top of page

23:24:25


בשקט בשקט בלי ששמנו לב היום 20.3.2023 בלילה השמש נכנסת למזל טלה. אחרי מסע של 360 מעלות ב-365 ימים אחרי שהיא עברה על פני כל 12 המזלות, היא יוצאת ממעלה 29 בדגים ונכנסת למעלה 0 בטלה. וככה רבותי, מתחילה מחזוריות חדשה ויש התרגשות גדולה מאוד באויר.

למי בדיוק? בעיקר לאסטרולוגים תכלס כי שאר האנשים לא ממש יודעים איפה השמש נמצאת..

אתם בטח חושבים לעצמכם וואהוו מעניין מה הולך לקרות כי זה נשמע שיש אירוע מיוחד בשמיים, אז זהו שכן ולא. קודם כל זה ראש השנה למזלות, אבל חוץ מזה שאם תצאו בחוץ ותמדדו כמה אור וחושך יש (תקבלו בדיוק 12 שעות אור ו-12 שעות חושך) לא צפוי לקרות כלום, ומלא אנשים אפילו לא ירגישו בהבדל שהיום אנחנו רשמית עוברים לאביב. בקיצור נגמר החורף!!!


מה שמגניב זה שהטבע כל שנה יודע מתי מתחיל האביב ואפילו עץ השזיפים המתוקים ששתלתי בבניין שלי כבר התקשט כולו בלבן (תראו בתמונה המהממת למעלה), והשעון הפנימי שלו עובד כמו שצריך, וכל פעם שזה קורה - אני נעמד מולו מלא בהערצה וחושב לעצמי איך הוא מתוכנת כמו שצריך?! רק לפני שבוע וקצת הוא היה נראה כאילו שהוא מת, בלי עלים, בלי פרחים ובוקר אחד (שזה היום) הוא מתהדר כמו טווס בפרחים לבנים ואומר הלו!!! הנה אני! תסתכלו עלי איזה מהמם שכמותי... ועוד מעט תקבלו גם את הפירות המתוקים שלי!!! והם באמת מתוקים מתוקים כמו דבש! אף פעם לא אכלתי שזיפים כאלו בשום מקום. (האוטו האדום נתקע לי באמצע מה אני אעשה?!)


אז להיום בערב קוראים - יום השיוויון האביבי, שקורה פעם בשנה, וביום זה בדיוק כשהשמש נכנסת ל-0 מעלות מזל טלה בזודיאק הטרופיקלי (שקשור לעונות השנה), אנחנו מקבלים שיוויון בין האור לחושך, אבל השיוויון לא נשאר לנצח וממחר בכל יום יהיה יותר אור מחושך עד שנגיע לשיא ב-21 ביוני.

בונוס: השבוע גם נעבור לשעון קיץ אז בכלל יהיה יותר אור והמצברוח יחזור להרבה מאוד אנשים.


מחר בערב יש גם מולד ירח, ראש חודש ניסן, הירח והשמש נצמדים בדיוק ב-0 מעלות במזל טלה!!

ופה כבר יש אופטימיות להתחלה של שנה חדשה וטובה. אני אוהב התחלות חדשות, אבל מת מפחד מהשינויים שלפני ומההחלטות הגורליות שמביאות לשינויים ולהתחלות.. אבל אחרי שזה קורה וואו איזה כיף. אז מבחינתי ראש השנה האמיתי הוא עכשיו! כשהשמש נכנסת לטלה. אגב ניסן הוא ראשון לכל החודשים, ופעם לפני גלות בבל ראש השנה היה בניסן. אחרי גלות בבל, חכמי בבל אמרו לבני ישראל - כדאי לכם לחגוג את ראש השנה שלכם בתשרי ולא בניסן! למה...? כי אתם מתפללים לשבתאי - שהוא הכוכב שלכם היהודים ששומרים שבת (שבת-אי, שבת..הבנתם?) ובניסן הוא לא אוהב להיות כי יש מלא אור שמש ואש, והוא בכלל עשוי כולו מקרח וטבעות קפואות... אז בניסן רע לו, ואם תתפללו אליו בניסן בקשותיכם לא יענו. אז למה להתפלל אליו כשהוא במצברוח רע? תהיו חכמים ותהפכו את זה! למה לא תתפללו אליו כשהוא מרגיש מעולה בתשרי?? ויהודים כמו שיהודים הבינו מיד את הפוטנציאל ועשו אחלה אקזיט, העבירו את ראש השנה לתשרי ובא לציון גואל. עכשיו לא רק שאנחנו העם הנבחר אנחנו גם יודעים מתי טוב להתפלל לשבתאי :)


רק שתדעו שהכל בעבר היה קשור לאסטרולוגיה (וכמובן שגם היום), ובמיוחד בסיפורי התנך - שמשון ודלילה = שמש (אריה) ודלי... הוא רק דוגמה קטנה, וכשאני מספר את הסיפור הזה לתלמידים שלי הם מתמוגגים מאושר וכמה יש בתנך שלנו חוכמה.


