top of page

האם ישראל מוכנה לקראת עסקת חטופים?




כשונוס (ישראל) ומרס (האויב) יפגשו ב-22 בפברואר תהיה עסקה עם חמאס להחזרת החטופים. השפעת המפגש בין השניים תתחיל כבר ב-19 בפברואר.

המפגש הדו-שנתי בין השניים קורה השנה במזל דלי בו אין לונוס ולמרס שום עמדה כוכבית טובה או רעה, מה שאומר שבמשחק הכוחות ונוס ומרס שווים, אך יש לקחת בחשבון שאחרי חודשיים שבהם מרס שהה במזל גדי והיה בעמדה כוכבית חזקה, עם כניסתו למזל דלי הוא יוצא מהעמדה החזקה ונכנס למצב של חוסר עמדה. מה שאומר שיש כאן נפילה במעמד. מבחינת ישראל - ונוס לא היתה בעמדה חזקה בגדי וגם לא תהיה בדלי, אך כשהיא תיכנס לדגים בלילה שבין 11-12 במרץ היא תיכנס למצב של נעלות מה שמקנה לה עמדה כוכבית חזקה וטובה.


המשחק/הריקוד בין ונוס למרס מרתק, ונוס ומרס הם הפכים שנמשכים זה לזה כמו חיזור בין גבר לאישה. בהקשר של מדינת ישראל - ונוס היא אנחנו ומרס הוא האויב. ונוס היא האשה המתפשרת/כנועה, מרס הוא הגבר האכזר והלוחם. אני יודע שקשה להבין איך יש חיזור בינינו לבין החמאס אבל יש בינינו קשר דפוק וחולני של יחסי אהבה/שנאה שבו ישראל נואשת לקשר ומבקשת לאהוב את הפלסטינים, לתת להם מדינה וסיוע הומניטרי מתוך תפיסה שאפשר לחיות בשלום, שני עמים בשתי מדינות שכנות, שיחסי השכנות הטובה שוכנת ביניהן, ומצד שני מרס הוא נבל שטוף שנאה צמא דם אלים וערמומי חסר רגש שמודע לכל החולשות של ונוס ולכן עושה בה ככל העולה על מאוויו ותשוקותיו החולניות - הוא מאיים, מרביץ, אונס, מענה ורוצח. ישראל היא האשה המוכה, הנאנסת, החבולה, והנרצחת בכל פעם מחדש.


נוסיף לזה את התמיכה התמוהה, הלא הגיונית, שמרתיחה את הדם בתושבי עזה ובחמאס מההמון הנבער בכל רחבי העולם ואנחנו בבעיה קשה מאוד! תמיד היינו בבעיה אבל עכשיו זה בפרצוף שלנו. קיבלנו את זה ישר לפנים בלי שום סינון ככה מכל העולם.

הודות לרשתות החברתיות ולטכנולוגיה של המאה ה-21 שכל ציפצוף בקצה אחד של העולם מועבר בשידור חי תוך שניות לקצה השני.

פתאום אנחנו מבינים כמה השנאה היא עצומה. אם פעם זאת היתה גרמניה הנאצית, היום זה הרבה מעבר לכך.


בכל מקרה, איך שמרס יוצא ממזל גדי (שבו הוא חזק) ב-13 בפברואר הוא מיד פוגש בפלוטו (כמו מרס אבל פי כמה יותר עוצמתי) והם מתאחדים ליום יומיים והשילוב ביניהם יוצר אנרגיה אלימה ומזיקה. בין ה-12-14 בפברואר אלו תאריכים מסוכנים ואלימים ולכן צריכים להיות עירניים יותר. משנת 2008 ועד 2022 היו 8 מפגשים כאלו בין מרס לפלוטו במזל גדי. מהשנה ועד 2043 יהיו 11 מפגשים וכולם יהיו בדלי! כך שזה יהיה המפגש הראשון במזל דלי ולכן אנחנו צפויים להפתעות (דלי) אלימות. מה שמעניין הוא שמעולם לא היו בדור שלנו מפגשי מרס+פלוטו בדלי, בפעם האחרונה שהיו מפגשים כאלו זה היה במאה ה-18 בין 1764 ל-1777, לחובבי ההיסטוריה שבינינו נזכיר שזאת היתה תקופה סוערת במיוחד וכללה בין היתר את מלחמת העצמאות ואת הכרזת העצמאות של ארצות הברית. לכן אנחנו יכולים לשער שהמפגשים האלו שיקרו כל שנתיים יהיו עצמתיים, והשפעתם תהווה את הבסיס למלחמת העצמאות של ישראל/פלסטין. עם תמיכה מכל העולם לא נראה לי שתהיה אפשרות אחרת חוץ מהקמתה של מדינת פלסטין למרות הסתייגותי וסלידתי אחרי מאורעות הדמים של ה-7 באוקטובר.

