גיא מטרסו

13 מאי 20203 דקות

חזרה לשגר(ע)ה?

עודכן ב: 14 מאי 2020

בפוסטים הקודמים שלי, שנשאלתי מה יהיה עם הקורונה, אמרתי שבסוף אפריל ובתחילת מאי הדברים יתחילו להירגע. וכשמרקורי יצא מדגים ומהנסיגה שלו ויכנס לטלה - המצב יתבהר ואכן כך קרה.

עתה, הגענו לאמצע חודש מאי, וזה נראה כמו חזרה לשגרה.

רק שזאת חזרה מדומה.

מדומה כי אנחנו לא באמת בשגרה. אנחנו הלומי קרב. אין ספק שנתאושש, אבל אנחנו עוד לא שם ובטח לא בשגרה. אנחנו עוד לא מבינים איזה זבנג בבטן חטפנו, גדולים כקטנים, עשירים ועניים.

אנחנו לא מפחדים למות מהקורונה יותר. מתנו כולנו מספיק בבית בבידוד, בחנק שבסגר, באין עבודה. כן, אנחנו הלומים. יש פה ניסיון לחזור לשגרה אבל זו שגרה מדומה.

הממשלה שהכניסה יד עמוק לכיס כדי להחזיר לעצמאים ולשכירים נתנה תחושה שיש מי שמקשיב,

מי שאיכפת לו.

אבל הציניות של הבנקים בלתי נסבלת. הרעב והצמא שלהם לדחוף הלוואות לכל מי שנמצא במינוס בריביות מופקעות במסווה של ״דווקא עכשיו אנחנו איתכם״ מעורר גועל ושאט נפש. איפה הממשלה שתרסן אותם?

היום ונוס מתחילה את הנסיגה שלה עד 25 ביוני.

ונוס מסמלת את מדינת ישראל, נסיגה מסמלת חזרה, וכל דבר שמכיל את השורש ח.ז.ר. (וגם חזיר, וחזירות!).

כשכוכב נסוג הוא לא מתפקד במיטבו ואין תחושה של צעידה קדימה, אלא חזרה אחורנית ואף התדרדרות במצב. אני מקווה שלא נצטרך לחזור לתקופת האילוצים והסגר למרות שהיה כיף ונחמד בבית.

ונוס מסמלת את כל מה שכיף, נעים, וטעים. היא מסמלת את מה אנחנו אוהבים, למי אנחנו נמשכים, מה עושה לנו טוב, ממה אנחנו נהנים. היא מסמלת כסף (שכולנו אוהבים).

בתקופת הנסיגה ניתן להחזיר כספים אבודים, לחזור לעשות את הדברים שאנחנו נהנים ואוהבים, ואפילו להחזיר אהבות ישנות.

אני מאמין שכל מצב כוכבי ניתן לנצל לטובה, גם כשהכוכב נסוג.

נסיגת ונוס היא די נדירה, היא אורכת כ-40 יום פעם ב-18 חודשים. מי שנולד בתקופה זו, אלו אנשים מאוד רגישים ומיוחדים שיחוו במהלך החיים קשיים בתחומי האהבה והכספים.

הנושאים האלה מאוד רגישים אצלם והם סובלים מהרבה מאוד תסכולים שקשורים בהערכה עצמית. אותם אנשי ונוס בנסיגה לוקחים את נושא האהבה באופן מאוד רציני, ובגלל זה לוקח להם המון זמן להתאושש מפרידות ושברון לב. ואני מדבר על שנים! כנ״ל לגבי כספים, יקח להם המון שנים לצאת מבעיות כלכליות, להעריך את עצמם ולתמחר את עצמם בהתאם.

מאחר וונוס קשורה למדינת ישראל בהיותה שליטה כפולה (שליטת השמש, והאופק), מדינת ישראל תתמודד עד סוף יוני עם העניינים הכספיים שהקורונה גרמה. המדינה - והאנשים כמובן.

הגל השני שאני צופה הוא לאו דווקא בתחלואה, אלא בהשלכות הכלכליות על משקי הבית והמשק.

מעבר לכך, ונוס נמצא כבר חודש במזל תאומים שמרגישים דווקא מחוזרים ואהובים יותר מתמיד, זכיתם!! ונוס תישאר במזל שלכם עד ה-9 באוגוסט. קחו בחשבון שונוס מביאה פיתויים, בכסף ובאהבה... ובתקופת הנסיגה לא כל מה שנראה מהמם ומדהים באמת כזה.. אתם תחת השפעה של פיתויים מכל הסוגים - כולל אוכל.. אז שימו לב. מעבר לכך, תבלו ותיהנו לכם כי זה מאוד נדיר שהיא נמצאת כל כך הרבה זמן במזל אחד. לרוב זה מסתכם בין 3 שבועות עד חודש במזל.

מי שעוד נהנה מונוס הם בני מזל מאזניים שעוברים לבית חדש ומתחילים חיים חדשים מעצימים ומרגשים (אל תפחדו מהכסף הוא יגיע אליכם בסוף), ובני מזל דלי שנהנים מאהבות חדשות ומרגשות. מצטרפים לחגיגה בני מזל טלה שמתכננים לעבור דירה, אריות שמתכוננים לכסף הגדול והקשתים שמחכים בקוצר רוח שהטיסות יחזרו, השמים והעולם יפתחו שוב.

לנסיגת ונוס מצטרף בעוד יומיים יופיטר, ושניהם מצטרפים לסטורן שהחל נסיגה לפני יומיים. יותר מידי כוכבים בנסיגה בשמיים בבת אחת זה לא משהו מנבא טובות, אבל אם ב-לחזור לשגרה עסקינן אז אולי זה דווקא סימן חיובי.

חודש יוני מסתמן כחודש לא יציב, מצפים לנו 2 ליקויים משמעותיים שיהיו קשורים להתנהלות הממשלה החדשה שעומדת להיות מושבעת בונוס/סטורן/יופיטר בנסיגה ולהערכתי לא תאריך ימים. לליקוי שיהיה ב-5 ביוני מצטרף היבט קשה ומאיים מכוכב מאדים, וכל מי שנולד בין התאריכים 4-6 ביוני, 5-7 בדצמבר, 6-8 בספטמבר, 4-6 במרץ מועדים לפורענות, היו זהירים, אירועים גדולים ומשמעותיים צפויים לכם ביום הליקוי ובין חודש ועד חצי שנה אחרי הליקוי. מאדים כוכב לא פשוט שמסמל סכנות וצרות.

חודשים יולי - אוגוסט מסתמנים כחודשים חמים מהרגיל אבל לא צריך אסטרולוגיה כדי לדעת את זה חחחח (מקווה שלא יהיו מדוזות השנה). כשנעבור את יוני נדע יותר לאן נושבת הרוח.

ספטמבר - אוקטובר מסתמנים כחודשים בלתי יציבים ופה אני צופה עניינים שקשורים לקורונה אבל לא גל תחלואה אלה יותר השלכות כלכליות אם כי אני לא פוסל שום תרחיש. בחודש ספטמבר מאדים יחל את הנסיגה שלו מה שאומר - מתיחות ביטחונית אפשרית.

כמו שאמרתי קודם, הרבה כוכבים נסוגים השנה, זה נשמע טוב בקונטקסט של חזרה לשגרה, אבל החזרה היא מדומה וההשלכות עוד מחכות לנו.

תשמרו על עצמכם ותקשיבו להנחיות.

    11270
    10