אז היום יש שיוויון בין האור לחושך, וממחר האור גובר על החושך (לפחות אצלנו בחצי הכדור הצפוני), ואתם יכולים לפרש לעצמכם באיזה צד אתם רוצים להיות - של האור או של החושך...וכדאי לכם להצטרף לצד של האור כי ב-3 החודשים הקרובים הוא הולך לנצח. (מתוחכם משהו לא? לא בטוח שהבנתי למה התכוונתי אבל זה נשמע לי די פילוסופי ושאפשר לפרש לכל מיני כיוונים)


עכשיו בואו נפרש את האנרגיות שמתפתחות בשמיים: מה-21 במרץ כשהירח והשמש יהיו בטלה - הם יצטרפו למרקורי, כירון, ויופיטר וביחד הם יהיו 5 כוכבים במזל אש.

אנרגיה טלאית היא אנרגיית אש פורצת דרך, מהירה, מסוכנת ולא מרוסנת. הכל מהיר ועצבני.

ונוס שליטת המדינה נמצאת במזל שור הרגוע ולכן אנחנו מרגישים רגיעה מסוימת מכל המתיחות והנפיצות, אבל מאדים (שליט טלה ואל המלחמה) שעדיין נמצא במזל תאומים (תקשורת) נמצא בהיבט מאיים על הירח והשמש ומנסה בכוחותיו האחרונים לפני שהוא נכנס למזל המים סרטן להדליק את האוירה.

מי מדליק את האווירה? התקשורת! נכון מאוד. יפה שצדקתם.

אבל מרס (אלימות) יוצא ממזל תאומים (תקשורת) ((ברוך השם, ישתבח שמו, השם יתברח, בן פורת יוסף, בירכת הגומל, ברכת הכוהנים, רווח חסד והצלחה מן שמייה - אחרי 7 חודשים!!!!!!! ואני לא מאמין שהגענו לרגע הזה בכלל)), ונכנס אחר כבוד למזל סרטן (בהצלחה לכם) והוא די באווירת סוף קורס ובכ** אמק אפקט מה שממש מפחיד כי ממש לא איכפת לו לעשות עוד צרות רגע לפני שהוא עוזב.


אז בעוד 4 ימים ב-25 במרץ הוא עובר למזל סרטן שזה מזל מים בו הוא יפעל בצורה שונה מכפי שהוא פעל במזל אויר תאומים. נראה שמאדים עובר למצב פעולה מאחורי הקלעים. וגם הוא יהיה מוגבל ומתוסכל כי הוא לא אוהב להיות בתוך המים (חוץ מעקרב ששם הוא מרגיש בבית אבל זה לא קשור אלינו) הוא גם שולח היבט לשבתאי שנמצא בדגים שזה גם מזל מים - ונראה שהמלחמה עוברת לפסים חדשים וסמויים מהעין ואולי גם למתחת או למעל המים. (מה שגורם לי לחשוב על אוניות ואסדת הגז שלנו..)


אבל השקט היחסי יופר סביב ה-28 במרץ, יום בו הירח (העם) יהיה בסרטן (משפחה/בית) ויפגוש את מאדים (מתח אלימות), ונוס (המדינה/כסף) תפגוש בשור (יציבות/חומר) את אורנוס (הפתעות דברים לא צפויים) והאנרגיה תגיע לשיא לקראת ה-5 באפריל - ערב פסח בו הירח יהיה במולות לשמש.

אבל זאת לא חוכמה כי תמיד ערב פסח זה ערב טעון, אבל השנה בגלל כל המצב אנחנו נקווה שיעבור בשקט ושלא יהיו לנו הפתעות לא נעימות.


ומה צפוי ברמה האישית לכל המזלות עם כניסתה של השמש למזל טלה ולכבוד ראש השנה האסטרולוגי?


אז קודם כל מזל טוב לטליים שחוגגים יומולדת החודש! לכם צפויים בשורות טובות והתקדמות חיובית ומהירה בפרוייקטים שחיכיתם להם זמן רב.

צפויים לכם הישגים אישיים שראויים לשבח! העבודה הקשה שלכם משתלמת.


