top of page

ובינתיים בין הליקויים..


תראה מה יש לי בחניה, שולח לי י. (השם שמור במערכת) צילום של רכב יוקרה חדש.

וואו תתחדש, איזה יופי! אני כותב לו בחזרה, ומוסיף - תראה מה יש אצלי בשולחן.. ומצרף צילום של בורקס תרד חם חם שיצא מהתנור מעשה ידי אשתי להתפאר עם קריצה... כל אחד ומה שעושה לו את זה אני מהרהר לעצמי..


רכב חדש ויוקרתי זה סמל סטטוס על עבודה קשה שהוא הרוויח ביושר ובאמת כל הכבוד לו שבלי טובות מאף אחד הוא הצליח להגיע לזה. ככה זה כשמסמנים מטרות - היקום יוביל אותכם לשם. שמח בשמחתו קבענו להיפגש עוד באותו היום.

י. ואני חברים המון שנים. עבדנו יחד בעבודות מזדמנות של אחרי צבא ומשם נרקמה בינינו מערכת יחסים קרובה ונסללה החברות האמיצה עד לעצם היום הזה. היינו שם תמיד אחד בשביל השני, בתקופות הטובות והפחות טובות, ותמיד היה לנו כיף ביחד.

בזמנים שהקשר התרופף איכשהו היקום ידע להפגיש בינינו שוב, וזה הרגיש כאילו רק אתמול דיברנו.

ככה זה בין מזל טלה לתאומים - זאת החברות הכי יפה בגלגל המזלות.

אחרי תקופה ארוכה שלא התראינו, שמחנו מאוד להיפגש והשלמנו חוסרים. איכשהו הגענו שוב לעניין הרכב ובירכתי אותו לרגל הקניה. הוא אמר שהוא עוד לא קנה ושהרכב אצלו לנסיעת מבחן ואם בא לי לעשות עליו סיבוב.. ניכר היה לראות את התלהבותו.

מבוהל מהשפעת ליקוי הירח עוד משבוע שעבר סירבתי בנימוס והצעתי שבמקום לנסוע ברכב, נרד לעשות סיבוב רגלי ביחד בשביל לנשום אויר וגם בשביל לצאת קצת מהבית.

כשחזרנו מההליכה, שאלתי אותו מה ההתלבטות שלו בנוגע לרכב והוא הסביר כל מיני דברים שקשורים לרמות גימור ולרמות מחיר. הצעתי לו לפתוח מפה ולבדוק אם העסקה כדאית ואם הכל בסדר עם האוטו, הוא הסכים.


אמרתי לו שאני רואה בעיה, שמציגים לו מצג שווא, האוטו הוא לא בדיוק מה שמספרים עליו ושכדאי לו לבדוק טוב טוב כי יש עניין לא ברור לגביו. ומאחר והוא ממש להוט לרכוש אותו כדאי לו שניה לעצור ולחשוב שוב. זאת לא נראית עסקה כדאית במיוחד.

לעצמי חשבתי שמה כבר יכול להיות לא בסדר ברכב חדש?

מאחר ולא קיבלתי תשובה מפורטת יותר, השארתי את זה כך ונפרדנו לשלום.

עבר שבוע ונפגשנו שוב, הפעם נסעתי לבקר אותו וכמו תמיד היה כיף להיפגש. תוך כדי שיחה הוא מעלה שוב את עניין הרכב שאני בכלל שכחתי ממנו.

אתה לא מאמין מה קרה עם הרכב בסוף הוא אומר לי, נו מה קרה????? אני להוט לדעת!

בדיוק מה שהמפה אמרה!! אתה לא מאמין.

אתה אמרת שהיה משהו לא ברור ברכב ואני הייתי חייב לבדוק אם זה נכון הוא אמר.

מסתבר שיום למחרת הוא הלך לברר על הרכב בכמה מקומות וגם במשרד הרישוי.

ואז התגלתה לו התמונה המלאה. הרכב לא יד ראשונה ולא חדש. הוא לא היה בטיפולים של חברת האם והבעלים הראשונים הם חברת ליסינג, ומי שמוכר לו את הרכב הוא יד 2. כלומר אם הוא היה קונה את הרכב הוא היה מיד יד 3. שזה אומר גם במונחים של כסף - 25% פחות מהשווי האמיתי.


גם הציגו לו את הרכב כיד ראשונה ולא מליסינג, גם רצו עליו מחיר גובהה, וגם אם הוא היה קונה והיה קורה משהו לרכב - הביטוח היה מתייחס לשווי הנמוך כפי שהרכב באמת שווה.

המוכר המיומן לא דבר אמת, וניסה את שיטת מצליח.. הוא זיהה את הצורך וההתלהבות של י׳. לקנות את הרכב, אבל מה שהוא לא ידע זה - שי׳. לא פראייר :) (כי י׳. היה כבר מצוייד בפרטים מוכמנים מהשמיים..)

כשהירח (צורך) בשמים נצמד למאדים (דחף) ונפטון (עירפול) במזל דגים (אשליות) - שכולם ביחד נמצאים בהיבט מרובע (דיס הרמוני) לשמש במזל תאומים (תחבורה) - לא קונים רכב, ולא עושים עסקאות. ככה זה באסטרולוגית.

זו כוחה של המפה, ואלו הכוחות של המילים שלי שנאמרו ושעזרו ל-י׳. לחשוף את התרמית ולהציל את עצמו מעסקה מאוד לא טובה ומפוקפקת. כשהאנרגיה בשמים לא טובה, שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה פה למטה בארץ.


ואם אני כבר פה כותב לכם את כל זה, אז אתם בוודאי מבינים ששרדתי את ליקוי הירח שחל ביום הולדתי ב-5.6.. ליקוי נדיר שחששתי ממנו מאוד ובצדק.

אומנם לא רואים כלום בצד הפיזי (זה שהשמנתי זה בגלל ונוס שהתבייתה בתאומים, איך אפשר לעשות דיאטה כשהיא בסביבה? איך?!!?!? שתצא כבר ותעבור לסרטן, חלאס תיכף אני בהרעלת סוכר), אבל הוא השפיע וממשיך להשפיע עלי ביג טיים בפאן המנטלי והרגשי. התיאור הכי קרוב להשפעה של הליקוי שאני יכול לתאר הוא שזה כמו לשתות כמה טיפות רעל, לא רואים את זה, לא מרגישים את זה ואז זה משפיע מבפנים החוצה וזה יכול להיות מאוד הרסני. מצד שני, מה שזה עוד עשה לי זה שזה הרחיב לי את המודעות, וזה מרגיש כאילו אני גולש בפס רחב, האינפורמציה מהשמיים זורמת אלי בקצב גבוה ויכולת הניתוח שלי התחדדה מאוד. כך שלא הכל רע, ולכל השפעה יש שני צדדים.


בעוד 6 ימים ליקוי חמה משמעותי ביותר ודרמטי, משהו שכל העולם ידבר עליו.. הבטחתי נכון? יאללה בלאגן, ושבועיים אחריו שוב ליקוי ירח ב-5.7. בקיצור אין רגע מנוחה בשמיים.


בשורות טובות לכולם.


813 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page