top of page

בחירות 2019 טייק 2



שוב חוזר הניגון, והוא לא עומד להסתיים בקרוב..

בסוף השבוע הזה קיבלתי הודעות פרטיות מחברים, לקוחות ואנשים בפייסבוק ששאלו אותי למה אני לא כותב פוסט על הבחירות? הרבה אנשים רוצים לדעת מה יש לי להגיד במיוחד אחרי שחזיתי בצורה מדהימה ומדויקת מה יהיה גורל הבחירות הקודמות ב-9 באפריל. ב-27 במאי פרסמתי את פוסט טוויסט בעלילה שתמך בתחזית שאנחנו הולכים לבחירות פרק ב׳.

הבטחתי לחשוב על העניין בסוף השבוע והיום בבוקר החלטתי לכתוב כמה מילים מהזווית האישית והאסטרולוגית שלי.

כשאני מסתכל על מפת המדינה, ושם את הטרנזיטים (כוכבים במעבר היום בשמיים) על המפה אני מקבל שאנחנו נמצאים בחוסר יציבות שלטונית עד סוף חודש מאי 2020! ויותר מכך, הגבלות וקשיים למי שיצליח להקים ממשלה עד - ינואר 2021.

אני מסיק מכך שבחירות 2019 פרק ב׳ הן לא הסוף.

נכונה לנו דרך ארוכה ומתסכלת עד שייעשה מהפך ושינוי.


מאחר ואני לא סגור ב-100% שתאריך הלידה של ראש הממשלה בנימין נתניהו נכון, קשה לי מאד לבסס את התחזית שלי על התאריך לידה שלו וזאת כבר הסברתי בפוסטים קודמים.

אבל אני יכול להתייחס לזה שהוא מתאים מאוד לפרופיל של שמש במזל מאזניים שרואה את כולם לפני שהוא רואה את עצמו וזאת תסמונת מובנית אצל כל בני מזל מאזניים לטוב ולרע. מצד אחד אני דואג למדינה, הביטחון של מדינת ישראל חשוב לי יותר מהחיים האישיים שלי ומצד שני כל מה שקורה לי קורה אך ורק בגללכם, שוב לטוב ולרע.


זה כל כך טריקי העניין הזה שצריך לדעת להבחין בניואנסים הקטנים ולחדד:

הוא כל כך משוכנע שעושים לו עוול, שכולם מנסים להפיל אותו, שהוא הכי בסדר ושזה הכל קנוניה אחת שלמה. הוא לא יסתכל על עצמו כדי לבדוק אם הוא עשה דברים לא בסדר כי הוא בתפיסתו בכלל לא חלק מהמשוואה, הוא לא חשוב - המדינה, האזרחים, יחסי החוץ עם מדינות אחרות הם החשובים! לכן ההתעסקות האישית בו נחשבת בעיניו כלא פחות מפשע כלפיו.

אני חושב שמי שהמציא את הטפלון לא היה מזל תאומים אחרי הכל אלא מאזניים.. :)

מצד אחד זה נהדר לפגוש כזה אדם - כל מאוויו הם לדאוג לאחר, תודו שכשנפגשתם עם מאזניים והיו לכם אחד או שניים כאלה במהלך החיים - הם הכי לא דואגים לעצמם, והגרועים שבהם מגיעים אפילו עד כדי הזנחה אישית. הם תמיד יתעניינו בשלומכם, יעזרו לכם בכל שעה, יתנו לכם קרדיט בכל הזדמנות אבל יש להם גם את הצד השני, הצד המאשים - אתם לא בסדר, בגללכם הכל קרה! אתם אתם אתם. וכשמאזניים לא מאוזן מתחיל להאשים אותכם זה ממש לא כיף ולא נעים להיות במחיצתו כי הוא ידאג בצורה הכי אלגנטית שיש לתת לכם להרגיש רגשות אשמה גדולים במיוחד. בני מזל טלה, גדי וסרטן מכירים את האנרגיה הלא נעימה הזאת בכל פעם שהם נמצאים ליד מאזניים ממורמר. והרי הם נוטים להתמרמר על נקלה כי אחרים מוציאים אותם מדעתם.


