top of page

מרקורי בנסיגה בתאומים ושור



ברוכים הבאים לפרק פתיחת העונה בסדרה מרקורי בנסיגה. שוב זה קורה והפעם במזלות תאומים ושור.

הנה קצת נתונים יבשים עד יבשים מאוד והים יהיה פחות נוח:

1. תחילת הנסיגה ב-10 במאי 2022 במעלה 10 במזל תאומים

2. כניסה (חזרה) למזל שור ב-23 במאי 2022

3. עצירת הנסיגה ב-3 ביוני 2022 במעלה 26 בשור

4. כניסה מחודשת למזל תאומים ב-13 ביוני 2022

*כל הנתונים לפי שעון ישראל.


רבות נכתב נאמר וסופר על מעללי מרקורי בנסיגה, אחזור ואזכיר שהתופעה שכיחה ביותר ומתרחשת כל שלושה חודשים למשך שלושה שבועות, והמסכנים התורנים שצפויים לסבול ממנו הם בני מזל תאומים שמרקורי שולט על המזל שלהם, ובני מזל שור שנראה שכלום לא מזיז להם גם אם מרקורי יפול על כדור הארץ ויחריב את העולם כולו. (הממממ... מה זה היה הרשרוש הזה? מרים את הראש באטיות ותוהה בתמימות מה היה הדבר הזה שהעיז להפר את ההרמוניה והשקט שמסביב - וזה רבותי בן מזל שור שנתפס על חם ברגע אפוקליפטי).

נראה ששום דבר לא מצליח להוציא אותם משווי המשקל.

מסקרן לראות אם הפעם תעלולי מרקורי יצליחו לעשות את הבלתי יאמן ולהוציא אותם משלוותם. אם אתם שואלים אותי - אני בספק.


בכל מקרה, מרקורי כוכב שאמון על התקשורת, נמצא במזל התקשורת תאומים (לכן הוא מיוחס אליו ושולט בו ותכלס אין באמת שליטה.. זה בסך הכול דמיון מאוד עמוק בין עקרונות הכוכב והמזל) ובגלל מיקומו במזל של עצמו הוא מרגיש מאוד בבית, וכשאנחנו מרגישים בבית אז אנחנו חזקים ומחוזקים ויותר מכל - משפיעים! השפעתו של מרקורי על בני מזל תאומים כשהוא ביום רגיל ובמזל תאומים מאוד חזקה וחיובית. המוח עובד בצורה חדה, המילים מחודדות ופוגעות למטרה, הקליטה והשידור בשיא והתקשורת פשוט עובדת נפלא. לא כך הדבר ביום פחות רגיל כשמרקורי נסוג. בעברית פשוטה - המוח הולך אחורה וכל מילה מיותרת. מסכנים התאומים כשזה קורה להם, אבל עם כישורי האלתור שלהם הם מצליחים איכשהו להסתדר עם זה. לא ככה אצל בני המזלות האחרים, למעט בתולות שגם הם נשלטים על ידי מרקורי וכשיש תקלות הם יודעים להמציא את עצמם מחדש, לא לפני שהם פירקו את מרקורי לגורמי גורמים קטנים כדי להבין מאיפה נובעת הבעיה לעזאזל.


ושוב אנחנו חוזרים לבני מזל שור שכשמרקורי יכנס למזל שלהם בעודו בנסיגה - שום דבר לא יזיז להם, אבל זה רק נדמה לכם ולהם, זה מזיז ויזיז ועוד איך. זה שהשוורים לא מראים שהם מתעצבנים מדברים, וזה שאין להם את הנטייה הבלתי נשלטת (כמו לתאומים) לספר כל דבר שקרה ולא קרה להם - זה עדיין לא אומר שזה לא מזיז להם. תאמינו לי אני מכיר שוורים.

גם ככה מרקורי לא הכי אוהב להיות במזל שור כי לאט לו ושקט לו שם, אז הוא לא 100 ולא יעיל ולא בשיא ולא, הוא הופך להיות ממש לא. ואולי זאת הסיבה שכשהוא נסוג במזל הזה אז פחות מרגישים את הבעיות שהוא גורם.