מיד אחרי הצמידות של מרס ופלוטו - ונוס נכנסת למזל דלי ונצמדת לפלוטו - זה קורה ב-17 בפברואר. יש 3 אפשרויות לעניין הזה,

הראשונה - פלוטו הוא מתווך שמרס פגש אותו כמה ימים קודם, ואחר כך ונוס פוגשת אותו. פלוטו מסמל כח, עוצמה, כסף, שליטה ומניפולציות - כך שגם מרס וגם ונוס יצטרכו להתכופף ולעשות את מה שפלוטו אומר. אפשרות שניה - פלוטו הוא משת״פ של מרס, ושניהם מתכננים מלכודת לונוס שתיפול אליה כמה ימים לאחר מכן, אפשרות שלישית - פלוטו הוא מלכודת מוות שלתוכו יפול מרס ראשון וכמה ימים לאחר מכן ונוס תגיע ותיווכח שמרס נפגע ונהרס תוך שהיא נזהרת מליפול למלכודת ומשתמשת בפלוטו כמנוף לעוצמה וכוח, בהנחה שונוס תהיה מספיק פיקחית.


חשוב כמובן לציין שמה שמביא לשינויים ענקיים הוא לא רצף המפגשים בין מרס לפלוטו שקורים כל שנתיים, וגם לא מפגשי ונוס פלוטו שקורים כל שנה, אלא עצם מעברו של פלוטו למזל דלי - דבר המסמל את תחילתו של עידן חדש שיעצב את פני העולם כולו בהמון תחומים. שהייתו של פלוטו בדלי תארך 20 שנים והיא תביא לתמורות גדולות בתחום החברתי, והכלכלי.


אם לממשלה היה הרבה כוח כשפלוטו (כח) היה בגדי (ממשלה), עכשיו יהיה הרבה כח לחברה לקבוצות לקיבוצים ולתאגידים (דלי). פלוטו יעצים את כל מי שיתאגד ויהיה חלק מקבוצה כזאת או אחרת. אני צופה פריחה מחודשת ושגשוג לקיבוצים ובמיוחד לתושבי העוטף וגבול הצפון. אני צופה גם שלום עם לבנון בשנים הקרובות ועוד הרבה שינויים גדולים ומפתיעים בתחום החברתי והכלכלי.


בתאריך 21 במרץ, ונוס תיצמד לשבתאי במזל דגים מה שמרמז על הפסקת לחימה, דבר שיחליש את מדינת ישראל.


בפוסט שכתבתי באוגוסט 2023 אמרתי שאירועי אוקטובר יזעזעו את העמודים עליה יושבת הממשלה הנוכחית שתתפרק לקראת אפריל. קשרתי בין אירועים שיקרו בחודש אוקטובר לאירועים שיקרו בחודש אפריל 2024. חודש אפריל מסתמן כחודש עוצמתי שיקרו בו דברים משמעותיים שישפיעו על הממשלה, ועלינו. ההשפעה הזאת נובעת מליקוי חמה שצפוי ב-8 באפריל שיתיישב מול האופק של המדינה, וממפגש ענקים בין יופיטר לאורנוס שקורה פעם ב-14 שנים לערך ובד בבד שניהם גם מתיישבים על השמש של המדינה - המשמעות של זה היא רק אחת = שינוי! אבל השינוי האמיתי והסופי הוא זה שיקרה במרץ 2025. אז יעלה אורנוס על השמש של המדינה בפעם האחרונה. מה שהתחיל ביולי 2023 יסתיים במרץ 2025, כאשר 2024 תמשיך להיות סוערת ועוצמתית.

654 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page