top of page

מה ששעה אחת יכולה לעשות..



שעה אחת. זה מה שנדרש כדי לחזור לשפיות! שעה אחת אחורה. הבוקר התעוררנו עם אור השמש, לא עוד לקום בחושך. זה נראה שינוי קטן, אבל זה כל כך משמעותי וזה שינוי ענק. שעון החורף אהוב עלי במיוחד כי הוא גורם לזמן לחזור לקצב של עצמו. הימים אומנם קצרים באור אבל הזמן זז בקצב רגיל ולא מואץ.

הרבה זמן לא רשמתי על מצב השמיים, לא כי אין דברים מעניינים, פשוט נסחפתי לענייני היומיום, פגישות ייעוץ, הופעות, עיצוב פוסטרים לדפוס ולאינטרנט, עיצוב ועדכון האתר, תוכניות לפתוח קורס אסטרולוגיה הוררית חדש (מי שמעוניין אלי בפרטי!) והרבה ריצות וגם קצת תיקונים בבית..

אז הנה מצב השמים: ונוס שהחליטה לחרפן אותנו סופית, נמצאת עדיין בנסיגה עד ה-16 לנובמבר, השוורים והמאזניים פשוט איבדו את זה. התרעתי על כך בפוסט קודם, אבל תאמינו לי הפעם הזאת תיזכר כאחת הנסיגות אם לא ה-נסיגות!. וואי וואי איזה מסכנים, כל מה שאהוב - או מתרחק או מתקלקל וזה כולל כסף!!! עוד לא ראיתם כסף מתקלקל? גם אני לא, אבל הוא לא רוצה להגיע! או יותר נכון - הוא רק רוצה להתבזבז. אמאאאא כמה הוצאות - לא סתם השוורים והמאזניים מתחרפנים כי ונוס היא הכוכב שלהם. ״אבודים במרחב״ - זה שם הסדרה שצריך לכתוב עליהם. ולא הזכרתי את מערכות היחסים והבריאות? הכל מהכל. גם מדינת ישראל להזכירכם היא מזל שור ועם אופק במאזניים!! המדינה מתחרפנת. הדרום בוער, כולם חיים על אשראי - היום קוראים לזה מינוף.. כולם ממונפים, בין אם זה בהלוואות או במשכנתאות.. חיים על אשראי. בועת סבון מנצנצת שכל רגע עומדת להתפוצץ וכל מי שנמצא בתוכה עומד להתרסק למטה.. אבל משום מה הבועה לא מתפוצצת. זה כנראה בלון הליום מתוחזק היטב של בעלי אינטרסים בחלונות המאוד גבוהים.

אז מה קורה ולאן הולכים מכאן ומתי יהיה שינוי ואתנחתה ושפע ומזור? נחכה לאמצע נובמבר שוונוס תתיישר ותתחיל לזוז קדימה, לפני זה אין על מה לדבר. תזכרו שאנחנו חיים בעולם של אשליה, אבל האשליה הזאת יכולה לגרום להתקפי לב, כאבי גב, לחץ דם גבוה.. ועוד מרעין בישין רחמנא לצלן.

מעניין שכל פעם שונוס בנסיגה ובמיוחד שהיא במזל עקרב גם המדינה בנסיגה ומרגישה מוחלשת מאוד. ונראה שגם המדינה איבדה את זה. כל הדרום נשרף, כתומים כל חמש דקות, וכל פעם שנשמע פיצוץ השור ״ישראל״ מרים לאט את הראש, עושה מווווווווו וחוזר ללחך עשב. אבל אין עשב! נשרף, לא ראיתם בחדשות? מוווווווווו. נו, אם הפרה לא תשתגע אנחנו כן! כמה זמן לוקח לעשות משהו משמעותי אמיתי?

מה אתה מציע? מה אני מציע?? שעזה תסופח חזרה למצרים ויהודה ושומרון תחזור חזרה לירדן. שטחים תמורת שלום. אותה שפה, אותה מנטליות, אותם שורשים. הם ירדנים ומצרים במקור שלהם תבדקו, באמת! (אין דבר כזה פלסטינים) אבל מצרים וירדן לא רוצים אותם. אז למה שאנחנו נרצה אותם? חברה - יש ונוס בנסיגה, מה שלא אוהבים לא לוקחים בכוח. מתקשרים למצרים ולירדן ואמורים להם - קחו אותם באהבה!

שלום עושים באהבה או לא עושים בכלל.

לכו אחורה בזמן, תפשפשו בויקיפדיה ותקראו קצת היסטוריה. אגב - תעתיק מדויק מויקיפדיה: ״בערבית, השם פַלַסטין (מבוטא בפ' רפה כיוון שבערבית אין P)״. אתם קולטים את זה??? אין חיה כזאת אני אומר לכם באחריות!!!

שמצרים וירדן יתנו להם אוטונומיה סטייל הונג-קונג. שהכסף שאירופה נותנת ילך לבניית מלונות, בתי ספר, לא יודע מה יעשו איתם. אההה, אין כסף כי ונוס בנסיגה.. המממ אנחנו בבעיה.

