גיא מטרסו

16 יונ 20215 דקות

ותודה לאורנוס שהביאנו לזמן הזה

ברוכים הבאים לעידן החדש של מדינת ישראל ותודה לאורנוס שהביאנו לזמן הזה.

כפי שהבטחתי משנכנס אורנוס למזל שור (המזל של מדינת ישראל) - המהפכה היתה רק שאלה של זמן וזה כנראה עוד לא הכל.

אורנוס נכנס למזל שור ל-7 שנים! והוא כבר מבלה שם 3 שנים, נשאר לנו עוד 4 שנים טו גו.. 10 מעלות מפרידות בין המיקום שלו כרגע בשור ובין המיקום של השמש של המדינה.. כשאורנוס יגע בשמש (זה יקרה 3 פעמים במאי 2024, בדצמבר 2024 בומרץ 2025) צפויה עוד טלטלה/מהפכה. המון הפתעות יש לנו.

בינתיים ממשלת השינוי נראית כמו חזון אחרית הימים - וגר זאב עם כבש, ונמר עם גדי ירבץ! ממשלה שמורכבת מכל קצוות הקשת הפוליטית כיאה לרוח כוכב אורנוס שסיסמתו - חופש, שיוון, ואחווה. כולנו בני אדם והרעות היא ערך מקודש!

צריך אמון וחברות כדי לאגד הרבה אנשים עם דעות שונות למען מטרה אחת משותפת. האדריכל יאיר לפיד שבישל את כל הדבר הזה הינו בן מזל עקרב! שבשקט בשקט חתר תחת שלטונו של נתניהו והצליח להפיל אותו. מהלך עקרבי למופת, הוא הבטיח וקיים. אומרים שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים - המשפט הזה תקף לבני מזל עקרב שבחכמתם וערמומיותם הרבה יודעים לתמרן את הזולת ולגרום להם לעשות את מה שהם בעצמם רוצים שיעשה.

התוצאה - קשת של אנשים מכל הדעות והצבעים ממש כמו דגל הגאווה, כאשר הסיסמה היא - אחדות.

לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל הממשלה מייצגת את רוב העם ולא רק גוש כזה או אחר. כל זה ברוח כוכב אורנוס שמסמל את הקדמה והחדשנות.

מלחמת ענקים מתחוללת בשמים בימים אלו - אורנוס נגד סטורן. הבן שמורד באביו. הצעיר והחדש שמורד בזקן ובישן. כל זה קורה כאשר שני אלו נמצאים באותה מעלה בדיוק של ציר הגורלות של מדינת ישראל. במילים פשוטות מה שקורה כאן עכשיו הוא גורלי. זה היה חייב לקרות, וזה לא היה יכול לקרות אחרת אלמלא המדינה היתה תחת שלטון של אדם יחיד. כולם התאחדו נגד אדם אחד וניצחו אותו. הדלי שמסמל את הקבוצה ההמון והקדמה גבר על האריה שמסמל את הפרט האחד והיחיד והיוקרה. האריה הוא המלך, ואין עוד מלבדו.

אך הדלי שמסמל את האנרגיה ההפוכה בגלגל המזלות ונמצא מול האריה מאיים תמיד להפיל אותו מתוך אמונה בשינוי, חופש, ושיוויון!

במציאות בנימין נתניהו הוא בן מזל מאזניים והמזל שנמצא ממולו הוא דווקא מזל טלה של נפתלי בנט. גם המזל של יאיר לפיד - עקרב קשור לכך, שני המזלות עקרב וטלה נשלטים עלי ידי אותו כוכב לוחמני - מאדים. בטלה מזל אש גלוי - המלחמה גלויה. בעקרב מזל מים המלחמה סמויה. הם פעלו יחד בשני מישורים הגלוי והסמוי והצליחו להפיל את המלך.

בתחבולות תעשה לך מלחמה. 12 שנים בשלטון הם לא אחרת ממלוכה. ו-12 שנים זה מחזוריות אחת של כוכב יופיטר. מחזוריות זה אומר סיבוב שלם סביב השמש - סגירת מעגל ותחילתו של מעגל חדש.

יותר מידי זמן במקום אחד הופך אותך גם לבעל הבית הבלתי מעורער וגם מדביק בך מידות לא טובות. אף אחד לא חסין מפני זה גם אם אתה הצדיק הכי צדיק בסדום! הכוח מקלקל ומעוור.

