top of page

חלום טוב, חלום שלום



ככה נהוג להגיד אצלנו בבית כשמישהו מתעורר ואומר וואיי איזה חלום חלמתי. אצלנו יש חשיבות עליונה להקשיב לחלומות של כל אחד כי מסרים סמויים ונבואות לעתיד מסתתרים בהם.

כל אחד משלושת ילדי שיהיו בריאים ניחן ביכולת תקשור, שמתי לב לכך כבר כשהיו קטנים.

וכל אחד עם הסגנון הייחודי לו ידע לספר על דברים שיקרו ואכן קרו בטווח קצר. אצל ילדים בדרך כלל זה מתערבב עם חרדות, וככל שיש יותר חרדות ככה התקשור יותר חזק.

פעם כשהבן האמצעי בן מזל גדי היה קטן הוא ישב בפינת האוכל וביקש שנפתח את הדלת כי דוד צחי צריך לבוא..

חשבנו שהוא שמע דפיקה בדלת וניגשנו לפתוח את הדלת רק כדי לגלות שאין שם אף אחד. 20 דקות לאחר מכן נשמע צילצול באינטרקום - דוד צחי בא לבקר באופן מפתיע. היינו המומים.


לפני כמה חודשים כשבאמת היה רגוע ולא היו שום סימנים למתיחות, הבת הקטנה בת מזל דלי ביקשה שלא נפתח חדשות כי פחדה שיהיו כתומים. למחרת טיל שנשלח מעזה פגע פגיעה ישירה בבית בשרון, זוכרים את זה? זה היה מבהיל מאוד.


הבת הגדולה בכלל ידעה דברים, כשהיתה קטנה היא ידעה על מי ומה דיברנו גם כשניסינו לדבר בשפה זרה! אי אפשר להסתיר ממנה סודות.


לפני שבוע מספר לי הגדי האמצעי בן ה-16 שלי שחלם חלום שנפלו לו כל השיניים. אמרתי לו וואי וואי וואי זה סימן שמישהו שאנחנו מכירים עומד למות. חלומות על שיניים ידועים אצלנו במשפחה כסימן מבשר רעות ותמיד זה קשור למוות. בדרך כלל בטווח של שבועיים עד חודש.


מבחינה אסטרולוגית שיניים קשורים לכוכב שבתאי, ושבתאי בימים אלו בשמיים נמצא במעלה 14 בגדי בדיוק על השמש שלו. גם אותי מבקר שבתאי ונמצא בהיבט מרובע וקשה לכוכב האישי שלי בדיוק באותה מעלה 14! איך מתמודדים עם שבתאי? קודם כל היבטים של שבתאי לוקחים זמן, והמלחמה פה היא בזמן כי שבתאי עוצר הכל ומעכב. אצלי זה עם כף רגל שבורה וגבס בבית, כשתהליך האיחוי מסתבר ארוך מהרגיל! ואצלו זה מתבטא בצורה אחרת אבל לא פחות קשה ומתסכלת. (בכוונה לא מפרט לכם כדי לשמור לו על הפרטיות).


היום בבוקר חלמתי חלום שנופלת לי סתימה מהשן, זו סתימה מעופרת והיא רעילה ואני מיד פונה לרופא לשאול אותו מה עושים, תוך כדי שאני אצלו נפער חור גדול בשן ואני מוציא עוד חתיכות עופרת מהפה, לא עוברות עוד כמה דקות ופתאום נופלות לי כמה שיניים, ואז עוד כמה שיניים ואז כולן. נשארתי ללא שיניים בפה. מתוך החלום אני קורא לבן שלי ואומר לו - וואי אתה זוכר את החלום שלך? הנה זה קורה לי עכשיו. הרופא לקח את כל השיניים ושם אותם בבד ירוק ואז התעוררתי.


חלומות שווא ידברו, חלומות שווא ידברו, חלומות שווא ידברו! אמרה רוית כשסיפרתי לה הבוקר מה חלמתי. אין ספק שמשהו גדול ומשמעותי מאוד עומד לקרות ואני מן הסתם אעדכן אותכם... אם עדיין אהיה כאן... (רוב הסיכויים שאהיה כי אין לי לאן ללכת.. אבל אין לדעת, מקווה שזה לא הפוסט האחרון שלי :-) )


אין ספק שהחלום נובע מהשפעה תת הכרתית תחת הקרינות של שבתאי שקשור לנפילות ועיכובים, ומן הסתם גם לשבירת עצמות.

אבל יחד עם זאת, מעבר לתסכול יש כאן שיעור גדול לחיים, להכרה במציאות, לשימת גבולות ולתהליך איחוי איטי שמתלווה אליו אחריות גדולה. ברמה הפיזית זה שבר בעצם, אך ברמה הרגשית והרוחנית זה תהליך איחוי של חלקים שהיו שבורים הרבה מאוד שנים בתוכי. חלקים שלא קיבלו ביטוי והכרה, חלקים שהוזנחו כי האמנתי למי שלא הייתי צריך להאמין, כי הקשבתי למי שלא הייתי צריך להקשיב, כי פחדתי להיות אני ב-100%, כי התעלמתי מעצמי ומהרצונות שלי, וכל כך רציתי לרצות אחרים.

כשיושבים בבית עם רגל למעלה יש הרבה מאוד זמן לחשוב ולעבד נתונים.


היום אני מבין שאלו לא סתם דמיונות או תחושות שווא, אלא אלו תקשורים אמיתיים, שהאדם שאני צריך להתייעץ איתו זה אני, שלי יש תשובות נהדרות לא רק לאחרים אלא במיוחד לעצמי!


כשאלוהים סוגר דלת נפתח חלון, ובמקרה שלי נפתחה מרפסת שלמה דרכה הראייה והרגישות שלי התחדדו באופן מיוחד.


אז אני עדיין עם גבס לפחות לעוד חודש חודשיים, מתרגל סבלנות, ומקבל את המציאות החדשה כמו שהיא, מבין דברים שלא הבנתי קודם ורואה דברים שלא ראיתי בעבר.

אין ספק שמעברי שבתאי הם קשים מאוד אבל התמורות שאנחנו מקבלים ממנו הם מן היקרות והחשובות ביותר בחיינו ונשארות צרובות בתודעתנו העצמית לכל החיים.


שבתאי ישהה במזל גדי עד לתאריך 22 במרץ 2020 ואז יכנס לשלושה חודשים למזל דלי עד ה-2 ביולי 2020.

הוא ישוב למזל גדי לחצי שנה לסגור עניינים אחרונים ואז יכנס סופית לדלי ב-17 בדצמבר 2020.


כל בני מזל גדי, סרטן, טלה, ומאזניים מושפעים מן המעבר שלו, וגם כל מי שמזלות אלו מודגשים במפתו.

תזכרו שכמה שכואב וקשה לכם עכשיו, יהיה לכם קל יותר אחר כך, כשהשפעתו של שבתאי תחלוף, (אם עברתם בהצלחה את המבחן שלו) אתם תהיו אנשים חזקים ומגובשים יותר ותוכלו להעיז להיות מי שתמיד רציתם להיות בלי לדפוק חשבון לאף אחד! לא תפחדו יותר, לא מאנשים, לא ממה אומרים או איך אומרים ולא מעצמכם!!


652 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page