top of page

מה קורה בשמים לעזאזל?



חברה מהמשרד השכן שלידי שאלה אותי על הבוקר במטבח אם קורה משהו למזל תאומים?

אמרתי לה ברוררררר! התאומים נמצאים במצב של חוסר אנרגיות והמון בלבול.

זה בדיוק מה שאני מרגישה! וואו, איך ידעת? ולמה זה קורה?

עניתי לה שזה בגלל כוכב מרקורי שנמצא בדגים, והיום הוא נצמד שוב בדיוק לכוכב הערפול והטשטוש - נפטון, וכשאני אומר בדיוק אני מתכוון שהיום הצמידות היא בול על אותה מעלה ואותה דקה - כלומר מדויק! וכשכוכבים נצמדים בשמים בצורה מדויקת - ההשפעה שלהם מתערבבת, ובמקרה של היום נפטון שהוא כוכב ענק משפיע על מרקורי שהוא קטנצ׳יק ומערבל לו את המוח. במילים פשוטות - בני מזל תאומים ובתולה שמרקורי הוא הכוכב שלהם חווים כבר תקופה ארוכה מצב של אי בהירות וחוסר וודאות, וזה דבר שהתחיל כבר מה-11 לפברואר!

ההשפעה תלך ותפחת עד ל-17 לאפריל בו מרקורי סוף סוף יכנס למזל טלה והכל יתחיל להתבהר.

בנוסף, מאדים (אנרגיה, כח) נכנס למזל תאומים ב-1 לאפריל וישהה בו עד ל-17 במאי אז אם מערבבים את 2 ההשפעות האלה יחד - מצד אחד התאומים ירגישו שהם רוצים להתחיל דברים חדשים, הם מקבלים אנרגיה לקום ולעשות שינוי, ומצד שני הם פשוט לא יודעים מה השינוי שהם רוצים ואיך לעשות אותו.

מבולבלים? גם אנחנו.

אבל כפי שאמרתי אחרי ה-17 לאפריל הדברים יראו טוב יותר, וכל האלרגיות, כאבי השרירים, ובלבול באופן כללי ייעלמו כלא היו ובא לציון גואל.

קצת סלבנות ותראו איך הקסם עובד.


מה עוד בשמיים? ונוס (אהבה, יופי, יחסים) שוהה במזל דגים (הקרבה, אידיאלים) וטוב לה, וכשונוס גם שליטת המדינה - אז בכלל טוב לה. כולם בטוחים שהם הולכים לנצח בבחירות ביום שלישי, אופוריה.

אבל לצד כל אלו, כשכוכב נכנס למזל דגים - הוא צולל במצולות הלא נודע. רב הנסתר על הגלוי, ובדיוק ביום הבחירות ונוס תיצמד גם לנפטון (ערפול, סמים, שקרים, אי ודאות) והאנרגיה שלהם תתערבב בדיוק כמו שקרה עם מרקורי.

מדינת ישראל תהיה תחת השפעה מסממת, יהיו שקרים ואי סדרים, והבלבול יחגוג. מעניין למה דווקא ביום הזה קבעו את הבחירות. מצד אחד ונוס בנעלות שלה, כולם באופוריה, אבל מצד שני הצמידות לאל השקרים הסקנדלים והרמאויות.. שיא ההשפעה ב-10 לאפריל יום לאחר הבחירות.. לא כל מה שמדווחים לכם יהיה אמת, תזכרו שאמרתי.


מה קורה בגזרת ביבי אתם שואלים? אז בוודאי שמתם לב שבמהלך כל התקופה האחרונה נמנעתי במכוון מלנבא את תוצאות הבחירות פשוט כי אין לי נתונים מאומתים.

אני לא יכול לסמוך על תאריך הלידה של ביבי שקיים באינטרנט כי ציפור קטנה לחשה לי שכנראה התאריך אינו נכון.. איך יתכן שאלתי?

אז אותה ציפור אמרה לי שכשהוא היה ילד ונסע לאמריקה ההורים דווחו על תאריך קצת שונה..שהם היו צריכים לשקר בנוגע לגיל..וכשהם חזרו חזרה לארץ.. התאריך נשאר כמו שהצהירו עליו בחו״ל והיה כתוב בדרכון. האם אני יכול לסמוך גם על הסיפור הזה? וודאי שלא. ולכן לקחתי צעד אחד אחורה ואני לא מוכן לסכן את שמי ומקצועיותי בעניין. עד שאני לא רואה רשומה רפואית רשמית אני לא יכול להתייחס לנתונים ולעבוד איתם.

אביגדור ליברמן לדוגמה - כתוב שנולד ב-5 ליוני, ובאתר הכנסת ב-6 למאי, ובעוד אתר ב-5 ליולי. יופי לך תחפש.

