top of page

ירח בעקרב 28-30 בספטמבר


הירח נכנס היום 28.9 למזל עקרב וישהה בו עד ל-30.9, הירח יצור צפייה לשינויים והתרגשות אצל בני מזל עקרב ואוירה טובה לבני מזל סרטן ודגים. מיקום הירח בעקרב יאתגר את בני מזל אריה, דלי, טלה ותאומים. כשהירח נמצא במזל מסוים הוא סופג את האנרגיה של אותו מזל ומהדהד אותה אלינו לכדור הארץ. זה אולי נשמע מופרח כי מה כבר יכול הירח הקטן להשפיע עלינו אתם שואלים את עצמכם?

אז בגלל הקרבה שלו לכדור הארץ הוא משפיע עלינו בצורה החזקה והמיידית ביותר.

תחשבו שניה על המחשבה של אפסיותנו כבני אדם. ביחס לכדור הארץ אנחנו כל כך קטנים שזה פשוט בלתי נתפס. בפעם הבאה שאתם טסים - תסתכלו מבעד לחלון ותראו איך אי אפשר להבחין בבני אדם לאחר כמה דקות אחרי ההמראה כשהמטוס מגיע לגובה של כמה מאות מטרים.

זה כמו שאנחנו מסתכלים ברחוב על נמלים, הם כל כך קטנות שאי אפשר לשמוע אותן אפילו מדברות בינן לבין עצמן... ואנחנו אפילו יותר קטנים מהנמלים בהקשר הזה. אנחנו אולי ברמת אטום ואפילו יותר קטנים מזה. ובכל זאת לנו יש עולם משל עצמנו - עבודה, ילדים, משכנתה, טיסות, לימודים, טלויזיה, מדע, אינטרנט, רפואה, מחקר, הנדסה, קולנוע... איפה כל זה מתרחש בדיוק אם אנחנו כל כך קטנים ובלתי נראים?


אני לא סתם כותב על הנושא הזה דווקא כשהירח נמצא בעקרב. הארכיטיפ של מזל עקרב מדבר על אפס ו-אחד. כלום או הכל. יש או אין. על הפכים מנוגדים שחור ולבן. 2 קצוות של דברים קיצוניים, בלי אמצע ובלי פשרות, יש רק 2 צדדים. ככה עובדת מערכת ההפעלה שמוטבעת בכל עקרב באשר הוא, וככה האנרגיה מועברת אלינו כשהירח בעקרב.

אמרו חכמים - ילך אדם כאשר בכיסו 2 פתקים וישתמש בהם לפי הצורך. בפתח אחד יהיה כתוב - אני עפר ואפר, ובפתק השני - לכבודי נברא העולם.


האנרגיה הלא מתפשרת של מזל עקרב משפיעה על כל אחד בצורה שונה. ביומיים הקרובים בני מזלות המים והאדמה ייהנו מהשפעה חיובית ובני מזלות האוויר והאש יאותגרו. אצל כל מזל האנרגיה משפיעה בתחום אחר בחיים:

בני מזל טלה: התעסקות עם נושאי בריאות וכספי הזולת

שור - התעסקות עם זוגיות, ושותפויות

תאומים - התעסקות עם בריאות עבודה ובירוקרטיה

סרטן - התעסקות עם יצירה, אהבה וילדים

אריה - התעסקות הורים, בית ומשפחה

בתולה - התעסקות עם אחים, קרובים, לימודים ונסיעות קצרות

מאזניים - התעסקות עם כספים

עקרב - התעסקות עם עצמכם הרגשות והמשפחה שלכם

קשת - התעסקות עם הפחדים והבריאות שלכם

גדי - התעסקות עם משאלות לב וחברים

דלי - התעסקות עם הקריירה והמטרות שלכם

דגים - התעסקות עם נסיעות, טיולים, ועניינים משפטיים


לקביעת תור לייעוץ: www.astrologuy.com/book-online

574 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page