גיא מטרסו

4 יונ 20203 דקות

ליקוי ירח

הרבה זמן לא שמעתם ממני, וזה לא כי משהו רע חלילה קרה, הכל טוב, אני פשוט עסוק מאוד ולא מוצא זמן לכתוב לכם מה קורה בשמיים.

אבל כמו מזל תאומים טוב, אני לא יכול לשתוק להרבה זמן..

גם אם האופק בדלי שלי אומר לי להתנתק מידי פעם, מצאתי כמה דקות לחלוק אתכם את הגיגיי.


 

אז מה שקורה זה שמחר יום חשוב מאוד - יש ליקוי ירח! באסטרולוגיה ליקויים נחשבים למאורעות חשובים מהמעלה הראשונה! והפעם הליקוי הזה חשוב שבעתיים כי הוא נופל בדיוק במעלה 15 בקשת/תאומים/דגים/בתולה.

מה כל כך מיוחד במעלות האלה? תיכף אסביר.

מי שיושפע מהליקוי הם כל מי שנולד בתאריכים הבאים: 4-6 ביוני, 6-8 בספטמבר, 5-7 בדצמבר, ו-4-6 במרץ.


 

ליקוי ירח קורה כשצל כדור הארץ נופל על פני הירח ומסתיר אותו. הירח נמצא בדיוק מול השמש וכדור הארץ נמצא במרכז. מאחר והשמש והירח נמצאים על אותו מישור עם כדור הארץ - האור של השמש מצד אחד פוגע בכדור הארץ והצד האחר של כדור הארץ איפה שיש חושך מסתיר את הירח. ככה זה כשיש ליקוי ירח מלא, אבל מחר יהיה ליקוי חלקי.


 

ליקוי הוא ליקוי ולא משנה עם הוא מלא או חלקי, ההשפעה חזקה בכל מקרה. כך שמי שמושפע באופן ישיר - בני מזל תאומים וקשת, ומי שמושפע באופן עקיף אבל לא פחות בעוצמה הם בני מזל דגים ובתולה.


 

מה יכולה להיות ההשפעה? בעיקר בתחום מערכות היחסים, המשפחה, הזוגיות הקריירה הרכוש, הכסף והנפש!

תלוי מאוד לפי מפת הלידה אם הליקוי מפעיל היבטים חיוביים או שליליים לכוכבים האישיים ולאופק. חשוב לזכור שליקוי הוא מאורע חשוב שמשנה את כללי המשחק. וברוב המקרים משנה חיים. כן חברים - משנה חיים.


 

מזלות האוויר והאש - מאזניים דלי טלה ואריה - הליקוי הזה יהיה בהיבט חיובי לשמש שלכם - שינויים גדולים ומלאי מזל מחכים לכם בחודש הקרוב.

מזלות האדמה והמים - שור בתולה וסרטן - הליקוי הזה יהיה בהיבט דינמי ודיס-הרמוני לשמש שלכם, קחו נשימה אתם נמצאים תחת לחץ לא נורמלי.


 

יוצאים בלי פגע - עקרב, גדי. הליקוי יוצר היבט מינורי הרמוני, לא ישפיע עליכם ישירות. אתם אולי תהיו עסוקים יותר מהרגיל בעניינים של הקרובים שלכם ולא יותר מזה.


 

אז בואו נחזור רגע למעלה 15 שהבטחתי לכם...

נתחיל מזה שהיום, יום לפני הליקוי השמש נמצאת במעלה 14 בתאומים, ומחר היא עוברת למעלה 15. הירח שנמצא בדיוק ממול במזל קשת יגיע למעלה 15 בדיוק קצת אחרי 22:00 בלילה.

במעלה זו בדיוק נמצאת השמש שלי, ומי שעושה אחד ועוד אחד מבין שאם השמש שלי נמצאת שם זה אומר שמחר יש לי יום הולדת...וזה אומר פגיעה ישירה של הליקוי על השמש שלי.

אני כבר מושפע מהליקוי ומהדברים הנהדרים שהוא מביא איתו לחיים שלי ושל כל מי שנולד היום מחר ומחרתיים.


 

מאחר ואני אוהב מחקרים וסטטיסטיקות, בדקתי אם היה לי כבר דבר כזה שליקוי נפל לי בדיוק על מעלת השמש, ומשנת 1972 השנה שבה נולדתי ועד היום לא היה לי דבר כזה. זה חד פעמי וזה לא יחזור על עצמו. (בדקתי גם לעוד 50 שנה קדימה מהיום...)

אירוע נדיר, שמשולב בו גם כוכב מאדים שהחליט שבא לו להיות גם במעלה 15 במזל דגים ולקחת חלק בחגיגה תוך כדי שהוא שולח היבטים מאתגרים לירח ולשמש במפה שלי. קצת מלחיץ האמת.


 

לכן, תדרכתי את כל סובבי הקרובים והיקרים שמחר אנחנו חוגגים בחוג המשפחתי והמצומצם כמו שהיה בשיא הקורונה בפסח (היה מושלם!) ושלמרות שמותר לצאת החוצה לחגוג, אני מוותר על צניחה חופשית, בנג׳י, סנפלינג, אופני הרים, רפטינג וכל ספורט אתגרי אחר, (וכל פעילות קופצנית מול מדריכת הכושר שלי מהטלוויזיה בחודש האחרון), לא בא לי לעצבן את מאדים שרק מחכה שאעשה פעולה לא נכונה והוא ימתח לי איזה שריר..

מחר יום מנוחה, כיף והרבה סושי שיגיע במגש מסיבה ענקי שהוזמן בקפידה יתרה :), ויש קינוחים מעלפים מעשי ידי אשתי וביתי בכורתי להתפאר!!!

כשיש לכם ונוס במזל סרטן - הבילוי המועדף הוא בבית, בחיק המשפחה. :)


 

זהו, אחרי שפרקתי באופן אישי - רק לספר לכם שברמה הכללית, כל העולם החליט להתחרפן ממאדים, אנחנו רואים את רמת האלימות והעצבים בארצות הברית, ולדעתי יש קשר ישיר למלחמת האזרחים שהיתה שם במאה ה-19.. הצפון נגד הדרום, הגזענות והעבדות. זה צרוב להם בדי אן איי. הם לא מבינים כמה הם נשארו גזענים. מאחר טרמפ הוא מזל תאומים הוא נמצא ממש בסכנה החודש הזה, כי בעוד שבועיים בדיוק - מחכה לנו ליקוי חמה מלא גם מזל תאומים. בום. דמות מפורסמת עומדת לעזוב את העולם שלנו, אולי זה יהיה הוא, אולי לא, אבל משהו גדול יקרה, ויהיה אירוע שכוווולם ידברו עליו בעולם. כולם! תזכרו שאמרתי. ההשפעה של הליקוי חמה ב-21 ביוני תהיה חזקה ועוצמתית, לא פחות מהליקוי ב-26 בדצמבר שהביא לנו את הקורונה. מה זה השנה הזאת אה? שנת 2020 תיזכר לדורות.


 

תזכרו שבסופו של דבר - הכל קורה רק לטובה, אבל גם לנו יש חלק בזה, היקום צריך שנעזור לו לעזור לנו.. אז תשנו את המחשבות שלכם. הכל מתחיל ונגמר בראש. זאת כל התורה.

מאחל לכם שעונת הליקויים הבאה עלינו לטובה החודש תסמל שינוי חיובי וגדול בחיים שלכם.


 

מי שמעוניין לקבל הדרכה וייעוץ אישי ממני מוזמן לקבוע פגישה דרך הקישור: www.astrologuy.com/book-online

    12621
    15