top of page

כוכבים בנסיגה


לכל אחד יש ימים טובים ופחות טובים. לפעמים המזל מאיר לנו פנים והכל הולך חלק, ולפעמים הדברים תקועים ולא משנה מה שנעשה זה לא יעזור, איך אומרים? הכל טיימינג...


בדיוק בשביל זה קיימת האסטרולוגיה שבנויה כולה על טיימינג. יש לנו כוכבים טובים ויש כוכבים מזיקים ואנחנו יודעים בצורה מדויקת את המסלול של כל אחד מהם בשמיים. ברגע שכוכב מזיק מתלבש עלינו - הוא יזיק לנו. אבל זה לא רק עניין של ״להתלבש״ (כשאני כותב להתלבש אני מתכוון שהוא נמצא בשמים באותו מקום של הכוכבים המשמעותיים במפה האישית שלנו), זה גם עניין של מהירות ואיך אמרנו? טיימינג.


אז באופן כללי כל כוכב נחשב לבריא ומיטיב כאשר הוא בהילוך קדמי והקצב שלו מהיר, אני מתעלם לרגע מהחלוקה של כוכבים טובים ורעים. למה אני מתעלם? כי כל כוכב מסמל מזל מסוים ואין מזלות טובים או רעים.

קצב הכוכבים נמדד מהמרחק היחסי מהשמש כך שהכוכב הקרוב ביותר הוא המהיר ביותר והכוכב הרחוק ביותר הוא האיטי ביותר. לא משנה אם הכוכב מהיר או איטי, מה שמשנה לנו שביחס למהירות האופיינית לו הוא הולך בקצב המהיר והאופטימלי שלו קדימה.


מתי מתחילות הבעיות? כשהכוכבים מאטים את הקצב, נעצרים ונסוגים.

איך זה יכול להיות? אז ככה: מאחר ואנחנו חיים על כדור הארץ, ואנחנו צופים בכוכבים מכאן ואנחנו גם נעים בקצב מסוים - חלק מהכוכבים יותר מהירים מאיתנו ואז הם נראים כאילו הם הולכים אחורה מזוית מסויימת, וחלק מהכוכבים יותר איטיים מאיתנו וכשאנחנו ״עוקפים אותם״ הם נראים כאילו הם הולכים אחורה. כמו שתי מכוניות שאחת נוסעת יותר מהר מהשניה.. מי שנמצא במכונית המהירה ומסתכל על המכונית האיטית יכול לחשוב שהיא נוסעת אחורה..


הכוכבים שמאטים את הקצב נעצרים ונסוגים הם: מרקורי, ונוס, מרס, יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון ופלוטו. יש 2 כוכבים שלעולם לא נסוגים - השמש והירח. (הירח הוא לא כוכב כמובן) ואתייחס לזה בהמשך.


בואו נדבר רגע על מה זה כוכבים בנסיגה:

כשכוכב נעצר ונסוג הוא לא מתפקד כמו שצריך. זה מצביע על תפקוד ירוד/לקוי. האנרגיה לא הולכת קדימה, היא נעצרת ולא מתקדמת לשום מקום, במקום זאת האנרגיה מופנית פנימה והולכת אחורה.

תדמיינו מישהו שהולך אחורנית.. הוא לא רואה לאן הוא הולך.. הוא לא יכול ללכת בקצב רגיל כמו שהוא הולך קדימה. זה לא עובד. תדמיינו מישהו שמדבר מהסוף להתחלה? שיר שמושמע הפוך.. נראה לי שקלטתם את העניין.


לכל כוכב יש את האופי האישי שלו והנסיגה תהיה קשורה בתחומים שהוא שולט בהם לדוגמא: מרקורי שקשור לתקשורת דיבור חשיבה ושפה - כשהוא הולך אחורנית הוא משבש את התקשורת.. ונוס שקשורה לכסף אהבה ומערכות יחסים משבשת אותם, מרס שקשור למרץ אנרגיה ותוקפנות- משבש אותם.


הכוכבים שולטים במזלות וכשהם נסוגים זה משפיע על בני אותו מזל שהם מסמלים:

מרקורי - בני מזל תאומים ובתולה

ונוס - שור ומאזניים

מרס - טלה ועקרב

יופיטר - קשת ודגים

סטורן - גדי ודלי

אורנוס - דלי

נפטון - דגים

פלוטו - עקרב


מה עם אריה וסרטן? הם מסומלים על ידי השמש והירח וכמו שכתבתי קודם הם לעולם לא בנסיגה.

אבל זה לא אומר שהחיים שלהם דבש כל הזמן.