אז אין על מי לסמוך חוץ מעל אבינו שבשמים. דבר אחד בטוח וזה מפת המדינה ורק לפי זה אפשר לדעת מה יהיה פה.


אז מה יהיה פה? - יהיו הרבה שינויים. כוכב אורנוס (סדר חדש, מרד, מהפיכה) נכנס ל-7 שנים למזל שור (מדינת ישראל מזל שור), ולא ישאיר דבר כפי שהיה.

צפויים לנו מהפכות, פירוק של סטטוס קוו, החזרת הכוח לארגונים, עמותות ולאנשים הפשוטים. סדר יום חדש. לא מאמינים? חכו ותראו - הרבה הפתעות מחכות לנו.


השור תמים, מדינת ישראל תמימה. האנשים מאמינים למה שאומרים להם. יש לשור סבלנות והוא מוכן לספוג ולסבול. אבל ברגע שתפקע סבלנותו ינגח השור ויהמם את כולם בכוחו ועצמתו. כך עשה לנשיא קצב, אהוד אולמרט, הירשזון ואחרים.


תגידו, נראה לכם הגיוני להחזיר את הנשיא לשעבר קצב לתפקיד נשיא המדינה? לא?!

למה לא? הרי הוא ישב בכלא ושילם חובו לחברה? לא נשמע לכם הגיוני נכון?

אז תסבירו לי מדוע אם כך עבריין מורשע שישב בכלא חזר לתפקיד שר הפנים? מה זה אומר עלינו כחברה, כעם?

בג״ץ דחה את העתירה שהגישה הועדה לאיכות השלטון ב-2016 נגד מינוי תפקידו ברוב קולות!

כלומר הכשירו את השרץ. החתול חזר לשמור על השמנת.


בנימין נתניהו לא לבד... אמר לי שכני היקר בעודו מתחמם מקרני שמש של צהרי שישי בגינת בניינו לצד מטפלו הפיליפיני. במבטא ערקי, צחקוק קל וטון מלא חכמת חיים המשיך והאמר לי - תראה, הוא לא יכול לגנוב לבד, יש מסביבו מערכת שלמה! תראה אני הייתי מקורב למשרד מבקר המדינה אבל אני לא יכול יותר מזה לספר.. הוסיף והשאיר אותי במתח. אני מאמין שלא הוא אשם, זה הכל אשתו.. המשיך ואחסוך ממכם את שאר שמות התואר שהעניק לה..

המשכנו לשוחח עד שהתעייף, נפרדנו לשלום והמשפט - ״הוא לא לבד..״ הדהד בראשי. זה כל כך נכון אמרתי לעצמי. אהוד אולמרט לא היה כזה מתוחכם ונפל בקבלת שוחד.. גם הוא לא היה לבד עד שמזכירתו האישית הפכה עורה והפילה אותו.. גנבים אף פעם לא באים לבד חשבתי לעצמי.


באסטרולוגיה סטורן מסמל את העבודה השמאל והסוציאליזם, יופיטר מסמל את הימין והקפיטליזם.

שני כוכבי הלכת הגדולים ביותר במערכת השמש שלנו מסמלים את שני הגושים ימין ושמאל. יופיטר חוגג יומולדת כל 12 שנה, סטורן כל 29. שניהם נמצאים כרגע במזלות של עצמם. סטורן בגדי ויופיטר בקשת. וכשכוכב נמצא במזל של עצמו הוא פועל במיטבו, בצורה הכי חזקה ובשיא העצמה.

היו תקופות שסטורן היה יותר חזק מיופיטר ולהפך. אבל עכשיו שניהם חזקים! יופיטר מסמל שפע, סטורן מסמל צמצום. ממש מלחמת ענקים בשמיים. ימין או שמאל? או אולי הכוחות הפכו שווים? אולי ההשפעה בשמיים בעצם מראה שהגיע שעת מרכז? את כל זאת אנחנו נדע בימים הקרובים. (או שלא עם כל הבילבולציה בשמיים חחחח)


לסיום אני מתפלל לאורנוס שיעשה את עבודתו נאמנה. שיהפוך אבן על אבן, שינקה את הטינופת, שיעיף את אלה שסרחו, שיבוא חשבון עם מי שצריך ושיוקיע את הבוגדים והמושחתים מקרבנו. שננצח בבחירות, שישראל תהיה טובה יותר, חזקה יותר. שיהיה אפשר לחיות כאן בכבוד, בשמחה ובהגינות. שלחוק יהיה כוח, שלכסף יהיה ערך, שנהיה בריאים. ואל תשכחו לצאת ולבחור על פי מצפון נקי. בהצלחה לכולנו.

453 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page