ובכל זאת, איזה שארם יש להם אה?? המזל הכי יפה בגלגל, הכי אלגנטי ודיפלומטי, איך הם יודעים לגשר ולהשכין שלום?

אבל תזכרו שבעתות מלחמה הם יודעים להיות יריבים קשים מאוד ובלי טיפה אחת קטנה של רגשות אשמה - הם ילחמו עד תום וינסו להביס את אלה שהם חושבים שקמו כנגדם. ואיך הם יעשו זאת? נכון! צדקתם - באמצעות אחרים. ועל זה בא המשפט הגאוני = מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.

הם לא ילחמו אישית, הם לא רוצים להיתפס כרעים וככאלה שפוגעים באחרים ולכן הם תמיד ידאגו שילחמו בשבילם.

נכון, יש גם מאזניים אחרים שלוקחים את האשמה קודם כל על עצמם, והם לא יפגעו בזבוב גם אם זה יהיה הזבוב הכי טורדני שיש, והם הכי שוחרי ומשכיני שלום בעולם, אבל גם הם ישמחו מאוד לדעת למה תמיד מסביבם יש מריבות, ואנשים שרוצים את רעתם כאשר הם הכי ממי/מותק שיש? (שמתם לב לניואנס פה? אנחנו מותק - הם לא והם אשמים?)

בקיצור, זה לופ בלתי נגמר ואני חושב שקלטתם את הרעיון.


אז מה יהיה פה אחרי הבחירות? אף אחד לא יצליח להרכיב ממשלה, ונראה ששוב נאלץ ללכת לבחירות נוספות.

גם אם ביבי יקבל את המנדט להרכיב ממשלה הוא שוב לא יצליח.

ההיאחזות שלו בקרני השלטון מאוד חזקה. הוא לא מוכן ללכת כל כך מהר ויש מי שלוחשת לו באוזן ומחזקת אותו שזה הדבר הנכון לעשות. כולם אשמים, אנחנו לא.

אתם לא תוכלו להפיל אותי כי אתם טועים לגבי, כי רק אני יודע מה הכי טוב בשבילכם!


לעמוד מול כל המדינה ורשויות החוק בעזות מצח ועיקשות מעוררת השתאות ולהגיד בריש גלי - אין כלום, כי לא היה כלום אומר אחד משנים: או שיש כאן צייד מכשפות מטורף עליו ועל משפחתו ושהוא נלחם על חפותו בחירוף נפש כמו כל אדם שחרד לגורלו, או שהוא קוסם רב אומן אלוף האשליות שמשקר במצח נחושה כדי להציל את התחת של עצמו.

מה שזה לא יהיה זה לא טוב לנו כמדינה.


מדינת ישראל בת מזל שור, השוורים עקשניים מאוד והדברים זזים אצלם לאט. ככה גם אצלנו במדינה, הכל הולך לאט, במיוחד כשמדובר על שינויים.

מאחר ואורנוס כוכב החידושים והמהפכות שוהה במזל שור - מהפך שלטוני יהיה כאן אם תרצו או לא תרצו במהלך ה-6 שנים הקרובות, אבל עד שזה יקרה נצטרך כמה ניסיונות.

אל תדאגו, הפתעות יהיו ביום הבחירות וגם לאחריהן. ומשעמם לא יהיה כאן. ביבי עדיין חזק והוא ימשיך להפתיע את כולם בחוזק שלו, אבל גם אם הוא יבחר עדיין יהיה עליו להתגבר על התאריכים הבעייתיים:

3 בנובמבר 2019, 16 במרץ 2020, 24 ינואר 2021.

אלו תאריכי הטוויסט בעלילה.. כמו בפעם הקודמת, גם הפעם סביב התאריכים האלו יהיו שינויים בלתי צפויים שיטרפו את הקלפים.


אני בכל מקרה הולך להצביע כי אני מאמין בדמוקרטיה, וממליץ לכולכם לעשות זאת.

יום בחירות שמח לכולם.


953 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page