top of page

מאדים במזל תאומים - הרוחות מתלקחות וההשפעה תהיה על כולנו



בני מזל תאומים יקרים, אני מציע לכם לקחת נשימה ארוכה ולהצטייד בקיתונות סבלנות כי מרס שנכנס למזל שלכם בדיוק ב-20 באוגוסט הולך להתנחל להרבה זמן.. וליתר דיוק עד ל-25 במרץ 2023! כן, כן 7 חודשים!!!!!

וואי וואי עלינו התאומים.

טוב, בואו נעשה קצת סדר ונראה מה מי מו עם כל האנרגיה הזאת במזל שלנו.. כן, כן שלנו! גם אני בעסק הזה למי שלא מכיר. מזל תאומים נעים מאוד.


אז מי זה מרס? מעבר להיותו כוכב לכת אדמדם סקסי והפנטזיה הכי רטובה של כל סוכנויות החלל שרוצות ליישב אותו בבני אדם בשר ודם (מאדים קשור לדם..) - באסטרולוגיה מרס הוא פשוט ערס! הוא אומנם מאוד סקסי.. אבל הוא ערס לא קטן ועושה צרות (לחובבי הז׳אנר). אי אפשר לפספס את ההשפעה שלו.

כשמר מרס נמצא בסביבה יש אקשן! יש מריבות, צעקות, סכסוכים פציעות, בקיצור אין שקט.

הוא מלא באנרגיות וזעם, הוא מהיר ועצבי, הוא כאן ועכשיו, והוא לא מפחד להילחם או להיכנס לתחרות.

זהו מרס, טייק איט אור ליב איט, הוא חתיך, הוא גברי, הוא שרירי, הוא סקסי, והוא נוטף זיעה.

הוא חרוץ, הוא מתאמן, הוא חד ויש לו מבנה לסת חזקה, הוא מסוקס והוא לא מפחד מאף אחד...

בנותתתתתתתת (ובנים) נא להפסיק לרייר ולהתעורר בבקשה! פוקוס, הלו! נא להתרכז!!!

נכון שמרס מרגיש ונראה כמו גסטון מהיפה והחיה ומי לא היתה רוצה להמס לתוך זרועותיו של גבר חטוב, אמיץ, חזק, שרירי, שזוף, נוטף וסקסי אה?!

אז זהו שלא בדיוק. מה שטוב לדיסני לא ממש נחמד במציאות. יש לו גם צדדים לא נעימים בעליל (ראו ערך שירה איסקוב)

כשמרס בסביבה אנחנו צריכים להיות זהירים כי הדחף משתלט עלינו. וכשעושים דברים מתוך דחף, לפעמים לא שמים לב ואפשר לפגוע או להיפגע.

אבל אחרי שחשפנו את הצדדים היפים והפחות נחמדים שלו, הגיע הזמן להבין איך ההשפעה עומדת לבוא לידי ביטוי. אז ככה:


מרס הלוהט יהיה במזל תאומים שהוא מזל אויר והוא ילהיט את האווירה תרתי משמע.

בתקופת השהייה שלו במזל תאומים - תהיה אנרגיה ״מרסיאלית״ (תוקפנית) שתשפיע על השיח, המחשבות והתקשורת בין אדם לחברו - ובין ארגונים ואפילו מדינות.

חוסר סבלנות, דיבורים תוקפניים, תקשורת קצרה ועניינית אלו מקצת ההשפעות שכדאי שתשימו לב אליהם בתקופה הקרובה. אם תאומים קשור לתקשורת ומרס קשור לתוקפנות איומים ומלחמה, אז התקשורת תדבר על הסכנות והאיומים והמצב המסוכן שישראל נמצאת בו כולל איומים על עוד מבצע ביטחוני או מלחמה.


הרבה דברים הולכים להיזרק לאוויר. הרבה חיצים (ואולי אפילו טילים), במפת מדינת ישראל מרס מסמל את האויבים הגלויים שלנו שבתקופה הקרובה הם הולכים לקבל במה בכל ערוץ תקשורת והם ינצלו אותה כדי לאיים ולהפחיד אותנו. הדבר המנחם הוא שתאומים הוא מזל אוויר - וזה יכול לסמל שהכל באוויר ולכן אין מה לחשוש מאיומי סרק שנזרקים לאוויר.. כשמרס היה במזל שור בחודשיים הקודמים זה היה קצת יותר מפחיד כי שור זה מזל אדמה ואדמה זה חומר וחומר זה דבר מוחשי. אני מעדיף איומי טילים באויר מאשר טילים באדמה אם אתם יורדים לסוף דעתי. בכל מקרה האווירה הכללית והשיח התקשורתי הגלובלי לא רק אצלנו בארץ הופך להיות תוקפני ומאיים.