טוב, מספיק לעשות שחור. נמשיך הלאה: מרס עדיין נמצא בדלי, הדליים בשני מצבים עיקריים: 1. שניה לפני פיצוץ, 2. שניה אחרי פיצוץ. אם ונוס חירפנה את המדינה את השוורים והמאזניים, מרס מטמטם את הדליים והאריות שאין דברים כאלה. אם אתם מהדליים/האריות הישנוניים שרוצים שקט לנוח ולרבוץ מרס עושה לכם בית ספר וגורם לכל מי שנמצא ברדיוס של מטר אחד ממכם להטריף אותכם לגמרי. אפילו ״ממי אתה יכול להביא לחם בדרך הביתה״ יכול להתפרש על ידכם כעילה למלחמה. תעזבו אותי באמשכם מתנגן לכם בראש נון סטופ. אם אתם מסוג הדליים/אריות שמחפשים אקשן, התקופה הזאת תהיה זריקת מרץ נהדרת ויכולה לתעל את האנרגיה שלכם לפיתוח גוף, כיבושים רומנטיים, יזמות, תחרויות וכל מה שיזניק אותכם קדימה להצלחה. הרבה מאוד אנרגיה.

הלאה: יופיטר אוטוטו (8 בנובמבר) עובר למזל חדש - מזל קשת, יפידי-היייייי! פוסט חדש מרגש וחגיגי יוקדש לאירוע המשמח הזה. בגדול שנה שמחה ומרגשת לקשתים אחרי שנתיים וחצי של סבל מתמשך. יופיטר מוסר תודה לעקרבים על האירוח הלבבי, היה לו ולכם כיף, טסתם הרבה לחו״ל, התחלתם ללמוד, קיבלתם בונוס חמוד בעבודה. בקיצור עשה לכם שמח... אל תתרגלו. זה תיכף נגמר. הקשתים בקוצר רוח, התור שלהם הגיע. פנו דרך ותמשיכו להתעסק בכל הדברים האהובים עליכם. (רק אתם יודעים מה אהוב עליכם.. ואני לא אגלה לכולם כי זה קצת סודי ודי סוטה..) טוב, טוב, טוב, לא כולכם.. (רובכם..) כשיופיטר יהיה בקשת הוא יביא לכם הרבה כסף, תזכרו שאמרתי לכם, יופי? עכשיו תהיו חמודים (מכירים את המילה הזאת בכלל?) ותמשיכו להתעסק במה ש... טוב לא משנה..

הלאה - סטורן: סוגר שנה ראשונה ומתחיל את השנה השניה שלו בגדי, כל הגדיים מסכנים בלי יוצא מן הכלל. כאילו אנחנו כל הזמן עולים בחומרת הסבל. התחלנו עם ונוס, אחר כך מרס.. ועכשיו סטורן. סטורן לוקח את כולם בסיבוב. הסבל שלו זה ברמה של טיפול פסיכולוגי מתמשך, ופגישות תדירות עם אסטרולוג. גדיים וסרטנים אין מה לעשות תמשיכו לעבוד כמו חמורים. את הצ׳ופרים אתם תקבלו בעוד שנה וחצי. חוצמיזה אתם נהנים לעבוד קשה אז תגידו תודה. יש כאלה שאין להם עבודה בכלל (תדברו עם השוורים/מאזניים..)

ולסיום הירח המקסים שלנו שנמצא היום במזל תאומים ולא יוצר שום היבט עם שום כוכב כבר משעה 06:36 בבוקר. מה שאומר שיש לנו ירח בטל לכל היום! ואתם כבר מכירים שבירח בטל לא מתחילים דברים חדשים אלה זורמים עם מה שיש בלי הפרעות. הירח יכנס למזל סרטן רק היום בלילה כלומר יום ב׳ בשעה 01:26 וישהה בו עד יום ד׳. ביום רביעי הירח יכנס למזל אריה ב-04:41.

את הירח בתאומים היום אפשר לנצל לכל פעילות שדורשת תנועה מנטלית ופיזית לרבות נסיעות. זמן טוב לעשות חושבים, לקבל אינפורמציה על נושאים שדרושים בהירות. ובגדול יום של הרבה דיבורים ושיחות סרק. כי אין כלום, ולא יהיה כלום וכי לא היה כלום. גאון האיש הזה, אני אומר לכם. (הוא גם מאזניים. אבל שנת הלידה שלו אינה נכונה.. בגלל זה שום תחזית לא פוגעת בו..)

ולסיום סיום, כל מי שיש לו אופק במזלות שור/מאזניים יתחבר למה שכתבתי כי הוא גם ירגיש את ונוס בנסיגה, כל מי שיש לו אריה/ דלי באופק יחוש את מרס, כל מי שיש לו גדי/סרטן באופק ירגיש את סטורן, וכל מי שיש לו תאומים/ קשת באופק - ירגיש את הירח הבטל..

9אם אתם עומדים בפני קבלת החלטה חשובה ורוצים לדעת אם הבחירה שאתם עומדים לעשות נכונה, לי יש את היכולת לבדוק תחת איזו השפעה כוכבית אתם נמצאים ולדעת מה עליכם לעשות. דברו איתי - 050-7436379

125 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page