top of page

ונוס בנסיגה? כמה נורא זה כבר יכול להיות? תתפלאו!


לידת ונוס

ונוס החלה בנסיגה ב-5 לאוקטובר (במעלה 10 בעקרב) והיא תסיים את הנסיגה ב-16 לנובמבר (במעלה 25 במאזניים). במהלך ה-6 שבועות האלו תהייה לכולנו הזדמנות ללמוד דבר אחד או שניים על עצמנו ועל הרגשות שלנו, על רגשות של אחרים, על אהבה ועל כסף.


נסיגת ונוס מתרחשת אחת ל- 18 חודשים והיא נמשכת 42 ימים. בתקופה זו בני מזל מאזניים ושור נוטים לחוש חולשה פנימית ואי נוחות וגם בני המזלות בהם מתרחשת הנסיגה ירגישו שהם לא במיטבם.

הפעם הרגש משחק תפקיד מרכזי בתקופה זו.


כוכבים בנסיגה נוטים להתנהג בצורה הפוכה לתכונות המיוחסות להם. השפעתן נחלשת או מתהפכת והקרינה שיוצאת מהם מגיעה אלינו משובשת. כמו לקרוא מילים הפוך או לנגן מנגינה מהסוף להתחלה.

אי אפשר להבין את זה, זה יוצא משובש וזה משגע אותנו. אז מה קורה פה בעצם? מה משתבש עם ונוס?


ונוס מסמלת את כל מה שמתוק, אהוב, נעים, יפה ונחמד לנו. כל מה שאנחנו אוהבים ורוצים עוד ממנו.

היא גורמת לדברים להתחבר, כי כשאנחנו אוהבים משהו אנחנו רוצים להיות אתו עוד ועוד. לא רוצים להיפרד ולא רוצים שייקחו לנו אותו. לכן אחת התכונות של ונוס היא לחבר, לקרב, לפייס, לשתף ולהיות ביחד. בדיוק כמו שדבק עושה - מדביק דברים שיהיו ביחד.

עכשיו לכוווולללננוווו במפה יש ונוס. לכולם! בלי יוצא מן הכלל. ולכל אחד יש ונוס במזל אחר ובמעלה אחרת ובהיבט כזה או אחר לכוכבים אחרים. כל אחד והונוס האישית שלו.

יש כאלה שהונוס שלהם אוהבת כאן ועכשיו, והיא מתלהבת בקלות ומתקררת באותה קלות ומהירות, יש כאלה שהונוס שלהם רצינית ומעשית, יש כאלה שאוהבים מוזיקה, עיתונות, ילדים, קריירה, אין סוף דוגמאות. אצל כל אחד זה שונה. וכשאני בודק מפות התאמה בין זוגות אני תמיד בודק אם יש קשר בין ונוס לוונוס במפות ואם הן מתחברות אחת עם השנייה כי בסופו של דבר אם אין חיבור זה לא יקרה! קשר לא יצא מזה.


בימים רגילים ונוס מחברת ובתקופת נסיגה היא קצת פחות. כמה פחות? בואו נאמר שממש פחות עד כדי דחייה!!! כן, פרידות ודחיות מאוד פופולריות בתקופה זו, הן נהנות מביקוש יתר.. די דומה למה שקורה כשמרס מגיע להרוס את המסיבה. כאילו ונוס התחפשה עכשיו למרס והיא ממש לא נחמדה ולא בעניין זוגיות. יעידו על כך גם כל מי שנולדו עם ונוס בנסיגה במפת הלידה - אתם יודעים יותר מאחרים דחייה מהי, כי חוויתם אותה לא פעם אחת במהלך חייכם, ואתם גם למודי ניסיון באהבות נכזבות.


זו תקופה לא קלה בה אנשים חווים פרידות ודחיות גם אם הם באים בטוב. התחושה שלא אוהבים אותנו ושאנחנו בעדיפות מאוד נמוכה גורמת לנו להתכנס לעצמנו. וכשאנחנו מתכנסים חשוב לזכור להעניק לנו את כל התמיכה הנדרשת ולא לרדת על עצמנו.

האם אנחנו באמת מעריכים אותנו? האם אנחנו אוהבים את עצמנו מהמקום המפרגן והתומך? מי שידע להעניק לעצמו את התמיכה הנפשית הזאת ייהנה ממתנה ענקית. חווית אהבה ושלמות שלא ניתן לקבל משום מקור חיצוני. אנחנו נרוויח את עצמנו. זה הכי חשוב, וזאת לא קלישאה!


כמו כל דבר בחיים גם תקופת ונוס בנסיגה תגיע אל קיצה והחיים יחזרו למסלול הרגיל. אך זכרו שזו תקופה נהדרת לבחון מערכות יחסים שבריריות, לשקם קשרים, ואפילו לנסות להחזיר אהבות ישנות.


ונוס תשהה במזל עקרב היצרי עד ה-1 לנובמבר ואז תחזור שוב למזל מאזניים ההרמוני עד שתיעצר ב-14 לנובמבר ותחל בהילוך קדמי ב-16 לנובמבר. זה מרגיש כמו תהליך ריפוי עמוק שנוגע בנקודות הכי רגישות כדי להביא למצב מאוזן ובריא.


