top of page

יופיטר בגדי


גדיים יקרים הרגע לו חיכיתם 12 שנים סוף סוף הגיע, יופיטר כוכב המזל נכנס למזל שלכם ב-2 בדצמבר 2019 וישהה שם שנה שלמה עד ה-19 בדצמבר 2020.

אחרי תקופה ארוכה בה חוויתם אתגרים לא פשוטים בכל מישורי החיים ובמיוחד במישור האישי, הגיע הזמן לאופטימיות.

ההשפעה המיטיבה של יופיטר תעזור לכם לבצע את השינויים שכל כך רציתם במישור האישי.


אבל יופיטר לא הכוכב היחידי שנמצא במזל גדי, גם פלוטו וסטורן נמצאים שם וכולם ביחד משפיעים עליכם וגם על כל המזלות הפעילים (מאזניים, טלה, סרטן).


אז בואו נעשה קצת סדר בכל הבלאגן הזה ונפרק את זה טיפה לגורמים שאפשר יהיה להבין מי נגד מי פה.


נתחיל עם פלוטו - שנמצא במזל גדי כבר משנת 2008, ויצא משם רק ב-2023! כוכב הלכת האחרון במערכת השמש שלנו (שאנחנו יודעים עליו), שהשפעתו קשורה להרס ובניה מחדש, לכוח ועוצמה.

ההשפעה של פלוטו כל כך שקטה ואיטית שקשה מאוד לשים לב לשינויים שהוא מחולל. אבל מאחר והוא מאוד עוצמתי, השפעתו ניכרת לאחר תקופה של שנים. אין גדי אחד שלא חווה תחת השפעת פלוטו משבר כזה או אחר שגרם לו להתמודד עם מציאות חדשה. בדרך כלל המשברים קשורים למחלה או מוות של אדם קרוב, ומשברים אישיים הקשורים לתפקוד הפיזיולוגי הרגשי והמנטלי.


אני לא פה בשביל להפחיד אף אחד אבל כשפלוטו בא לבקר במזל שלכם רצוי שתלכו להיבדק כדי להיות בטוחים שכל המערכות בגוף עובדות כמו שצריך. מה שלא מתפקד כראוי יהרס, יעקר או יכרת.

עם פלוטו אין פשרות, הוא מבצע את העבודה שלו ביסודיות ולא פוסח על אף מעלה במזל! אגב, היום הוא נמצא במעלה 21 בגדי (בכל מזל יש 30 מעלות) כך שהוא נמצא כבר בשליש האחרון של המזל. ההשפעה שלו מהיום ועד שהוא יצא מגדי ב-2023 תהיה על כל הגדיים שנולדו בין ה-11 בינואר עד 21 בינואר.

אם אתם גדיים שנולדתם לפני כן, ואתם עדיין בחיים וקוראים את הפוסט הזה סימן שאתם מהזן החזק ששרד את ההשפעה שלו.. ואתם גם כאן כדי לספר מה עבר עליכם! נו, יש יתרונות :)


אוקי, אז זו השפעה אחת של פלוטו שמשפיעה על הגדיים ועוזרת להם להיות חזקים וחסינים יותר..


ההשפעה השניה היא של סטורן (שבתאי) שנכנס למזל גדי ב-19 בדצמבר 2017, ויצא מהמזל סופית רק ב-17 בדצמבר 2020! זה נשמע כמו 3 שנים שהוא במזל אבל הוא ייצא מגדי ויכנס לדלי כבר במרץ 2020, אבל אז הוא ייעצר, יסוג וייכנס שוב לגדי לחצי שנה נוספת בין יולי לדצמבר 2020 ואז ייצא מגדי סופית ויכנס שוב לדלי לשנתיים וחצי.

אם את המעברים של פלוטו לא מרגישים כי הוא כל כך איטי ושקט, את המעברים של סטורן רואים ומרגישים! וזה לא נעים באחריות.


סטורן קשור למבחנים. והגדיים במהלך השנתיים וחצי האלו עוברים מבחנים לא פשוטים.

לסטורן השפעה ממקדת, מצמצמת, מעכבת, ומקשה. שום דבר לא מגיע בקלות תחת המעבר שלו.

יש הרגשה של קושי ובדידות לא נעימה. הרגשה שהכל תקוע ושום דבר לא עובד כמו שתכננתם.

