top of page

7 חודשים יותר מידי - מאדים בתאומים


7 חודשים סה״כ מאדים יהיה במזל תאומים, מה שהחל ב-20 באוגוסט 2022 יסתיים ב-25 במרץ 2023!

אין אחד שלא מרגיש את ההשפעה שלו, אנחנו עדים לכל האלימות שהוא מביא והפעם היא מתוקשרת כמו שצריך בגלל שהוא נמצא במזל התקשורת תאומים.


האלימות הפכה להיות בכל מקום ובמיוחד בדרכים! אנשים יוצאים מדעתם, חוסר סבלנות, כעס ואגו שמשתוללים בדם של עבריינים שלוקחים את החוק לידיים. משלמים את המחיר - אזרחים תמימים שנסעו לאט, העירו למישהו שנהג בפרעות, שילמו בחייהם או בפגיעה ברכבם. האלימות הפכה לגיטימית והרימה ראש. גם בבתי הספר, אצל בני הנוער, כולם הפכו להיות חמומי מוח, תוקפניים, מהירי חימה, והתחושה שיצאנו מדעתנו.


אזלת היד של המשטרה מקוממת. אין דין ואין דיין. אם זה לא רצח לא עושים כלום, וגם תלוי את מי רצחו, אם חס וחלילה אתם מהעדה הלא נכונה או מהמגזר הלא נכון אז אתם בבעיה.


אדם יוצא מביתו ולא יודע מה יעלה בגורלו. ויכוח יכול להתפתח לרצח, היד קלה על הסכין. הבריונים מרימים ראש, העבריינים רוצחים אחד את השני ללא הבחנה. מטורף מה שהולך כאן.


הקטע הוא שזה לא רק אצלנו, זה בכל העולם רק שאנחנו כל כך מרוכזים בעצמנו שאין לנו זמן להרים את הראש ולראות מה קורה מסביב. באוקראינה הקטל נמשך, האכזריות בשיאה ובקושי מסקרים את זה. האלימות בבתי הספר באירופה, שריפות בבתים, תאונות, אסונות, טירוף. הכל תחת ניצוחו של מאדים.


זה לא נורמלי שמאדים נמצא 7 חודשים במזל אחד. בדרך כלל הוא נמצא בין 40-60 ימים ועובר הלאה, הסיבה לכך שהוא נתקע בתאומים כל כך הרבה זמן היא בגלל העובדה שהוא נסוג.

חוץ מהשמש והירח כל שאר הכוכבים נסוגים, מרקורי הוא שיאן הנסיגות ואחריו הכוכבים האיטיים יופיטר, סטורן, נפטון, אורנוס ופלוטו. ונוס נסוגה פעם ב-19.2 חודשים והנדיר בנסיגות הוא לא אחר ממאדים - אחת ל-25.6 חודשים!

נסיגת כוכבים משנה את ההשפעה של הכוכבים ואם מאדים שמסמל אלימות בימים רגילים יסמל אלימות חיצונית, בזמן הנסיגה הוא יתאר אלימות פנימית - כמו זאת שאנחנו עדים לה בימים אלו.


האינטרנט מלא בדיבורים על מלחמות שקורות כשמרקורי בנסיגה, הקביעה הזאת אינה עומדת במבחן המציאות, מבדיקה שלי עולה שדווקא מלחמות פיגועים ואסונות קורים אחרי הנסיגה.

ההנחה שלי שעומדת מאחורי זה הוא שבזמן נסיגה מרס נמתח אחורה כמו חץ וקשת וברגע שהוא נעצר וחוזר להילוך ישיר הוא עף בחוזקה ומכה בעוצמה.


אין מזל תאומים אחד שלא הושפע מנכוחותו של מאדים בתקופה זו, לטוב ולרע. כן גם לטוב תתפלאו, הרבה בנות מזל תאומים ילדו בשעה טובה בתקופה זו, והרבה בני מזל תאומים התחדשו במיזמים חדשים וזכו להתחלות חדשות ושדרוגים גם אם בהתחלה זה נראה כמו התקפה אכזרית על אזור הנוחות שלהם.


היום ה-12 בינואר מאדים מסיים את הנסיגה שלו במעלה 8 בתאומים, וממחר יחל בתנועתו קדימה עד שיצא מתאומים ויכנס למזל סרטן כאמור ב-25 במרץ.


מי שהושפע הכי הרבה משהייתו של מאדים במזל תאומים הם התאומים עצמם וגם שאר המזלות המשתנים קשת, בתולה ודגים.


אצל הקשתים - ההשפעה בתחום הזוגיות, אצל הדגים - בתחום הבית ההורים והמשפחה, אצל הבתולות - בתחום הקריירה. אם יש לכם אופק או ירח באחד מהמזלות האלה ההשפעה מודגשת אף יותר.

ילידי ה-29-31 במאי, 26-28 בפברואר, 31 באוגוסט - 2 בספטמבר, 29-31 בנובמבר - עצירת מאדים משפיעה עליכם ישירות ואם בא לכם להתפוצץ קחו הרבה אויר לנשימה והיזהרו מלהיגרר אחרי האנרגיה האלימה שלו.

ההשפעה של מאדים גורמת להרגשת לחץ, תחרות, כעס, חוסר סבלנות, תוקפנות ואלימות.


גם המתקפה על מערכת המשפט בישראל קשורה במאדים שנמצא בתאומים המזל שנמצא ממול למזל קשת שמסמל את מערכת החוק והמשפט. מאדים תוקף את המזל המולי - קשת ואת כל מה שהמזל הזה מסמל.


איפה מאדים בתאומים פוגש אתכם בני שאר המזלות?ֿֿ

טלה - בעניינים שקשורים בתקשורת. שיחות לא נעימות, ויכוחים ומריבות עם אנשים שחושבים שאתם תוקפניים.

שור - בענייני כספים, הוצאות כספיות גדולות, ויכוחים על כסף ורכוש, פגיעה בבטחון העצמי.

סרטן - בעניינים שקשורים לפחדים ואויבים נסתרים, אתם מרגישים רדופים ומנסים להסתיר את האגרסיות

אריה - בתחום החברתי - ויכוחים עם ידידים, תוקפנות מצד מכרים ואנשים שאתם אוהבים, פרידות מאהובים ושברון לב

בתולה - בקריירה, בוסים תוקפניים, הרבה מטלות בעבודה, מיזמים חדשים, עומס ותחרות

מאזניים - חוק ומשפט, בנסיעות לחול, לחץ להספיק הכל בזמן מאוד קצר, עייפות כללית ובעיות בריאות

עקרב - בתחום הכספים, חובות, בנקים, ירושות, בקשות למימון, פריצות וגניבות

קשת - בתחום המשא ומתן עם הזולת, שיתופי פעולה, שותפים וזוגיות. אתם מרגישים שמתקיפים אותכם

גדי - בתחום הבריאות, לחץ נפשי, בעיות פיזיות, חולשה, מחלות, עבודה קשה

דלי - בתחום האהבה והבילויים, צורך חזק לבטא את עצמכם בכל מחיר, ויכוחים ומריבות עם ילדים, משחקים מסוכנים, הפסדים בהשקעות ובהימורים.

דגים - בתחום הבית והמשפחה, ויכוחים ומריבות עם ההורים, סכנות בתוך הבית, חבלות פריצות, גניבות, סכנות מחפצים חדים.


841 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page