top of page

כשהשמש והירח לוקים ומרקורי בנסיגה



ליקוי חמה מלא יתרחש ב-2 ליולי 2019 בשעה 22:16 שעון ישראל, אמנם לא נוכל לראות אותו מכאן אבל את השפעתו נרגיש. הליקוי שייך למשפחת סולר סארוֹס 127, משפחת ליקויים זו החלה ב-10 באוקטובר 991, ותסתיים ב-21 במרץ 2452. סה״כ במחזור סארוֹס זה יש 82 ליקויים, והליקוי הקרוב יהיה מספר 58.

שבועיים אחר כך ב-17 ביולי 2019 יהיה ליקוי ירח חלקי בשעה 00:38. ליקוי זה שייך למשפחת לונר סארוֹס 139 שהחל ב-9 בדצמבר 1658 ויסתיים ב-27 בפברואר 2993. ליקוי ירח זה הנו צעיר יחסית ומספרו 21 מתוך סה״כ 75 ליקויים. מה שמעניין בשני הליקויים הקרובים הוא שהם שייכים לשתי משפחות ליקויים שהתרחשו בשנת 2001 בדיוק לפני אירועי ה-11 לספטמבר.

ליקויי חמה וירח הם אירועים דרמטיים ברמת הקולקטיב, כמעט תמיד בסמיכות לליקויים מתרחשים אירועים בסדר גודל מדיני/עולמי. אין ספק שאנחנו מרגישים את המתח הקרב ובא גם ברמה האישית.


בני המזלות הקרדינליים (טלה, מאזניים, סרטן, וגדי) יהיו מושפעים מאוד מהליקויים הקרובים.

מי שנולד בין 1-3 ביולי, 30 לדצמבר עד ל- 2 בינואר, 28 בפברואר עד ל- 1 במרץ, 2 באוקטובר עד ל- 4 באוקטובר יושפעו מהליקויים.

ילידי יולי בתחום הבריאות, ילידי דצמבר/ינואר בתחום הזוגיות, ילידי אוקטובר בתחום הקריירה, וילידי פברואר/מרץ בתחום הבית והמשפחה.


במפת המדינה הליקויים ישפיעו על תחום קשרי החוץ, חוק ומשפט, ועל ראשות הממשלה. הליקויים הקרובים מנבאים סוף עידן וסוף למנהיג מכהן. גם אם ביבי יבחר שוב בבחירות הקרובות בספטמבר, הוא לא יצליח להקים ממשלה ובכך דינו נחרץ ויקום תחתיו ראש ממשלה חדש. עידן נתניהו הסתיים ועידן חדש עומד בפתח.


המתיחות בחודש יולי תגיע לשיא גם בתחום הביטחוני, ימים מסוכנים למדינה יהיו סביב ה-7-8 ביולי.

כמו כן בחודש נובמבר 2019 ובחודש מרץ 2020 יתרחשו אירועים שישפיעו על עתיד הנהגת המדינה.

כפי שצפיתי אחרי הבחירות באפריל, שב-19 במאי 2019 יקרה משהו שיעשה ״טוויסט בעלילה״ ואכן התפרסם למחרת ב-20 במאי - שבכירים בליכוד הודיעו ליל אמש! כי לא הצליחו להשיג התקדמות במשא ומתן להרכבת הממשלה וכי אין להם התנגדות ללכת לבחירות חדשות. אכן טוויסט רציני בעלילה, ואותו טוויסט צפוי לחזור על עצמו בנובמבר ומרץ, אז צפו להפתעות.


מרקורי יכנס לנסיגתו השניה השנה ב-7 ביולי, ויסיים אותה ב-2 באוגוסט, מה שמרגיש שאם המצב הביטחוני חם, ומרקורי מחזיר אחורה, אז ניחוחות צוק איתן עולים באוויר, והפרומו שקיבלנו שבוע לפני האירוויזיון יכול בקלות להתלקח ולהפוך לדבר האמיתי. (פיקוד העורף כבר נערך עם שמות איזורי ההתרעה המעודכנים) ובכל זאת אני מקווה שנעבור את הקיץ ברגיעה ובשלום, ושנבואת הזעם שלי לא תתממש כלל!


מעבר לניחוחות הדה ז׳ה וו, ברמה האישית בתקופת הנסיגה הנוכחית מומלץ לתקן דברים בבית במיוחד אלו שקשורים לצנרת ביוב ומים. כך שאם הבית משתגע והדברים מתקלקלים - זו הדרך של היקום להגיד לכם, הלו, קומו צאו מאיזור הנוחות שלכם ותתקנו את הבעיות. המון אי הבנות צפויות ביחסים בין בני המשפחה, נסו באמת להקשיב במקום להסיק מסקנות ולהיפגע.


אחד הדברים הכי מעצבנים בתקופת הנסיגה זה שצריך לעשות כל דבר פעמיים. גם אם חשבנו שהצלחנו על הפעם הראשונה, אנחנו נצטרך לבדוק שוב ליתר ביטחון אז תהיו ערניים.


בני מזל טלה - הנסיגה תשפיע עליכם בתחום המשפחה והבית (תיקונים? אי הבנות?)

שור - ההשפעה תהיה בתחום הלימודים והנסיעות (מומלץ לא להיכנס לקניית רכב בתקופה זו, ואם אתם לומדים ולפני מבחנים אז לקרוא טוב טוב את השאלות!)

תאומים - בתחום הכספים (תחשבו טוב טוב את ההוצאות וההכנסות שלכם)

סרטן - בבריאות (קיבלתם תוצאות לא ברורות ותצטרכו לערוך בדיקות נוספות?)

אריה - האויבים הנסתרים שלכם (תיזהרו בלשונכם ואל תנדבו אינפורמציה שיכולה להזיק לכם ללא ידיעתכם)

בתולה - בתחום החברתי (חברים תכננו להזמין אותכם לנסיעה משותפת והתחרטו?)

מאזניים - בקריירה (לא להתעצבן אם הבוס שלכם איבד את זה. הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו)

עקרב - בתחום הנסיעות והלימודים (שינו לכם את מועד הטיסה?)

קשת - בתחום הכספים (הבנק משגע אותכם? ההלוואה שביקשתם לא אושרה? תבקשו שוב)

גדי - בתחום הזוגיות (מה לעזאזל עובר על בן/בת הזוג? אי אפשר להבין כלום ממה שהם רוצים?!)

דלי - בתחום הבריאות (זה וירוס, והרבה חרדות)

דגים - בתחום הפריון והילדים (אולי אתם כן בהריון? תעשו שוב בדיקה)


הרשימה מעלה היא כללית ויש לקחת בחשבון גם את השפעת מזל הירח והאופק ולחשב איפה הליקויים ונסיגת מרקורי ישפיעו במפה האישית.


במידה ואתם בצומת דרכים וזקוקים להכוונה וייעוץ, אשמח לעמוד לשירותכם, תזכרו ששיחה אחת יכולה לשנות מסלול חיים! פרטים אודות השירותים שלי ותיאום פגישה און ליין ניתן בקישור הזה.

866 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page