top of page

הכוכבים יכולים להמליץ, אבל הבחירה היא רק שלך

תשמעי, אני רואה שאתם עוד תפגשו, הקשר הזה עוד לא נגמר..

- אבל אמרת שהוא בוגד בי אז למה אני צריכה להיפגש איתו? אני חותכת מיד וזהו..

- חכי, את עוד לא חותכת וזה לא מיד וזה לא זהו.. יש מפגש בין הכוכבים שלכם, זה אומר שאתם עוד תפגשו! אני לא יודע למה אתם צריכים להיפגש שוב, אבל כנראה שאחרי המפגש הזה את תהיי יותר שלמה לקבל את ההחלטה לסיים את הקשר, בכל מקרה אני רואה שזה עדיין לא נגמר.

כך אמרתי לגלית, בחורה בת 33 שהגיעה אלי לפגישת ייעוץ אחרי שקיבלה המלצה מחברתה הטובה שהיתה אצלי לפני מספר חודשים.

היא יצאה מהפגישה עם הרבה חומר למחשבה, נתתי לה את ההקלטה ואמרתי לה שתאזין שוב למה שאמרתי כי לפעמים לא תמיד זוכרים את מה שנאמר בפגישה.

אני אעדכן אותך בהתפתחויות, היא אמרה ויצאה מהמשרד.

כשהיא נכנסה בתחילת המפגש, ראיתי בחורה עם עיניים כחולות גדולות וסקרניות, שרק נראו שמחות, אך הסתירו עבר עשיר של אכזבות וצער. חיוך גדול היה על פניה, גבוהה, שיער ג׳ינג׳י שופע, כמה נמשים על הלחיים, אנרגטית וקופצנית, ממש כמו בילבי. מאוד לא מתאים למזל גדי חשבתי לעצמי, אבל תמיד יש יוצאים מן הכלל, כנראה בגלל שגם האופק שלה בגדי והשמש הדומיננטית במפה. השנינות שלה וההומור הציני העצמי הסגירו את מה שהמפה מיד אמרה לי - הבחורה יושבת על תיבת פנדורה ומפחדת שכל רגע היא תיפתח.

קרה לך משהו מאוד משמעותי בגיל 4, זה קשור לדמות האב, זה נראה שהתבגרת בגיל מאוד צעיר, מה את יכולה לספר לי על זה? - היא היתה מופתעת מהשאלה - כשהייתי בת 4 אבא שלי נפטר. למה שאלת את זה? - כי זה רשום במפה שלך שארוע גורלי יקרה לך בסביבות גיל 4.

אני מבין עכשיו למה את נמשכת לבני זוג מבוגרים ממך.

גלית הכירה בחור שגדול ממנה ב-20 שנה. היא הבינה את המורכבות של פער הגילאים ואמרה שכולם חושבים שהיא משוגעת, אבל זה לא ממש עניין אותה, יש ביניהם קליק והסקס נהדר, והוא בחור מקסים וכיף להם שהם ביחד.

יש לה עבר עשיר של מערכות יחסים שלא מחזיקות מעמד, וזאת גם לא היתה הפעם הראשונה שלה עם בחור מבוגר משמעותית ממנה, היא סיפרה שכשהיתה בת 20 היא כמעט התחתנה עם בחור בן 40 וברגע האחרון החתונה התבטלה.

אז למה בכל זאת הגעת לפגישה שאלתי? כי אני מרגישה שהוא לא בדיוק אוהב אותי.

איך זה בא לידי ביטוי? - אני אתן לך דוגמא, הייתי בחו״ל במסגרת העבודה, וכשחזרתי הוא לא טרח לקחת אותי משדה התעופה. זה נשמע משהו קטן ומפגר אבל בכל זאת היתה לי ציפיה, אם זה היה הפוך, ברור שהייתי נוסעת לקחת אותו. הוא כאילו לא מראה שהוא מתגעגע אלי.