עוד חודשיים אנחנו נכנסים לעונת הליקויים שתחול בסוף אוקטובר ונובמבר, ואני חש ששיא המתיחות תגיע בתקופה הזו.


גם יוקר המחייה והבעיה הכלכלית שכתבתי עליה לפני שנתיים עם פרוץ מגיפת הקורונה - נותנת את אותותיה עכשיו, וזה יגרום לאנשים להיות חסרי סבלנות ויותר עצבנים וקיצוניים. אנחנו בתוך סיר מים שהתחמם לאט לאט ומבלי שנרגיש עכשיו הוא מתחיל לרתוח..


מה שאומר שאנשים ירגישו שהם צריכים לקחת את העניינים לידיים שלהם. אי אפשר להמתין שהישועה תגיע ממקור חיצוני - ואנשים ובמיוחד בני מזל תאומים יהיו באווירת - פעל פעל פעל ועכשיו!

האנרגיה הדוחפת והמניעה של מרס תהווה קרקע פוריה ליזמויות ורעיונות חדשים. זו אנרגיה שנותנת ביטחון לפעול ולהיות אסרטיבי. הרבה בני מזל תאומים יגלו שקיים בהם הרבה אומץ להיות מי שהם תמיד רצו להיות ולהילחם על זה.


השפעת מרס בתאומים תחול בצורה חיובית על בני מזלות מאזניים, דלי, טלה, ואריה.

ותהיה מאתגרת לבני מזל בתולה, קשת, ודגים. עבור בני מזל שור, עקרב גדי וסרטן האנרגיה גם תהיה מאתגרת. תיכף אפרט יותר באיזה תחומי חיים זה ישפיע על כל מזל.

כשכוכב נמצא במזל מסוים, האנרגיה שלו מתבטאת מאוד חזק באותו מזל, אבל הוא גם שולח קרינות למזלות אחרים ובראייה כוללת אפשר לראות אילו היבטים (אנרגיה) חיובית או שלילית מקבלים כל שאר המזלות. יחד עם עוד גורמים, בודקים באיזה בית (אזור ותחום חיים במפה) נופל מזל תאומים ואז יודעים איפה האנרגיה של מרס תבוא לידי ביטוי. אל תדאגו - עשיתי לכם את העבודה:


אז בואו נתחיל:

בני מזל תאומים - כאמור ההשפעה של מרס היא עליכם באופן אישי, על הגוף שלכם ואתם תקבלו ממנו הרבה מאוד אנרגיה. את האנרגיה הזאת מומלץ לנתב לאפיקים חיוביים כמו טיפול והשקעה בעצמכם, טיפול בגוף ובנפש, הוצאת מרץ ועשיית ספורט שתגרום לחיטוב הגוף, ובכללי טיפול בדברים שדחיתם הרבה זמן.


בני מזל שור - כשמרס מסתובב בתאומים זה אומר שאתם בדודה להוציא כספים. התקופה הקרובה תהיה בסימן של הוצאות/הפסדים כספיים. שימרו על הכסף ותבדקו את סדר העדיפויות שלכם. היזהרו מעקיצות ומהבטחות שווא ועסקאות כושלות.


מזל סרטן - מרס יאתגר אתכם ואתם תהיו במלחמות עם עצמכם ותרגישו שמישהו עשה עליכם עין הרע. שימו לב שזה לא יגרום לכם לחרדות ולהרס עצמי. יהיה הרבה תסכול שדברים לא יצאו לפועל כמו שתכננתם. נצלו את התקופה הקרובה לחדור לתוך עמקי התת מודע שלכם בכדי לגלות מה מעכב ומאיים על הביטחון והשקט הנפשי שלכם.


אריה - מרס בתאומים יגרום לכם לפרוח מבחינה חברתית, זה לא אומר שלא יהיו ויכוחים או מריבות עם חברים אבל בכללי המיקום שלו בתאומים עושה לכם טוב ולכן אתם תיהנו מהאנרגיה החיובית שלו. הצד הפחות נחמד של מרס יבוא לידי ביטוי בתחום הכלכלי דווקא.. אם ציפיתם להעלאה במשכורת אז תצטרכו להמתין עד שהוא יצא ממזל תאומים ויכנס למזל סרטן באביב הבא. שימו לב גם להימנע מעימותים עם ילדים של בני זוג.


בתולה - מרס יושב לכם על הקריירה, הוא דוחף אותכם להישגים אבל זה בא על חשבון הדברים האישיים שלכם. תחושו קונפליקט בין מה שאתם רוצים לבין מה שמבקשים מכם בעבודה. מרס בתאומים עבור בני מזל בתולה יכול לגרום לבעיות במקומות העבודה ואפילו לפיטורין. נסו לגייס את כל הסבלנות שלכם גם אם הבוס יורד או דורש מכם דברים הזויים.