כשונוס בעקרב הרגש מוקצן, מזל עקרב הוא מזל קיצוני ויצרי. כל מה שלא מדברים עליו נמצא בעקרב.

סקס/מין, כסף, מוות - אלה הנושאים הכי מעניינים שלא מדברים עליהם, לפחות לא בצורה גלויה.

יקומו כל הסקסולוגים למיניהם ויגידו בטח שמדברים על סקס בלי בעיה, אז חבר׳ה בלי להתחכם - זה שאתם עשיתם מזה מקצוע לא אומר שכל אחד מרגיש בנוח לדבר על זה באופן חופשי.. מה לעשות אנחנו לא הולכים ערומים ברחובות ולכן לא חושפים את צנעת פרטיותנו.. ואנחנו גם לא פוגשים מישהו ברחוב ומיד מתחילים לדבר אתו על הרגלי המין שלו או על השינוי מין שעבר/ה!?.. בואו, זה עניין פרטי ודיסקרטי. כנ״ל לגבי כסף! מה לעשות, את לא תבואי לחברה שעובדת אתך במשרד ותבקשי ממנה שתראה לך את התלוש משכורת שלה. אם הבוס יעלה על זה הלך עליך! זה דיסקרטי! וגם התלוש משכורת מגיע באופן דיסקרטי! כל מה שקשור לכסף זה דיסקרטי. לא מקובל לשאול אנשים תגיד לי כמה אתה מרוויח.. יש כאן סוג של חדירה לפרטיות. כנ״ל לגבי מוות. זה נושא שאנשים לא אוהבים לדבר עליו, במיוחד אלו שנמצאים בשלבים סופניים, מוות זה עניין רגיש.. לכן שמו אותו בעקרב כי שם יש סודיות ודיסקרטיות אז טוב לו שם. תזכרו שמה שיש במזל עקרב לא מדברים עליו כי הכל חשאי וסודי, ואם כבר מדברים עליו זה יהיה בחדרי חדרים וזה גם יהיה הדבר הכי מעניין ומרתק שאי פעם תשמעו! באחריות.


אתם מבינים? הדברים הכי מעניינים נמצאים במזל הזה, ועכשיו גם ונוס שם. והיא מושפעת מכל מה שמסתובב שם. ונוס המתוקה שאוהבת הרמוניה ואוירה טובה מה אתם חושבים שהיא מרגישה בעקרב? אז זהו שלא מדהים במיוחד כי כל האווירה הסודית המחתרתית והיצרית הזאת לא בדיוק מתיישבת לה נחמד עם האופי המתוק אוהב דביק שלה. עקרב אוהב חדרי חושך שליטה ואווירה קינקית.. וואו, הזכרתם מועדוני מין ומשחקי שליטה?! מה לעשות זה לא ה-cup of tea של ונוס.


אז היא לא מרגישה שם משהו, והיא גם בנסיגה שגם מחליש אותה והנה קיבלנו ונוס אומללה ששום דבר נחמד לא קורה לה ולכן הקרינות שהיא שולחת אלינו הם לא הדבר הכי להיט שיש.

וזה כמובן מתבטא גם בכסף. איך כל הפוסט אני לא מזכיר כסף??


אז חברה׳ - עכשיו יש בעיות עם כספים. או שלא מגיע כמו שרוצים, או שמתבזבז על מה שלא צריכים. תבדקו את החשבונות שלכם טוב טוב, רוב הסיכויים שגבו ממכם יותר ותצטרכו שיחזירו לכם, בדוק מניסיון. ונוס בנסיגה מחזירה כסף - נו, לפחות זה. ראיתם יש גם דברים טובים שקורים בנסיגה.


מי יושפע מהנסיגה הזאת? ברירת מחדל - מאזניים ושור. עד הראשון לנובמבר - עקרבים שנהנים מכל תשומת הלב שיש כרגע לשמים להציע, למרות שיש גם יותר תשומת לב שלילית כמו ריכולים וביקורת אבל מה אכפת להם, יש להם את יופיטר במזל אז זורח וחוגג להם.. (קשתים תכף תורכם, פוסט חגיגי במיוחד לקראת המאורע בסוף החודש), אריות ודליים - נטייה לחוש אי נוחות וחולשה.

מה-1 לנובמבר ועד לסוף הנסיגה ב-16 לנובמבר טלאים, גדיים, וסרטנים, נכון אף אחד לא אוהב אותכם, אתם עובדים כמו חמורים, מתים מעייפות ואין אפילו מילה אחת טובה. אל תדאגו זה יעבור!


מי שדווקא ניצל מכל המאורעות הללו הם התאומים, קשתים, בתולות ודגים. הם כל כך שקועים בבעיות של עצמם שלמי יש זמן בכלל להתייחס לונוס? האמת שהיא לא בדיוק משפיעה עליכם עכשיו וטוב שכך. מה שיוצא אני מרוצה, ומי צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה. אבל אם יש לכם במפה דגש על עקרב, שור, אריה ודלי - אתם תושפעו גם תושפעו.


אם אתם רוצים לדעת מה קורה אתכם בתחום הזוגי, אם אתם מחכים לאהוב שיחזור או לכסף שיגיע,

דברו איתי, התשובות נמצאות במפה שלכם, 050-7436379

1,268 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page