אומנם סטורן הוא שליט מזל גדי, אבל אסור להתבלבל ולחשוב שהנה הוא חזר הביתה למזל שלו ומעתה יהיה לגדיים יותר קל ונחמד - טעות!!! זה שסטורן חזר למזל של עצמו אחרי 29 שנים לא הופך אותו לנחמד וכייפי בשום צורה! האמת? הוא אפילו נהיה עוד יותר חרא, כי הוא חסר רחמים ובמיוחד כלפי הילדים שלו - הגדיים. השפעתו בגדי מסתבר חזקה שבעתיים והוא פשוט ממרר לכם את החיים.


מה חשוב לגדיים? הקריירה - שתקועה ולא פורצת לשום מקום, הבריאות - שנראה שחורקת, המשפחה - שנראה שלא בדיוק עוזרת, הזוגיות? שם במיוחד אתם מתמודדים עם סרטים של הצד השני וזה עוד יותר קשה. נראה שלא משנה במה אתם מתמקדים - סטורן שם כדי לבחון, להגביל ולדכא. עכשיו נראה אותכם מתגברים על ההשפעות שלו - מבינים שזה אך ורק לטובה, מתמודדים, מתחשלים ולא מרימים ידיים.

טוב, לגדיים יש מנגנון בילט אין שפשוט לא מרפה - האמת, די דומה לסטורן. הם מתעקשים ללכת בדרך שהם הציבו לעצמם גם אם הדרך קשה, לא ברורה ומתסכלת. גם אם הם חווים כישלונות, הם ממשיכים באותה הדרך, גם אם הדרך חסומה! הם ימשיכו וידפקו את הראש בקיר עד שהקיר ישבר והדרך תיפתח שוב. לטפס לגובה, להיאחז בשבבי תקווה, לסמוך על עצמם עד שהמטרה תושג. והיא תושג!

על אפו ועל חמתו!!! היא תושג. ההתעקשות משתלמת.


אגב סטורן ופלוטו יפגשו אוטוטו במעלה 22 בגדי וישפיעו על כל הגדיים שנולדו ב-12 בינואר.

ההרגשה תהיה כמו שיפוץ של בית.. אבל כשאתם עדיין גרים בו! לא נעים. ברמה הגלובלית זהו אירוע של פעם ב-30 שנה לערך, וכמובן שתהיה לכך השפעה גם ברמה המדינית והכלכלית. הורסים את הישן כדי לבנות מחדש. עוקרים את השורשים הרקובים, עוצרים את הטירוף, בונים יסודות חדשים כדי שלא יהיה יותר קיפאון מדיני ממשלתי כמו שקורה כרגע. (3 פעמים ללכת לבחירות זה מטורף בכל קנה מידה אתם לא חושבים?), כנראה שהשיטה הישנה כבר לא עובדת, אז הגיע הזמן לעקור ולבנות מחדש.


לא רק מי שנולד ב-12 בינואר יושפע מהצמידות, גם בני מזל גדי שנולדו יום לפני ויום אחרי, בני מזל סרטן שנולדו בין 13-15 ביולי, בני מזל מאזניים שנולדו בין-14-16 באוקטובר ובני מזל טלה שנולדו בין 11-13 באפריל.

מעניין לראות מה תהיה ההשפעה על ישראל כי האופק של המדינה ב-23 מעלות במאזניים והצמידות תשפיע עלינו.


ואחרי שהבנו איך פלוטו וסטורן משפיעים על הגדיים... הגיע שחקן חדש למגרש - מיודענו יופיטר.

כאמור יופיטר הוא כוכב המזל, והשפעתו מעצימה ומרחיבה. הפוכה מסטורן שמוריד ומצמצם

על פניו נראה נהדר רק שזאת עוד אנרגיה שמתערבבת בבליל האנרגיות שכבר נמצאות בגדי וזה יכול להשפיע בצורת עומס רגשי ונפשי על הגדיים.


המפגש בין יופיטר לסטורן יחול רק ב-21 בדצמבר 2020 שעה שסטורן יעבור למזל דלי. מפגש בין שני הענקים האלה חל כל 20 שנה לערך ובאחת הפעמים שזה קרה - האפיפיור הגיע לביקור פה בארץ..

אירוע שלא קורה כל יום. (סטורן מסמל את היהדות, ויופיטר את הנצרות)


אז מה צפוי לגדיים שיופיטר נכנס אליהם? אז הדבר הראשון והמשמעותי ביותר הוא - תקווה.

תקווה שמשהו חדש סוף סוף מתחיל, שדברים מתחילים לזוז, שיש אופק מדיני!!

