top of page

הרהורים


יום שני 17.9

קצת קשה לכתוב פוסט כשהירח במעלות האחרונות של מזל קשת ולא נמצא בהיבטים עם כוכבים אחרים. רגע לפני שהוא נכנס למזל גדי היום ב- 14:07 ולמרות שהוא נחשב בטל, התעקשתי לשבת ולכתוב לכם. ברור לי שהפוסט יכתב בכמה חלקים, ועד שהירח לא יעבור מזל הפוסט לא יעלה לאוויר. ובכל זאת אני מנצל את האנרגיה הקשתית שעוד נשארה באוויר, לתהיות פילוסופיות על מועדי ישראל.

יום הכיפורים לפנינו, יום שתמיד מרגש אותי, והפעם החלטתי לנסות ולהתחקות אחרי לוח השנה העברי ולפענח את הצופן האסטרולוגי שעומד מאחורי התאריך.


י׳ בתשרי הוא יום כיפור, עשרה ימים בדיוק אחרי ראש השנה. עם הנתון הזה יצאתי לדרך ובדקתי מתחילת המאה שעברה ועד שנת 2030 את כל ימי הכיפור, הכנסתי כל שנה בצורה מדויקת למחשב וקיבלתי קובץ ובו 131 מפות. כמה זמן לקח לי להזין את המחשב בכל התאריכים? שעה וקצת.. זה לא נורא האמת למרות שזה מעייף קצת בעיניים לראות משבצות ומספרים.. אבל ההשקעה תאמינו לי משתלמת.


אני עובד עם התוכנות הכי מתקדמות באסטרולוגיה, וכמו שכל בעל מקצוע מקצועי צריך לעבוד עם הכלים הכי חדישים, כך גם אסטרולוג שחייב שהמערכות שלו יהיו הכי מדויקות שיש. אחת התוכנות שאני עובד איתן היא תוכנה אמריקאית בשם StarTrax Millennium מבית Air Software. עם התוכנה הזאת אפשר לערוך מחקרים סטטיסטיים. מכניסים את כל המפות והתוכנה מחשבת ממוצעים של מיקומי הכוכבים.


לפי הנתונים שקבלתי יצא שב-93 מקרים מתוך 131 (70.99%) השמש היתה במזל מאזניים - מזל הצדק, וביום כיפור דנים אותנו לכף זכות ולכף חובה! ביתר המקרים השמש היתה במזל בתולה - מזל הביקורת הניקיונות וחשבון הנפש.



הירח שמסמל את הנפש, לפי החישוב היה ב-86 פעמים מתוך 131 (65.64%) במזל דלי, ו-34 פעמים במזל גדי (25.95%) - שני המזלות האלו נשלטים על ידי שבתאי. כך שאם נחבר את הנתונים נקבל שב-91.59% מהמקרים הירח תחת השפעת שבתאי - שמסמל שביתה, איסורים וסיגופים.

רק ב-11 מקרים הירח היה במזל דגים שזה 8.39%. מזל דגים מסמל הסגר, דיכאון, אבלות, חמלה, וגם רפואה.


אם כך, הירח סופג אנרגיה של שבתאי ומסמל את ייסורי הנפש ביום זה, את ההגבלה השבתאית שמתבטאת ביום שבתון בו לא עובדים לא נוסעים ולא אוכלים!!

מה עם מרקורי? כוכב התקשורת שמסמל את המחשבות שלנו?

מרקורי מאחר והוא מאוד קרוב לשמש לא יכול להתרחק מעבר למזל אחד קדימה או אחורה. כלומר הוא יכול להיות או בבתולה, או במאזניים או בעקרב. לפי הנתונים מרקורי היה ב-71 מהמקרים במזל מאזניים (54.19%), 35 פעמים הוא היה במזל בתולה, ו-25 פעמים במזל עקרב. שוב מאזניים מנצח כאן עם השפעה ברורה. על מה אנחנו חושבים כשכוכב המחשבה במאזניים? על למצוא את האיזון (מאזניים) ועל כך שניחתם בספר החיים (שור), ולא בספר המוות (עקרב). ושיעשה איתנו דין צדק (מאזניים). כשמרקורי במזל בתולה - יש לנו נטייה להעביר ביקורת יותר מפעמים רגילות.


יום שלישי 18.9

טוב, בטח לא שמתם לב אבל מהשורה הקודמת ועד לשורה זו - עברו להם 24 שעות ככה בלי שתרגישו.. בהם הירח הספיק לעבור למזל גדי ולהיצמד לשבתאי, ואני הספקתי להיות בבסיס של הבת שלי שקיבלה חיילת מצטיינת.. (הרבה מדים והצדעות - פורמליות של מזל גדי) וגם להעביר את הבלוג הישן לבלוג החדש מה שהצריך להעתיק את כל המאמרים אחד אחד למשכנם החדש. עבודה סיזיפית - כיאה לירח צמוד לשבתאי (עבודה קשה) במזל העבודה גדי! הכל כתוב בשמיים אני אומר לכם.