מאזניים - מרס מדגיש את הרצון שלכם לעזוב הכל ולטוס לחו״ל, הוא יושב לכם על המקום במפה שרוצה להרחיב את התודעה, ללמוד דברים חדשים ולפרוש כנפיים ולהיות חופשי. הרבה תובנות מחכות לכם בחצי השנה הקרובה. נצלו את האנרגיה לטיולים, עשיית ספורט, ולימודים. יתכנו בעיות משפטיות בתקופה זו, יש לכם חבר עו״ד? זה הזמן לחמם את הקשר איתו.


עקרב - מרס הוא הכוכב שלכם וכשהוא בתאומים הוא גורם לכם לעשות סדר בכל מה שקשור לבריאות וכספים. בתקופה הקרובה אתם תהיו עסוקים מאוד בכל מה שקשור לביטוחי חיים, ירושות, מוות, עניינים בריאותיים, חובות וכספים. זה הזמן לבדוק את תוכניות הפנסיה, המשכנתא, הבנק והריביות, לבצע גביה של חובות. שימו לב במיוחד לכפילויות.


קשת - מרס משפיע עליכם בתחום הזוגיות והשותפויות. בתקופה זו אתם תהיו עסוקים בכל מה שקשור לזולת ופחות לעצמכם. האנרגיה הזאת מאתגרת אותכם ויש נטייה להתווכח ולריב, וזה יכול להוביל גם לגירושין ופיטורין מהעבודה. זו תקופה לא פשוטה עבורכם כי אתם נוטים להתחמם מהר מאוד ודברים יכולים לצאת משליטה מבלי שתירצו.


גדי- מרס בתאומים משפיע עליכם בתחום הבריאות. אתם מודאגים והמחשבות שלכם לא נותנות לכם מנוח. שימו לב לרגישות בידיים, בבית החזה ובריאות. נטייה לעייפות ולדאגנות בכל מה שקשור לנושאים בריאותיים. השגרה תעיק עליכם, אתם תרצו פחות להיות בבית ויותר לצאת ולשנות אווירה, דבר שיועיל לכם מאוד. צפוי מתח רב ולחץ בעבודה. היזהרו מבעלי חיים תוקפניים.


דלי - כשהעולם כולו רועש וגועש אצלכם דווקא נחמד וכייף, והפוך, כשכולם בשקט אתם בשיא הלחץ. מרס בתאומים מפגיש אותכם עם הדברים שאתם הכי אוהבים לעשות, אתם חשים יצירתיים מתמיד ורוצים להביע את עצמכם בכל דרך אפשרית. מרס גורם לכם להתאהב באחרים ובעצמכם. אבל שימו לב גם לצד השני שלו - מריבות עם ילדים, בעיות וסיכונים בהריונות, מריבות עם אהובים ופרידות.


דגים - מרס מרכז את האנרגיות שלו בתוך הבית שלכם. עניינים שקשורים למשפחה ובמיוחד להורים יעסיקו אותכם. תיקון תקלות, שיפוץ, מעברי דירה - כל אלו מושפעים מהאנרגיה שלו. מעבר לצדדים הטכניים, כדאי להימנע ממריבות וסיכסוכים במשפחה. יש לכם נטייה להרגיש שהבית אינו מקום בטוח.

האנרגיה של מרס יכולה לגרום לפריצות, תקלות ומפגעים בתוך הבית. גלו סבלנות ואמפטיה לבני המשפחה.


טלה - מרס בתאומים משפיע על המחשבות שלכם, יש לכם פתאום כל כך הרבה מה להגיד. הוא גם משפיע על הצורך שלכם להיות בתנועה פיזית, ועליכם להיזהר במיוחד בנהיגה ובכביש בכלל. יש נטייה לסכנות שעורבות לכם בדרכים. מרס ידגיש את ההתעסקות עם קרובים ושכנים, וכל מה שקשור בתקשורת כמו לימודים ובחינות. אם באופן רגיש יש לכם נטייה לקבל החלטות מהר מבלי לחשוב, עכשיו אין בכלל נטייה, הדחף הוא להחליט עכשיו וזהו. טיפ ממני - לספור עד 10 לפני שמחליטים ולפני שעונים בחזרה.


אחרי שעברנו את כל 12 המזלות, נשאר רק לאחל שנעבור את התקופה הקרובה בשלום, וכמו שאתם מכירים אותי אתם בוודאי יודעים שאני תמיד דוגל בתפיסת העולם שאומרת שהכל קורה רק לטובה..


אם תחום האסטרולוגיה מעניין אותכם ואתם רוצים ללמוד אותו בין אם אתם מתחילים או מתקדמים שלחו לי הודעה והצטרפו לאחת הקבוצות שלי.

לתיאום פגישת ייעוץ לחצו על הקישור: www.astrologuy.com/book-online

752 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page