האנרגיה של יופיטר גורמת לאנשים להיות אופטימיים ויש סיבה מוצדקת לכך. הזדמנויות חדשות נפתחות, ותקופה חדשה וטובה מתחילה. מילת המפתח היא שיחרור. והמילה השניה היא שינוי.


מבחינה אישית - יופיטר מביא להתפתחות על ידי הרחבת אופקים. גדיים שלא נרשמו ללימודים - זה הזמן! להשלים פערים, להתחיל לימודי תואר, לעשות הסבת מקצוע, או רק להעשיר את הידע, איך שלא תהפכו את זה - בצורה כזאת או אחרת אתם תמצאו את עצמכם לומדים ומתפתחים.


יופיטר משחרר מכל מה שמעכב, מקשה ומכל מה שכבר לא משרת אותנו. סטורן עושה את אותה עבודה רק בדרך הקשה - הוא לוקח מאיתנו את מה שאנחנו אוהבים וגורם לנו להרגיש חסך וכעס. יופיטר עושה הפוך, הוא מציע אופציות חדשות ומשתלמות מאוד, ולנו נשאר רק להחליט אם לזרוק את הישן ולאמץ את החדש.

זה די כמו ללכת בקניון וליפול על הצעה משתלמת שלא חלמנו עליה. להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

אם סטורן זה תכנון מוקדם ועבודה קשה למען הגשמת מטרה רחוקה - יופיטר זה שיחת טלפון בהפתעה עם הצעה שקשה לסרב לה ושההחלטה צריכה להיות מחר. איץ׳ נאו אור נבר.. ממש כמו בהימורים - אין זמן לחשוב ולתכן - הימרת, זכית! לקחת את הכסף והלכת. בום, השתנו החיים. שלום.


סטורן נמצא שנתיים וחצי, יופיטר רק שנה.. ההזדמנויות בחיים מגיעות לזמן קצר מאוד. מי שמפספס שיחכה לסיבוב הבא שיהיה בעוד 12 שנה.


אבל יש גם כאלה שיישבעו שיופיטר הוא חרא אחד גדול ושהתקופה הכי קשה של החיים שלהם היתה דווקא כשהוא היה במזל שלהם. והכרתי מישהו כזה ואתם יודעים מה? זה לא יופיטר - זה הוא!

כשמפרקים את האירועים לגורמים מבינים שיופיטר רק עשה סדר והכניס דברים חדשים טובים לחיים שלו. ושמדובר באדם ממורמר ועלוב שכל מה שיש לו בראש זה רק שליליות.

זה כמו שתפגשו עכשיו מישהו שהיה תקוע באיזה מדבר, מת מצמא, מרוט כולו ואתם מביאים לו כוס מים ומרוב עצבים הוא תוקף אותכם ומעיף לכם את המים מהידיים ושופך אותם על האדמה בלי לשתות ונשאר צמא ועצבני.

וואלק - יופיטר היה שם להביא לך מים, ומה עשית עם זה? אה?!!

אגב, אותו אדם ימשיך להאשים את כל העולם ולא ילמד לקחת אחריות.


נכון, יש גם מוות בזמן שיופיטר נמצא במזל. יש פיטורין מעבודה, יש עזיבה של בית, יש גירושין, יש עדיין חובות, יש עיקולים, יש חסימה של כרטיסי אשראי, יש תאונות, יש גם דברים ״רעים״ לכאורה!

יופיטר מרחיב - ואם יש חובות הוא יכול להרחיב את החובות אם לא נלמד להתנהל אחרת. אין ח. אבל יופיטר הוא גם קסמים וניסים, ואמונה גדולה שאם רק נאמין, ניפתח לעולם שלא היכרנו, עולם שבו הכל אפשרי! עולם שאין בו מגבלות.למד אותכם שיש דרך אחרת להתנהל ואולי אף לחסוך לכם גניבה עתידית, שימוש לא ראוי וכו׳.

טוב ורע אלו מושגים מופשטים של אנשים פשוטים. לא כל מה שאני מגדיר אותו כרע הוא באמת רע ולהיפך. צריך להסתכל על התמונה הגדולה ולהבין מה השיעור פה.

יופיטר מרחיב - ואם יש חובות הוא יכול להרחיב את החובות אם לא נלמד להתנהל אחרת. אין חכמות.