כשפתחתי את מפות הלידה שלהם ראיתי שונוס (כוכב האהבה והיחסים) לא רק שנמצאת בשתי המפות באותו מזל היא גם באותה המעלה בדיוק! כלומר מתוך כל ה-360 מעלות שיש במפה בול לשניהם זה נופל באותו מקום.

תראי הוא מזל דלי וגם כוכב האהבה שלו בדלי - מעבר לזה שהוא בחור יפה ומושך, הוא די מאוהב בעצמו. בעוד שאת מזל גדי וכוכב האהבה שלך בדלי מראה שאת אוהבת אותו יותר מאת עצמך, זה אותו כוכב באותו מיקום אבל הפרשנות היא אחרת. מה שכן, לשניכם יש טעם דומה בדברים, והוא גם מאוד אוהב נקיון וסדר.

- וואי זה כל כך נכון! היא אישרה, שתדע שזה גובל באובססיביות ממש, והאמת שזה כבר לא כל כך נעים לי, כי הוא מעיר לי על שטויות.

כן, למרבה האירוניה - שניכם אובססיביים, כל אחד למשהו אחר. את אובססיבית אליו, והוא לסדר וניקיון, אבל עם זה עוד אפשר לחיות.

מה זאת אומרת עם זה עוד אפשר לחיות? אתה רואה משהו שאני לא יודעת עליו?

תשאלי מה את רוצה באמת לדעת ואני אגיד לך.

אוקי, אני רוצה לדעת אם הוא באמת אוהב אותי? האם אתה רואה שהוא האחד שלי?

פתחתי מפה הוררית - מפת שאלה, ובדקתי לראות מה טיב הקשר ביניהם, לצערי מיד ראיתי שהבחור לא נאמן.

תראי, למרות שיש ביניכם כימיה והכל, המפה אומרת שהוא לא הבחור הכי נאמן שיש, אני לא יודע עד כמה תוכלי לחיות עם זה.

כשאמרתי לה את זה שרר שקט. היא לא היתה מופתעת אבל ניכר שבפניה פליאה, עיניה החכמות חשדו כל העת אבל הדחיקו. היא ידעה בדיוק מה יש בתיבה עליה ישבה, אבל לא יכלה להודות בזה בפני עצמה.

רגע אחד, אתה מבין שאתה אומר לי כאן משהו מאוד משמעותי ודרמטי?

- אני מבין, ואני מצטער שאני מפיל את זה ככה עליך בלי הכנה מוקדמת, אבל כן, זה באמת דרמטי, שאלת שאלה ברורה, והכוכבים ענו לך באופן ברור.

הוא לא יכול להיות נאמן לך כי במפה שלו רואים כל הזמן קשרים רומנטיים סודיים.

יש לו פחד מזקנה, וזה עוזר לתחושה הפנימית שלו להרגיש צעיר ושווה. הוא כמו ילד שלא התבגר. אין הלימה בין הגיל הכרונולוגי שלו, לבין הגיל המנטלי ובגלל זה מאוד כיף לך איתו כי אתם משדרים על אותו גל. אבל הוא גם לא עושה את זה בגלל שמשהו אצלך לא בסדר או בשביל לפגוע בך, הוא איש של חופש, הוא לא קשר את עצמו אליך כמו שאת אליו, ולכן אין לו בעיה כשאת לא נמצאת להיות עם אחרת.

לא מגיע לו אחת כמוך, את יודעת למה את מושכת לחיים שלך את כל השרוטים והלא נורמליים? כי את פשוט לא מעריכה את עצמך. יש לך בראש כל מיני שטויות על עצמך, את חושבת שמשהו פגום בך, שיש עליך נאחס ואין לך מזל בזוגיות, את חושבת שאת פחם אבל בפועל את יהלום, עד שלא תראי את זה בעצמך השיעור לא יגמר ואת תישארי בלופ הזה הרבה זמן ותמשיכי להכאיב לעצמך. למה? לא חבל, זה בידיים שלך, את חייבת לשנות את כל צורת ההסתכלות שלך.

את כל כך בשלה להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם ולהגשים את האמהות שלך, שהקשר הזה בעצם רק מעכב אותך.