אז איפה היינו? אהה! בפילוסופיה של מאחורי הקלעים של יום כיפור. טוב אז נמשיך..

אם נסתכל על המפה האסטרולוגית הממוצעת נגלה שברוב ימי הכיפור השמש במזל מאזניים והירח במזל דלי ששניהם מזלות אויר ונוצר ביניהם היבט של 120º מעלות, היבט משולש שהשפעתו נחשבת טובה ומיטיבה.

מעניין שדווקא ביום זה שאמור להיות יום צום ותענית, ההיבט בין השמש לירח הוא היבט חיובי.

מדוע אם כך יום זה נחשב ליום כזה טוב?


את הסיבה לכך כנראה שניתן למצוא בסיפור המקראי על משה שיורד מהר סיני בפעם השנייה עם לוחות הברית, ואלוהים מוחל לעם ישראל על חטא עגל הזהב. יום זה נחשב ליום חשוב מאוד בהיסטוריה של העם היהודי. על פי חז״ל והמקורות, זהו יום שמח כי ביום זה יש סגולה גדולה לכפרה ומחילה על עוונות שבין האדם לאלוהים. התענית והצום אינם בשל אבלות אלא בשל קדושתו של היום הקדוש.

מנהג נוסף שהיה נהוג בימי קדם הוא למצוא בת זוג דווקא ביום זה ובט״ו באב.. מעניין שהשמש במזל מאזניים מסמלת מערכות יחסים וזוגיות ותחת השפעה זו חיפשו להם בימי המשנה זוגיות.

הרבה סממנים מתאימים לירח בדלי ביום זה - התקהלויות! בבית הכנסת, ביציאה לרחובות, מפגשים אקראיים עם חברים או זרים, חופש תנועה - אנחנו מוגבלים אך חופשיים בעת ובעונה אחת, לא נוסעים במכונית אך רוכבים באופניים, הולכים באיזה נתיב שרוצים ללא חשש ואני בטוח שיש עוד דוגמאות שלא חשבתי עליהם.


יום רביעי 19.9

עוד 24 שעות עברו... בינתיים יום הכיפורים נכנס. הירח במזל גדי, הכל נעצר, ושקט ברחובות. השמים פתוחים, התפילות עולות מהבתים, מלאכים שקופים הגיעו מהשמיים ללוות אותנו, וגם אהובינו שעזבו את כדור הארץ ועברו לצד השני, הגיעו להיות איתנו כאן. השקט הזה מחבר אותנו אליהם. הצום מנקה את הגוף ומאפשר לנשמה לצאת למסעות אסטרליים. יום מאוד מיוחד.


בימי כיפור בהם השמש נופלת במזל בתולה כמו השנה, האווירה יותר גשמית והפוקוס הוא על הצד הפיזי ופחות על הצד המנטלי. הדגש יהיה על הניקיון של הגוף ושל הנפש. האווירה תהיה יותר ביקורתית.

נשים לב לפרטים הקטנים, נשמור על מסורת והרגלים, ונקפיד להיות מדויקים בכל מה שנעשה.

הירח בימי כיפור אלה תמיד יהיה במזל גדי ויצור היבט חיובי לשמש. בניגוד לימי הכיפור בהם השמש והירח במזלות האוויר, במזלות האדמה בתולה וגדי הירח יסמל את הסיגוף ההגבלה הפיזית והצמצום שמאפיין יום זה.


יום חמישי 20.9 לפנות בוקר

שוב עברו להם 24 שעות, יום כיפור חלף מהר מאוד, השמיים ננעלו, והירח הפך שוב בטל! ההיבט האחרון שעשה היה 120 מעלות לשמש בבתולה, זהו היבט חיובי שאומר שדברים מסתדרים בקלות על הצד הטוב ביותר. מי שהושפע בצורה חיובית מההיבט ביום זה היו מזלות האדמה - שור, בתולה וגדי, וגם מזלות המים - סרטן, עקרב ודגים.

הירח יהיה בטל עד 02:51 של יום חמישי לפנות בוקר ואז יכנס למזל דלי וישהה שם עד יום שבת בשעה 15:26. כשהירח בדלי - זה הזמן להיפגש עם חברים ולהתקהל :) וזה גם תורם של מזלות האוויר והאש לקבל אנרגיה חיובית ומטעינה - טלה, תאומים, אריה, מאזניים, קשת, ודלי.


זהו חברים, אחד הפוסטים הארוכים בחיי חחח, התחלתי את הפוסט עם ירח בטל בקשת, המשכתי בהפסקות ועיכובים עם ירח בגדי, ואז הוא שוב הפך בטל בגדי, ומחר בבוקר כשהירח יהיה בדלי - סוף סוף אפרסם את הפוסט ואחלוק אותו אתכם.


חתימה טובה, שנה טובה ומועדים לשמחה.

גיא


619 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page