככה שלוש פעמים ותחכו לשבוע הבא. לא להיכנס לשום ויכוח עם אף אחד! ובטח שלא לריב. אתם כל כך חדים ומחודדים שמילה לא במקום תפצע ותפגע ואחר כך יהיה קשה מאוד להחזיר את הדבים לאחור.

אז תהיו חכמים.


עוד חוטפים - הקשתים שלא מבינים למה כולם התחרפנו. איפה העולם עם האנשים שפעם היו מבינים אותם? למה כולם נהיו חסרי סבלנות ומטומטמים? אם אתם הולכים ברחוב ורואים אנשים הולכים עם גבות מורמות ומבט של הפתעה - תהיו בטוחים שבזה הרגע נתקלתם בקשתים המומים. עוד נכנסים לקטגוריה - הדגים, שהחליטו סופית שאין להם מה לחפש פה בכדור הארץ ונמאס להם מהכל.

למה לא טורחים להודיע שיש שינויים בקבלת הקהל? למה מתעלמים מהם? למה גורמים להם סתם להתעצבן ולהיתטרטר בחום שבחוץ כי אף אחד לא לוקח אחריות? אהההה? למה בכלל חם בחוץ?? מי המציא את המזג האויר הזה???? תסבירו לדגים המסכנים שלא מבינים למה הכל משובש.


בדרך כלל זה קורה רק פעם אחת בשנה. אבל הפעם זה יקרה 3 פעמים כי מרקורי יהיה בנסיגה! והוא עתיד לפגוש את מאדים עוד פעמיים אחרי הסוף שבוע הזה. באוקטובר ובנובמבר.


מרקורי צמוד למאדים זה מלחמות בכבישים, תאונות, חוסר סבלנות, קללות, מחטים וזריקות, צעקות עצבים ומתח. זה חרא חרא חרא.

בקיצור שמח, אבל זה עובר.

19 באוגוסט, 10 באוקטובר, 10 בנובמבר. 3 תאריכים נפיצים. קחו 3 ימים לפני ואחרי לטווח ההשפעה.


באוקטובר אגב - בני מזל מאזניים/טלה/גדי/סרטן יהיו על הכוונת

ובנובמבר - עקרב/שור/אריה/דלי.


בקיצור אין אחד שלא יחטוף, וכל זה קורה בתקופה קצרה של 3 חודשים. אז אם לוקחים את זה לענייני קורונה זה נראה באמת שאין אחד שלא יחטוף אותה במדינה בצורה זו או אחרת. או שידבק בקורונה או שיעשה זריקת חיסון או שיעשה זריקת דחף. מרקורי זה וירוס - מרס זה תוקפנות ודחף, והוירוס בתאריכים האלו צפוי לתקוף. אלא אם נשתמש באותה אנרגיה רק בצורה הפוכה: מרס זה מלחמה ומרקורי זה וירוס: מלחמה בוירוס. יש כאן הזדמנות מעולה להילחם בו עד הסוף 3 חודשים ומחסלים אותו. אז פשוט לכו להתחסן!


לא יודע איך הפכתי להיות דובר של משרד הבריאות, אני לא! ואני מחוסן וכל המשפחה מחוסנת ואני מאמין למשרד הבריאות ולרופאים. וגם בדקתי במפה שאישרה שהחיסון תקין ולא מזיק.


מאחל לכולנו שנדע להשתמש במעבר מרקורי-מרס בצורה טובה:

הזדמנות להיות פעילים, יוזמים, אסרטיביים, ופרודוקטיביים.

לעשות ספורט, לאכול נכון, לשרוף את השומנים, להוציא לפועל רעיונות ישנים/חדשים לחיות בתעוזה ובאומץ לב!

טוב קצת קשה עם כל המרק בצל שיש בחוץ, אבל גם זה יגמר וגונבה לאוזני שמועה שהסתיו הקרוב הולך להיות גשום במיוחד!!!

חלום להגיע למשרד עם גונדולה....😉

796 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page