הירח באופן קבוע משנה מקום ומזל, מתמעט ומתמלא ויש לו ליקויים כך שזה יותר מטורלל מתקופת נסיגה וכל סרטן הגון יעיד שיש אמת בדבר.. וגם לשמש לא חסר.. היא פעמיים בשנה בליקוי, ופעמיים בשנה היא נמצאת במזלות שלא הכי טוב לה שם ולכן התפקוד שלה לקוי..


אז מה שאומר שאין מזל אחד יותר טוב ממזל אחר, ולכולנו בלי יוצא מן הכלל יש תקופות טובות ופחות טובות. ואלה החיים. ובשביל מה אני קיים? בין היתר בשביל להגיד לכם מתי הכוכב האישי שלכם בנסיגה שתדעו מתי התקופות הפחות טובות שלכם - שתדעו מראש, תתארגנו, תתכוננו ותהפכו את האנרגיה הזאת לטובה יותר עבורכם. הכן רכבך לחורף...


להלן רשימת הכוכבים הנסוגים לשנת 2022:

מרקורי:

14 ינואר 2022 - 4 פברואר 2022

10 במאי 2022 - 3 יוני 2022

10 ספטמבר 2022 - 2 אוקטובר 2022

29 דצמבר 2022 - 18 ינואר 2023


ונוס: (שור/מאזניים)

19 דצמבר 2021 - 29 ינואר 2022


מרס: (טלה/עקרב)

30 אוקטובר 2022 - 12 ינואר 2023


יופיטר: (קשת/דגים)

28 יולי 2022 - 24 נובמבר 2022


סטורן: (גדי/דלי)

5 יוני 2022 - 23 אוקטובר 2022


אורנוס: (דלי)

24 אוגוסט 2022 - 23 ינואר 2023


נפטון: (דגים)

1 דצמבר 2021 - 28 יוני 2022

4 דצמבר 2022 - 1 יולי 2023


פלוטו: (עקרב)

29 אפריל 2022 - 9 אוקטובר 2022


ליקויי ירח/שמש לשנת 2022:

ירח: (סרטן)

16 מאי 2022

8 נובמבר 2022


שמש: (אריה)

30 אפריל 2022

25 אוקטובר 2022


בתקופת הנסיגה האנרגיה מתכנסת פנימה ועלינו לבדוק עם עצמנו מדוע דברים לא הולכים לנו כמו שאנחנו רוצים, ליקום יש שפה משלו ובתקופות האלה נעשית עבודה פנימית משמעותית. ליקויי ירח/שמש יכולים להיות הרסניים או מרוממים וחיוביים תלוי בכל מפה באיזה מזל ובית הם נופלים ואילו היבטים הם יוצרים לכוכבים האישיים שלנו.


איך הופכים את האנרגיה של הנסיגה לטובתנו?

מרקורי - נותן לנו הזדמנות למצוא דברים שאבדו, לשחזר דאטא אבודה, להחליף מכשירי חשמל ומחשבים שהתקלקלו בחדשים. מפגיש אותנו עם אנשים מהעבר, עוזר להיזכר ובגדול לתקן דברים.


ונוס - נותנת לנו הזדמנות לשקם מערכות יחסים שהתנתקו, מחזירה אהבות, משיבה כספים אבודים ומשקמת הפסדים.


מרס - נותן לנו הזדמנות להיטען באנרגיות חדשות, מחזק אותנו מבפנים, נותן אומץ וכוח להתחיל מהתחלה ולהעיז.


יופיטר - נותן לנו הזדמנות לבחון מחדש את מערך האמונות שלנו, להרחיב ולהעשיר את עצמנו מבחינה פנימית. הוא עוזר להרחיב את ההגבלות ששמנו לעצמו, ועוזר למצוא את השפע הפנימי.


סטורן - נותן לנו הזדמנות להציב גבולות במקומות שבהם הרגשנו שאנחנו פרוצים, בונה את ההערכה העצמית הפנימית ומלמד אותנו לשמור על עצמנו מפני החוץ.


אורנוס - נותן לנו הזדמנות להיות עצמאים ולעמוד על שלנו גם אם זה לא מתאים לסביבה. הוא מחזק את הביטחון העצמי ומאפשר לנו להיות מיוחדים ושונים.


נפטון - נותן לנו הזדמנות להתעלות רוחנית, לקבל השראה ולמצוא תשובות לשאלות פנימיות לא פתורות.


פלוטו - נותן לנו הזדמנות להיבנות מחדש אחרי ההרס.







1,173 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page