top of page

יופיטר בדגים


ב-29 בדצמבר 2021 יופיטר יכנס למזל דגים, וישהה שם עד 20 בדצמבר 2022 עם הפוגה קלה באמצע שבו ישהה במזל טלה בין ה-11 במאי 2022 ועד ה-28 באוקטובר 2022. זאת אומרת שהוא יהיה תכלס רק 7 חודשים! בדגים. בדרך כלל הוא נמצא שנה בכל מזל, הפעם פחות. סורי דגים יקרים, אבל אני סומך עליכם שתדעו לנצל את ההשפעה המיטיבה שלו עם החושים החדים שלכם! הרי אתם אלופים לזהות הזדמנויות :)


יופיטר כוכב השפע והמזל שפותח הזדמנויות לשינויים טובים עומד בפתח מזל דגים ועוזב את הדליים.

בני מזל דלי נהנו מהשפעה מעורבת בשנה האחרונה, מצד אחד יופיטר שהפיח בהם אופטימיות ופתח דלתות והגשים משאלות לב, ומצד שני שבתאי שהגביל וניטרל את יופיטר.


כניסתו של יופיטר לדגים - המזל בו הוא שולט, תעצים את ההשפעה הדגית בעולם.

זה יבוא לידי ביטוי בכל עניני המים, החל מהתעסקות עם מפלס הים, ועד התעסקות בתעבורה ימית מסחרית/פרטית/צבאית, גז נפט וכל מה שנוזלי וביניהם. זה יבוא גם לידי ביטוי בכל מה שוירטואלי ואשלייתי כמו מציאות מדומה, מציאות רבודה, פיתוחים בתחומי הסייבר והמטה ורס, העצמת הפייק ניוז, עולם הקולנוע, התיאטרון והמוזיקה.

כמו כן, ענייני גוף נפש, תופעות לא מוסברות, מיסטיקה, רוחניות, ריפוי, השראה ועזרה לזולת.

הכל קשור למזל דגים שקשור לסובלימציה.

סובלימציה -> עידון. לראות את הדברים בצורה מעודנת. להפוך סיטואציות קשות לטובות ומועילות בעיני המתבונן. לראות שבסופו של דבר הכל לטובה.

מי שקורא את הפוסטים שלי יודע שאני משתמש במושג הזה די הרבה ולא סתם, הירח שלי בדגים מה שאומר שניחנתי ברגישות יוצאת דופן וביכולת ראיה על חושית שרואה סיטואציות קשות בצורה הפוכה ולהבין מה עומד מאחוריהן. זאת המתנה שלי ויחד עם קריאת המפה אני מקבל עוד פרספקטיבה של מימד הזמן.


כשיופיטר נכנס למזל חדש יש שינוי במזג האויר העולמי למשך פרק זמן של שנה פחות או יותר. ילידי אותו מזל שאליו יופיטר נכנס יהנו מכרטיס חופשי שנתי, ויוכלו להשתחרר ממגבלות ולזכות להטבות מיוחדות השמורות רק ליופיטר. התור של בני מזל דגים ומזלות המים האחרים סרטן ודגים מגיע עכשיו והם יהנו משפע של הזדמנויות לקידום בתחום האישי, יצירתי, רומנטי, לימודי, משפטי ועוד.


לא תמיד יופיטר עושה לנו טוב, לפעמים הוא מביא עומס של אירועים וגורם לשפע מוגזם שמביא לבזבוז משאבים ואנרגיה, דבר הנחוץ כדי ללמד אותנו לשנות דפוסי מחשבה ואמונות ישנות, להיפתח לרעיונות חדשים כדי להיות יעילים יותר. אההההה - ראיתם איך הפכתי את זה לטוב? ככה צריך להסתכל על הדברים כשמדובר ביופיטר.

יופיטר זה יופיטר, ואיזה כיף שהוא מגיע פעם ב-12 שנה. זה כמו יומולדת גדולה, של שנה שלמה במקום יום אחד.


אז איך יופיטר ישפיע על כל המזלות?


טלה - השפעה חיובית בתחום הריפוי וטיפול בבעיות בריאות, בחיזוק התת מודע והנפש ובהתפתחות רוחנית. מזל להפוך בעיות להצלחה, חסרונות ליתרונות, ולהכין את הקרקע לפריצה הגדולה שתגיע בשנת 2023.


שור - השפעה חיובית בתחום הסוציאלי והחברתי. הרחבת המעגל החברתי, הגשמת חלומות ומשאלות לב, העלאות במשכורת מעסק או עבודה. זכיות בהגרלות.


תאומים - השפעה חיובית בתחום הקריירה, ההכרה, והגשמת הייעוד. השנה יופיטר יגרום לעולם להכיר בכם. שינויים חיוביים בעבודה ובקריירה.


סרטן - השפעה חיובית בתחום הלימודים, הנסיעות לחו״ל ובתחום המשפטי. שינוי באמונות ישנות ודפוסי מחשבה, משנה את הפילוסופיה של החיים.


אריה - השפעה חיובית בתחום הכספים וההשקעות. השנה יופיטר יעזור לכם להחזיר חובות, להרוויח בהשקעות וגם יעזור לכם בפרוצדורות רפואיות.


בתולה - השפעה חיובית בתחום הזוגיות, השותפויות, משאים ומתנים, הסכמים, רכישות ומכירות.


מאזניים - השפעה חיובית בתחום הבריאות והעבודה בתחום השירות והבירוקרטיה. העסקת עובדים, בעלי חיים.


עקרב - השפעה חיובית בתחום הילדים, האהבה והרומנטיקה. השנה הזדמנות מצוינת למצוא את מה שאהבה נפשכם ולהביא את היצירתיות לידי ביטוי. מזל בזכיות קבלת מתנות והצלחה בהגרלות.


קשת - השפעה חיובית בתחום הבית והמשפחה. יתכנו שינויים על רקע מגורים, ושינויים משפחתיים.


גדי - השפעה חיובית בתחום הלימודים, הנסיעות, והתקשורת. שינויים בסביבה הקרובה, אצל האחים, השכנים וקרובי המשפחה.


דלי - השפעה חיובית בתחום הכספי. שינויים בעבודה ובהכנסה.


דגים - השפעה חיובית בתחום האישי, במראה, בגוף ובנפש. יופיטר יעזור לכם להרגיש משוחררים ואופטימיים, ותוכלו סוף סוף לעשות את השינויים שרציתם זה זמן רב.


ברמה המדינית

מדינת ישראל היא בת מזל שור עם אופק במאזניים, לכן יופטיר ישפיע על התחום הסוציאלי חברתי ובתחום העבודה, השירות והבירוקרטיה. נקווה שהממשלה החדשה באמת תשנה דברים לטובה בתחומים האלה.


יש לי עוד הרבה מה לכתוב על המדינה, הקורונה, והמצב הביטחוני אבל אני ארשום את זה בפוסט אחר בעמוד העסקי שלי בפייסבוק, אתם מוזמנים להתעדכן גם שם.


בכל מקרה, אם לא יהיו שינויים בלתי צפויים של הרגע האחרון חחחח 🤪 אז כפי שכתבתי בתחילת הפוסט יופיטר יכנס לדגים ב-29 בדצמבר... בשורות טובות לכל בני מזל דגים (וגם לבני מזל טלה שנולדו ב-8 הימים הראשונים של המזל). מאחל לכם שתדעו לנצל את ההשפעה החיובית והאופטימית שלו כדי לצמוח ולגדול.






509 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page