שוורים - אתכם אוכלים סרטים, ופוחדים מהעתיד לבוא. אתם לא רגועים ודואגים גם מבחינה פיננסית וגם מבחינת דברים שאין לכם שליטה עליהם. קחו את הדברים באיזי - היקום יודע בדיוק מה טוב לכם, אין טעם להילחם ברוחות רפאים, תגידו תודה כי המזל נמצא במקום הסמוי מהעין. כרגע אתם לא יודעים שכל מה שקורה הוא לטובתכם העליונה.


תאומים - אתם מרגישים שהעולם נעצר או יותר נכון העבודה שלכם נעצרה. יש שקט מעצבן ואתם אובדי עצות. קודם כל אל תילחצו, אומנם שבתאי יושב לכם בבית הקריירה וגורם לעיכובים והשבתות, אבל הוא גם אומר שיש צורך להתאמץ ולצאת מאיזור הנוחות! קחו אחריות, גלו רצינות והתמדה אתם תצטרכו לעבוד קצת יותר קשה ולהשקיע כדי שיראו תוצאות. אתם מתכוננים לקראת משהו גדול וזה נראה שאין עדיין תוצאות מידיות. אל תדאגו ותמשיכו. בנוסף - החברים שנעלמו חוזרים ובגדול! זה הזמן לחדש קשרים ישנים, להיפגש ולהחליף רעיונות, זה יעשה לכם שמח בלב ויתן לכם אופטימיות להמשך.


סרטנים - תקשיבו, אתם צריכים להשקיע בקריירה שלכם כי שם המזל נמצא. צאו מהכעסים והמלחמות עם עצמכם והסובבים אותכם ותתמקדו בעשייה. די כבר עם האכלו לי שתו לי. אתם לא מבינים איזה מזל טוב יש לכם בתחום העבודה והקריירה עד חודש מאי. מה עד מאי? כן! עד מאי. קצר וקולע, אז תתמקדו, כי כשבעבודה טוב ויש כסף - זה עושה מצברוח טוב ורווחה.


אריות - איך בא לכם לברוח ולנסוע לחו״ל אה?, גם מדגדג לכם ללמוד משהו חדש.. להתפתח מבחינה רוחנית.. המזל והשפע נמצאים אצלכם באמונה תכלס, אמונה זאת לא מילה גסה, שנו גישה, שנו את האמונות המגבילות שלכם, שנו את הפילוסופיה של החיים שלכם, ספרו לעצמכם סיפור חדש ותראו איך החיים שלכם משתנים. תכלס זה הזמן לקבל השראה, ללמוד טכניקות חדשות ולקבל כלים שיעזרו לכם לצאת מהלופ שאתם נמצאים בו. שיא השיאים שלהאמין לא עולה כסף! אז למה אתם מחכים?

מחודש מאי - אתם צפויים להצלחה ותחדשות בקריירה.


בתולה - אצלכם יש מזל לכסף והשקעות. גם נושא של בריאות/ניתוחים מוצלח. שימו לב לתחום הזוגיות - שם יש קושי, בני הזוג שלכם מתמודדים עם מצבים לא פשוטים ויתכן וזה יפול קצת עליכם. מאחר ואתם אלופים בייעוץ ועזרה לזולת השנה תהיה מוצלחת בבניית קשרים טובים עם אנשים שיוכלו לקדם את המטרות שלכם בעתיד. אבל נקודתית - תתמקדו בכסף והשקעות. מחודש מאי - מזל בכל הנושאים המשפטיים - וגם נסיעות לחו״ל ולימודים. שווה לחכות.


מאזניים - תקשיבו שאתם פופולריים זה משהו, כל תחום הזוגיות, שותפויות, חברויות פורח! אתם מוזמנים לכל אירוע ולכל מקום, אנשים רוצים בחברתכם ואתם בחברתם. בעיות בריאות מעסיקות אותכם אבל אתם מקבלים עזרה מחברים, בני זוג ושותפים שעוזרים לכם. מחודש מאי - הצלחה בתחום הכלכלי.


עקרב - אתם כל הזמן בעבודה! מה יהיה? נו לפחות אתם מרגישים שם טוב. האמת עבודה עושה בריאות, אבל יותר מידי עבודה עושה מחלות ולכן צריך למצוא את האיזון! לא להיות אובססיביים.. שחררו קצת. יש לכם בחודשיים הקרובים הצלחה בענייני בריאות, מחודש מאי הצלחה בתחום הזוגי. שמתי לב שאתם מוטרדים מנושאים שקשורים לתחום הרומנטי (אהבה) ולתחום הילדים.. כאן תצטרכו להשקיע משאבים וזמן.. כל הנושא שקשור בילדים (קיימים או שרוצים להגיע), ובתחום האהבה (יש או אין) דורש השקעה, סבלנות והתמדה. לא להתייאש.