טוב, אז למה לצפות?

אם אתם בני מזל תאומים או שיש לכם אופק במזל תאומים או שהכוכב האישי שלהם נמצא במזל תאומים או שמרקורי מאוד דומיננטי במפה האישית שלכם - אתם על הכוונת. מרקורי הולך לעשות לכם שמח.

נתחיל בזה שתצטרכו לעשות כל דבר פעמיים. מה שנאמר לכם או מה שאתם אומרים - תבדקו פעמיים!

שימו לב איך למכשירי החשמל והאלקטרוניקה שלכם נהיים חיים משל עצמם ככה פתאום בלי שום הזמנה מוקדמת. יצאתם מהבית? 99% ששכחתם משהו ותצטרכו לחזור לקחת. כמו שאמרתי המוח לא עובד כמו שצריך. התקשרתם למישהו והוא לא היה זמין - אמר שיחזור אליכם ובאמת חזר אבל אתם לא הייתם זמינים אז חזרתם אליו ואז הוא לא היה זמין אז הוא שלח לכם הודעה שהוא פספס וככה זה נמשך ונמשך.

בגלל שהראש לא בדיוק עובד אז קשה לקבל החלטות. שיקול הדעת לא משהו.

מצד שני - דווקא בתקופת הנסיגה אפשר להחזיר דברים לקדמותם, למצוא חפצים אבודים, להתרפק על העבר ולהיפגש עם אנשים מפעם.. אז יש צדדים נחמדים. תכינו את נטפליקס כי סדרות וסרטים משנות ה-80 וה-90 הם להיט בתקופה הזאת!!


אם אתם בני מזל שור או שיש לכם אופק במזל שור או שהכוכב האישי שלכם נמצא במזל שור או שמרקורי מאוד דומיננטי במפה האישית שלכם - גם ככה אתם לא מתרגשים מכלום אז מה זה משנה שמרקורי בנסיגה במזל שלכם? ואם בכל זאת אתם מתרגשים אז שימו לב לכסף. איזה כסף? שלכם של אחרים, שבבנק, שחייבים לכם, לתלוש המשכורת, להלוואות, לכסף כל כסף גם זה שמושקע גם זה שהוא במטבע זר, כסף, וגם לאוכל וגם לסוכר תשימו לב אבל זה בלי שום קשר למרקורי.


מה עוד?

מי שיש לו השפעות מהמזלות המשתנים - בתולה קשת ודגים - ומי שיש לו השפעות מהמזלות הקבועים - אריה, דלי, עקרב גם אתם על הכוונת אז תשימו לב.. מהון להון כיסינו כמעט את כל המזלות ולכן אני תמיד אומר שכשמרקורי בנסיגה כולם סובלים כי ההשפעה היא גלובלית.

אבל, מה הדאגה קצת מרקורי בנסיגה לא הרג אף אחד (למרות שזה לא ממש נכון.. כי מלא תאונות דרכים קורות דווקא בתקופת הנסיגה ולא מעט אנשים אומרים ביי ביי לעולם הזה בגלל שטות של חוסר תשומת לב והתעסקות עם הנייד בזמן הנסיעה.. ונייד נשלט על ידי מרקורי כי זה מכשיר תקשורת..)


בקיצור, יש המון פליטות פה, ואי הבנות קטנות וגדולות, סודות שנחשפים ולא מעט שערוריות.

אבל תמיד מעניין בתקופה הזאת ועד שתסתיים לה הנסיגה - אני מאחל לכולם לקחת את הדברים בקלות ובהומור.

בפרק הבא - בעוד 3 חודשים בדיוק, ב-10 בספטמבר מרקורי בנסיגה במזלות מאזנים ובתולה ועד אז מחכים לנו עוד הרבה הפתעות בשמים כמו יופיטר


שאוטוטו נכנס למזל טלה.


742 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page