top of page

ימי קורונה


מזג אויר סוער בדרך אלינו ולא במקרה - הימים ימי קורונה והארץ סוערת וגועשת. מצב מזג האויר תמיד יראה מה מזג האויר שלנו ומה הלך הרוח הכללי.. אנחנו בסערה, והעולם תחת מתקפה.

אבל יותר מכל - מזג האויר אומר לכולם ללא יוצא מן הכלל - תישארו בבית. בחוץ יש סערה אז הישמרו לנפשותיכם.

איכשהו מזג האויר הסוער יעשה טוב.. הטבע עוזר לנו לעכב את התפשטות הוירוס. אני רק מקווה שלא יגרם נזק אחר מהצפות וחבלות אחרות.


כתושבי ישראל אנחנו תחת גורל של מפת המדינה, ליקוי החמה העוצמתי שהיה ב-26 בדצמבר 2019 נפל בדיוק במעלה 4 במזל גדי, מול כוכב ונוס של מפת המדינה. ונוס מאוד חשובה כי היא שליטה של מפת מדינת ישראל. אבל לא סתם שליטה אלה שליטה כפולה גם של המזל (שור) וגם של האופק (מאזניים). כל מגע של כוכב עם ונוס ישפיע עלינו כמדינה בעוצמה רבה. ליקויים אינם אירועים מבשרים טובות, ובתוספת צמידות בין שני הענקים שבתאי ופלוטו (פלוטו לא ממש ענק, אלא חזק מאוד מבחינה אנרגטית) זה הופך את האנרגיה למסוכנת ממש.

אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר? גורל המפה של מדינת ישראל קשור אלינו ולכל מי שחי פה, אבל יש החרגות! למפה האישית יש כוח לגבור על ההשפעה של המפה הכללית.

כך שאם יש משבר גדול מאוד במדינה אבל במפה האישית מצב הכוכבים דווקא לטובתכם - אתם תעברו את המשבר בקלות ואפילו תרוויחו מכך.

אבל אם המצב הפוך וההשפעה במפה שלכם היא כמו השפעת הכוכבים בשמיים על מפת המדינה - אתם תחטפו. לכן זה מאוד תלוי מה אומרת ההשפעה האישית במפה.

אם למשל מקום העבודה שלכם נקלע למשבר ויש סכנת פיטורים, אבל אצלכם במפה יש אנרגיה חיובית - אותכם לא יפטרו!

המשבר הכלכלי שאנחנו נקלעים אליו מפחיד מאוד. חברות נסגרות, אנשים מוצאים את עצמם ללא עבודה, גם ככה אנשים בקושי סוגרים את החודש - מאיפה יהיה להם לשלם שכר דירה? לקנות אוכל? אתם חושבים שהבנקים יהיו סלחניים כלפי האוכלוסיות החלשות? נראה לכם שהממשלה תעזור לכל מחוסרי העבודה? ולכל מי שיקלע למשבר?

מי שיש לו עמידות פיננסית יעבור את הגל הזה בשלום, ומה עם מי שלא? מי ידאג לחלשים? כמה זמן אפשר להיות בלי עבודה, בלי משכורת? אלו שאלות שמי שיושב למעלה יצטרך לתת עליהן תשובות. זו הסכנה האמיתית מהקורונה.


מרקורי סיים את הנסיגה אתמול ומהיום החל בהילוך קדמי. מצד אחד זה דבר טוב כי עכשיו ההנחיות יהיו יותר ברורות לכולם אבל מצד שני כניסתו למזל דגים בשנית מה-17 במרץ ועד ל-12 באפריל יצור שוב חוסר וודאות ובלבול.

חודש מרץ לא מביא עימו בשורות טובות מבחינת מערך הכוכבים.

ריכוז כוכבים (מאדים, יופיטר, שבתאי, פלוטו) במזל גדי מדגישים את ההסגר, ההגבלה והעיכובים שהמזל מסמל (ואולי זה דווקא מעולה). הירח החודש יוצר יותר היבטים מאתגרים לכוכבים מזיקים מאשר היבטים חיוביים לכוכבים הרמוניים וזה יוצר מתח גדול.

מאחורי הקלעים יש שיקולים כלכליים שמפריעים למקבלי ההחלטות לקבל את ההחלטות הנכונות למרות שעל פניו נראה שהם מנהלים את המצב בצורה אחראית ובשיקול דעת.

בחודש אפריל הענק יופיטר יצמד לפלוטו. זוהי צמידות שקורת כל 13 שנים לערך. מצד אחד זה יכול להצביע על מגמה חיובית ועל מזל גדול כי האנרגיה של יופיטר חיובית, ובאותה נשימה מצד שני זו יכולה להיות השפעה שתעצים את התפשטות הוירוס!

אני צופה שהמתח ירד בהדרגה אבל עדיין זה לא יהיה סוף הסיפור, כמות הנדבקים בקורונה תגדל משמעותית ואנחנו נראה את המצב האמיתי. יכול להיות שזה יביא להקלה מסוימת כי נהיה כבר בעיצומו של הגל ונוכל להעריך את הסיכונים והנזקים.

צריך לזכור שיש הרבה מאוד נשאי קורונה שמסתובבים עכשיו חופשי מבלי בכלל לדעת שהם נשאים וזה עומד להתגלות בחודש הקרוב.


הקורונה תיבלם בעוד כחודש וחצי. המצב יתחיל להתייצב בחודש מאי, ביולי ואוגוסט זה יהיה בתקווה מאחורינו.

וכמו שאני תמיד אומר - אני משוכנע שהוירוס בא לעשות כאן סדר, ושהכל קורה רק לטובה גם אם אנחנו לא רואים את זה עכשיו.

1,516 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page