קשת - החודשיים הקרובים אמורים להיות כייפים, כי יש אנרגיה בשמיים שמעולה למפגשים רומנטיים, אהבה, בילויים ויצירתיות. גם הצלחה עם ילדים (יש או אין), כל רעיון שיש לכם שרציתם להוציא לפועל ולהביא את עצמכם לידי ביטוי - זה בדיוק הזמן. מחודש מאי המזל עובר לעבודה ולבריאות. הדאגות שלכם השנה הם בתחום הבית והמגורים. בא לכלם לשנות ולרענן, עניינים משפחתיים ובמיוחד נושא של הורים מדאיגים אותכם. הזדמנות טובה להשקיע בנכס לטווח ארוך.


גדי - אתם לא אופטימיים, אתם כל הזמן חושבים על העתיד אבל הוא לא נראה לכם ורוד. מה יהיה? בחודשיים הקרובים הצלחה והמזל נמצאים בבית ובמשפחה, זה המקום שמטעין אותכם באנרגיות טובות ונותן לכם שקט. מחודש מאי תתחילו לבלות, ולעשות דברים שאתם אוהבים. אתם נמצאים בסרטים, מפנטזים על דברים לא מציאותיים כי המציאות לא מצאת חן בעינכם. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא לתכנן לוח זמנים, להגדיר יעדים ולארגן את הדברים ביומן בצורה ברורה כדי לעשות לעצמכם מסגרת שתהווה את הבסיס להצלחה בעתיד. העתיד שלכם לא צריך להיות תלוי באנשים אחרים.


דלי - אתם מלאים ברעיונות, אבל אין לכם את המשאבים להוציא אותם לפועל. תכלס - בעיות שקשורות לכספים ונכסים מדאיגות אותכם. אתם צריכים לדבר עם אנשים שמבינים דבר או שניים בתחומים שאין לכם מספיק ידע למרות שאתם מרגישים שאתם יודעים הכל. הצלחה צפויה במבחנים, בנסיעות ובלימודים. בחודשיים הקרובים הצלחה ועזרה צפויה מהקרובים אליכם ובמיוחד אחים. אתם לומדים לשנות את הגישה והאופטימיות שלכם תשתלם לבסוף.


דגים - וואי אתם בדיכאון שזה משהו. כל המצב עושה אותכם עצובים, וזה ששבתאי נכנס לכם למזל לא בדיוק עוזר. אתם מרגישים מוגבלים ובכלל עוברים תקופה לא קלה. אבל! אם תתרכזו בעבודה ובלעשות כסף אני מבטיח לכם שזה ישתלם, כי שם נמצא כוכב המזל וההצלחה שלכם. תאמינו לי תרכזו בעבודה ותראו איזה הצלחות יהיו לכם, תעזבו את כל השאר, תתמקדו בעצמכם ובמה שעושה לכם טוב.

אתם בסימן של התחלות חדשות והזדמנות מצוינת להתחיל דיאטה, ספורט, וכל מה שיגרום לכם להרגיש יותר טוב עם עצמכם. מעכשיו אתם שמים את עצמכם בפוקוס ומתמקדים בכם ובהצלחה האישית שלכם. מחודש מאי למרות הקושי אתם תרגישו הרבה יותר אופטימיים, צפויים לכם נסיעות, והצלחה בלימודים במבחנים ובעניינים משפטיים.


כל מה שכתבתי למעלה תקף אם יש לכם אופק או ירח או שליט מזל באחד מהמזלות ולכן אם אתם בני מזל תאומים עם אופק בסרטן - כדאי לכם לקרוא גם את מה שכתבתי על מזל סרטן..

ואם אתם רוצים יותר מדויק, אז בשביל מה אני פה? כנסו ללינק www.astrologuy.com/book-online ותזמינו שיחת ייעוץ איתי.

ואם אתם רוצים לקבל את הפוסטים שלי ראשונים, הצטרפו לרשימת התפוצה במייל דרך הדף עם הירח שקופץ בכניסה לאתר שלי.. או בדף צרו קשר..


אז מתי בדיוק השמש נכנסת לטלה ומתחילה כל ההשפעה הזאת?

בדיוק היום בשעה 23:24:25... אה?! עשיתי לכם קלואז׳ר עם הכותרת של הפוסט...


יאללה שיהיה לכולנו יום שיוויון אביבי שמח והמון הצלחה ומזל לכולם.

בשורות טובות.

גיא

411 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page