גיא מטרסו

17 ינו 20213 דקות

לא סוער ולא נעליים

בדיוק כמוכם הייתי צמוד כל הסופ״ש לחדשות אבל שום דבר רציני לא קרה, אולי סיפור אחד או שניים שקשורים לקורונה שבאמת לא נעים אבל לא היה סוער ולא נעליים.

גם מזג האוויר איכזב. הצצה קלה במפת השמיים גילתה שהירח היה בכלל בטל!! (איך יכולתי לפספס את זה?) כנראה שהבילד-אפ שצפיתי בכוכבים על מפת המדינה לא היה כזה דרמטי ואולי מרוב ההשפעה של הסגר בבית פיתחתי תסמינים שלא קשורים למציאות. (או שכן ומדובר בדילאיי קטן) כך או כך גם אם קרה משהו לא דיווחו לנו על זה וכל תאוריות הקונספירציה של החשכה וניתוק האינטרנט, הטילים מאיראן, החיסון שמשנה את המוח ומלחמת האור נגד החושך ומדינת הקבאל (שעד עכשיו אני לא יודע מה זה) לא באמת קורה במציאות שלנו והוא שמור למעטים בלבד שכל קשר בינם לבין המציאות העכשווית שנוי במחלוקת.

אבל גונבה שמועה לאוזני שבגזרת הקפיטול הדברים דווקא מתחממים, ובאמריקה כמו שבאמריקה למושג ״משוגעים״ יש תוקף אחר.. ההשבעה לנשיאות עוד 3 ימים והמתח בשיאו, יהיה מעניין לראות מה יתרחש שם.. היתכן שמאורעות ה-6 בינואר היו הפרומו לדבר הגדול הבא?

מה עוד חדש אצלנו בשמיים? סטורן ויופיטר מככבים במזל דלי, כאבא גאה לבת מזל דלי מתבגרת אני יכול להגיד שהשניים האלה חירפנו אותה לגמרי. שני כוכבים עם השפעות מנוגדות מתכנסים במזל עם השפעות מנוגדות בילט-אין וקיבלנו מתכון ל- System Error אחד שלם. אם היא היתה מערכת הפעלה היא היתה מאתחלת את עצמה כל רבע שעה. האמת מסכנה ומסכנים גם הדליים, לא פשוט האנרגיה הזאת זה עושה המון דילמות.

עוד בגזרת השמיים - מרס הערס עבר לשור, מה שגורם לשוורים לפרץ חיוניות מאוד לא טיפוסי המאופיין בתחושת נמרצות ואודם על הלחיים, זה מאורע ששמור לפעם בשנתיים אז כדאי לכם לתייק ולשמור.

לראות שוורים בפעילות מואצת זה מחזה נדיר, רק אומר.

מרס ייפגש עם אורנוס בעוד שלושה ימים בדיוק וכל מפגש ביניהם הוא אירוע נפיץ (ג׳ו ביידן תתכונן בבקשה..)

ונוס שנמצאת במזל גדי עד ל-2 בפברואר מעניקה לגדיים חן וקסם ששמור לפעם בשנה, אם אתם בהתקפת מתוקים בלתי נשלטת, אל תרגישו רגשות אשמה. החודש אתם תהיו מאוהבים בעצמכם ותכלס יש לכם על מה - העבודה הקשה מסתבר מאוד משתלמת.

גם כסף מעורב בזה, אז תתכוננו.

מרקורי בדלי מחזיר לבני מזל תאומים ובתולה את החדות בתקשורת, זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולהוציא מעצמכם את המיטב. החדות הזאת תישאר עד חודש מרץ אז יכנס למזל דגים וישקע במצולות והפוקוס איתו. בדרך מרקורי יכנס גם לנסיגה (בין ה-30 בינואר ועד ל-21 בפברואר) וישפיע על כולנו עם שיבושים בתקשורת, בנסיעות ובתעופה.

מה עם שאר המזלות אתם שואלים?

אז ככה בגדול - טלאים - אתם עסוקים בענייני מגורים וכספים. יש לכם הרבה דברים שאתם רוצים להגשים ומחודש מרץ אתם יכולים לחייך.

סרטנים - אתם עסוקים עם ענייני כספים והשקעות, תבדקו טוב טוב איפה אתם שמים את הכסף שלכם אבל בגדול צפויים לכם רווחים וזה משמח.

אריות - אתם מתוסכלים מבני הזוג, מהשותפויות ומשיתופי פעולה בכלל עם אחרים.

אבל היי, זה לא אתם, זה הם! אל דאגה אתם תמצאו מישהו חדש שיעזור לכם לצאת מהתסכול.

מאזניים - פשוט כיף חיים משוגעים להיות מאזניים השנה, כל הדברים הכי טובים קורים לכם, ובמיוחד בתחום הילדים והאהבה.

עקרב - ענייני בית ומשפחה מעסיקים אותכם. שיפור, שדרוג, מעבר, ירושה..

קשת - מעולה לנסיעות, לימודים, תקשורת. שנה מוצלחת למי שלומד, שנה טובה עוד יותר למי שמתכנן לטוס ולטייל. (גם בימי קורונה אתם מוצאים דרך לצאת, או להביא את העולם אליכם)

דגים - ירדתם למחתרת כמו שאתם אוהבים, אתם עסוקים בעצמכם ואתם מתכננים תוכניות לעתיד.. הצד החיובי - הרבה פחדים וחסמים שעצרו אותכם בשנים קודמות פשוט נעלמים, נראה שמישהו עושה סדר בתיבה..

מעבר לכך אחרי הרבה מאוד דחיות ועדכונים אני סוף סוף פותח את הקורס מתחילים ביום ראשון הקרוב!! ואפשר עוד להצטרף!!!

אני אשמח שתעזרו לי להגיע לעוד אנשים, אז אנא מכם שתפו או תפנו אלי אנשים שאוהבים אסטרולוגיה. לא נדרש ידע מוקדם, הקורס מתחיל מהבסיס של הבסיס וממריא הכי גבוה שיש.

הקורס יתבצע בזום וכל הפרטים שלו מופיעים בקישור הזה: www.astrologuy.com/beginercourse

זהו לבינתיים, לכו להתחסן ושנשמע רק בשורות טובות אמן.

    6840
    6