אז מה שאתה בעצם אומר שהוא לא הבחור שלי?

- מה לא מובן פה בדיוק? את רוצה לחלוק את הבחור שאת מגדירה שלך עם עוד כמה? אני ממליץ לך לקבל את ההחלטה הנכונה מתוך כבוד והערכה עצמית לעצמך. אני חושב שמגיע לך קשר אחר, טוב יותר שיתן לך להרגיש נאהבת, שייכת, שווה.

- אז אני חותכת את זה וזהו..

חכי אמרתי, את לא, וזה עוד לא נגמר.

כעבור שבועיים קיבלתי ממנה הודעה: הי גיא זאת גלית, הבחורה עם הגבר המבוגר זוכר? אמרת שהקשר שלנו עוד לא נגמר וצדקת, כל כך צדקת שאני חייבת לשתף אותך שנפגשנו שוב אחרי תקופה שלא היינו בקשר, הוא היה מופתע לראות אותי כמה אני שמחה ומשוחררת, היה בינינו מפגש אינטימי, נהינתי מאוד אבל חיכתה לי הפתעה לא צפויה בסוף..

מצאתי בפח של השירותים שלו תחתונית נשית.. כשעימתתי אותו עם הממצא הוא לא הכחיש ואמר שזה היה חד פעמי, אבל גם הוסיף שהם אף פעם לא היו מוגדרים כזוג אז הוא לא רואה בזה ביג דיל. באותו רגע הבנתי למה היינו צריכים להיפגש שוב, למה התעקשת להגיד לי שרק אחרי שניפגש יהיה לי קל לקבל החלטה. עכשיו כשיש לי הוכחה חד משמעית ביד, זה הופך את עניין ההחלטה לחתוך ממנו ליותר קלה, אבל באופן מוזר אני לא מסוגלת לעשות את זה. אני עדיין מרגישה שאני לא מסוגלת לשחרר אותו ולחתוך את זה למרות שהמוח אומר לי תברחי מיד! סכנה סכנה.

כתבתי לה בחזרה שאני מעריך את אומץ ליבה, שזה היה טוב שהם נפגשו ודווקא עכשיו כשהאמת נחשפה, היא חייבת לקבל את ההחלטה שתשנה את גורלה. רק את קובעת את גורלך, והכוכבים יעזרו לך מרגע שהחלטת. אל תדאגי, את לא תשארי לבד לעוד הרבה זמן, מחכה לך אהבה אמיתית בהמשך הדרך.

חלפו חודשיים והיא שוב התקשרה אלי, הם עדיין לא בקשר אבל הוא עשה לה לייק בפייסבוק.

מה פתאום לייק בפייסבוק שאלתי? לא חסמת אותו? - לא, ענתה. מאז אותו לילה אנחנו לא בקשר למרות שהוא שלח לי הודעה אם אני עדיין כועסת עליו ולא עניתי לו על זה, אז אני מניחה שזה באמת נגמר.

אבל זה לא נגמר עד שלא תגמרי את זה! אמרתי, אין שום טעם להחזיק בקשר הזה גם אם אתם כביכול לא בקשר. את עוקבת אחריו בסתר, ויש לך רצון סמוי שיחזור, שיתנצל, שיתחרט, שירצה אותך בחזרה.. את סתם משלה את עצמך ומבזבזת זמן יקר. הקשר הזה לא יוביל לשום מקום.

למרות שכך הסתיימה השיחה שלנו, קיוויתי שהיא התגברה על הצורך לדעת מה קורה איתו, ושהיא קיבלה לבסוף את ההחלטה הנכונה.

אילו רק ידעה אסטרולוגיה, היתה מבינה מי היא באמת ומה הכוח שלה.

לפעמים אנחנו בטוחים שהכל נגזר עלינו ושאין בכוחנו לשנות דברים. זה נכון שהכל צפוי, אבל הרשות תמיד נתונה. הכוכבים יכולים להמליץ אבל הבחירה היא רק שלך.

מאחל לך גלית שתבחרי נכון, תבחרי - בך, כי גורלך בידך.

628 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page