אבל ויופיטר הוא גם קסמים וניסים, ואמונה גדולה שאם רק נאמין, ניפתח לעולם שלא היכרנו, עולם שבו הכל אפשרי! עולם שאין בו מגבלות. נשמע קצת כמו פסטיגל.. אבל היי! כל החיים במה לא?!

יופיטר יכול גם לגרום לאופטימיות יתר ולהגזמות, אבל האנרגיה הגדיית מפקסת וממקדת אותו, כך שהשילוב יוצא ממש מוצלח בגדי.


קצת קשה לבוא לגדיים ולהגיד להם - אההה מעכשיו קסמים!, תחשבו ותאמינו אז יקרה לכם.

הגדי הממוצע יסתכל עליכם בעיניים מזלזלות במקרה הטוב והמומות במקרה הרע ויגיד לכם - יאללה תתקדמו אין דבר כזה קסמים וניסים, אנחנו לא בדיסנילנד. תהיו מציאותיים, תעבדו קשה ותשיגו את המטרות שלכם. הגדי הטיפוסי יבוז לכם ויחשוב אותכם לרפי שכל חולמניים חסרי עמוד שדרה.

גם אם יקרה משהו מאוד מפתיע ומשמח הגדי יהיה בטוח שזאת תוצאה של עבודתו הקשה!

הוא שתל את הזרעים, לקח המון שנים עד שהעצים גדלו, הוא עמל קשה לגדל אותם ולבסוף מגיע יופיטר ומביא את הפירות.

לא מעניין אותי איך אתם מסתכלים על זה, אני אומר לכם שהשנה תוכלו להינות מהפירות! תהיו קשובים ותפתחו להרפתקאות חדשות. יש פיתרון ומוצא לכל מה שתקוע לכם בחיים, והשנה תהיה לכם הזדמנות לפתור הרבה בעיות. החיים האלה כל כך קצרים, חבל להתעכב על דברים שכבר לא משרתים אותנו. תזרמו.

אגב, ענייני בריאות שהעסיקו אותכם בשנים קודמות יקבלו תשומת לב וטיפול ראוי השנה.


מי עוד יהנה מיופיטר השנה?

כל בני מזלות האדמה והמים - בתולה, שור, סרטן, עקרב, ודגים.


בני מזל בתולה - השפעתו החיובית תהיה בתחום היצירה, ביכולות הביטוי העצמי שלכם, בילויים, אהבה, רגש וילדים.

בני מזל שור - הצלחה בתחום הלימודים הגבוהים, נסיעות לחו״ל, עניינים משפטים, ספורט.

בני מזל סרטן - הצלחה בתחום הזוגיות, שיתופי פעולה, שותפויות, מעברי מגורים.

בני מזל דגים - הצלחה בתחום החברתי, הזדמוניות להגשים משאלות לב.

בני מזל עקרב - הצלחה בתחום הלימודים, נסיעות, תקשורת, תחבורה, אחים וקרובי משפחה.


בני מזלות אש ואויר - תאומים, מאזניים, דלי, טלה, אריה, וקשת

על מנת להינות מיופיטר השנה תצטרכו לגלות יוזמה ולהתאמץ על מנת לקבל את ההזדמנויות שלכם להצלחה.


בני מזל תאומים - אם תשקיעו מאמץ בתחום ההשקעות - תזכו להצלחה ולרווחים נאים

בני מזל מאזניים - ההצלחה תבוא דרך מאמץ והשקעה בתחום הבית והמשפחה

בני מזל דלי - ההצלחה נמצאת במקום הנסתר מהעין, מאמץ והשקעה לשמור על סודיות תתרום לכם רבות בשנה זו. אל תגלו לא אחד על התוכניות שלכם.

בני מזל טלה - ההצלחה נמצאת בקריירה - יהיה עליכם לעמול ולהתאמץ לשם כך. זה הזמן להפוך למותג משגשג.

בני מזל אריה - ההצלחה נמצאת בתחום העבודה והבריאות - תצטרכו לעבוד קשה כדי להשיג את מבוקשכם.

בני מזל קשת - ההצלחה נמצאת בתחום הכספי, אם תעבדו, תחסכו ותתאמצו אתם תשיגו את המטרות שלכם.


על מנת לדעת יותר במדויק באיזה תחום חיים השפעתו של יופיטר תבוא לידי ביטוי יש לבדוק את המפה האישית ולדעת את מזל האופק ומזל הירח.


בהצלחה לכולם עם המעבר החדש :)

2,471 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page