אחד המאפיינים של בני מזל מאזניים הוא הרגישות לזולת. במזל מאזניים אנחנו פוגשים את הזר והאחר וצריכים לדאוג לו. הארכיטיפ של מאזנים מדבר על שיתוף וזיווג. איזה מזל יפה, אבל הצד המכוער של המזל הוא לא לראות את עצמך ולהתמקד אך ורק באחר. וכשאתה לא רואה את עצמך - אתה לא לוקח אחריות ומאשים רק את הזולת בכל הטעויות והדברים הלא טובים שאתה בעצמך עושה. הצד השני של המאזניים הוא כמאמור מזל טלה - שמסמל את האני והעצמי. הטלה מודע אך ורק לכוח שלו ולעצמו ולא מעניין אותו האחר. לכן שמו את 2 המזלות האלה אחד מול השני כדי שיאזנו אחד את השני וילמדו אחד מהשני. הטלה צריך ללמוד על הזולת ולשכוח מעצמו והמאזניים צריך לדאוג לעצמו ולשכוח מהזולת. הכל צריך להיות במינונים נכונים!

לשני המזלות האלה שיעור דומה, ושניהם משתקפים אחד בשני.

יש בני מזל מאזניים שסובלים מפולחן אישיות כי הם התבלבלו והם חושבים שהם בטעות טלאים, ויש טלאים שמאשימים את כולם חוץ מעצמם כי הם חושבים בטעות שהם מאזניים! גם זה קורה. לכן צריך איזון. תראו גם אם עצמכם וגם את הזולת.

מה שקיבלנו אצל ביבי זה הצד הלא טוב של המאזניים שלא לוקח אחריות על עצמו ובנוסף גם קיבלנו פולחן אישיות של רק אני אני אני ואין עוד מלבדי! מהמזל המולי טלה.

לא נעים ולא פשוט.

עכשיו קיבלנו את נפתלי בנט שהוא בן מזל טלה, ונקווה שהוא יאמץ את הצדדים הטובים של שני המזלות, אך לא מן הנמנע שהוא יבטא גם את הצדדים הפחות נחמדים של המזל.

מה שעוד קרה לנו זה שהתחלף הדור! נפתלי בנט יליד 1972 והוא בן 49! ובנימין נתניהו בן 71! אתם אשכרה קולטים את זה???? 23 שנים הבדל.

העלתם על דעתכם שדבר כזה יכול לקרות במדינה שמרנית בת מזל שור??? שהתפיסה אומרת שרק הזקנים בעלי הניסיון יכולים להנהיג.. נכון שזה שוקינג?? אז בואו ואני ארענן לכם את הזיכרון: זה כבר קרה בעבר!!

כן כן, ועם לא פחות מאשר בנימין נתניהו בכבודו ובעצמו. הוא היה רק בן 47 כשהוא נכנס לתפקיד ראש הממשלה בשנת 1996. נפתלי בנט היה רק בן 24 בזמנו.. זה שוקינג!

השני הכי צעיר שהפך לראש ממשלת ישראל היה יצחק רבין בשנת 1974 כשהוא בן 52 בלבד, ואחריו אהוד ברק בגיל 57.. כל השאר היו בשנות ה-60 וה-70 לחייהם.

מעט מאוד צעירים, הרבה מאוד זקנים. אבל הגיל לא קובע נכון?

והנה סטטיסטיקה נחמדה:

מתוך כל 13 ראשי הממשלות שהיו כאן בישראל: 5 בני מזל מאזניים, 2 אריות ו-2 דגים, שור אחד, עקרב אחד, דלי אחד ועכשיו הצטרף טלה! מעולם לא היו פה ראשי ממשלה בני מזל תאומים, סרטן, בתולה, קשת וגדי.

בנוגע לירח - 4 עם ירח בטלה, 2 אריה, 2 מאזניים, 2 דלי, 1 בשור, 1 תאומים, 1 גדי.

מרקורי - 3 מאזניים, 3 עקרב, 2 אריה, 2 דלי, 1 טלה, 1 שור, 1 דגים

ונוס - 2 סרטן, 2 בתולה, 2 מאזניים, 2 דלי, 1 שור, 1 תאומים, 1 עקרב, 1 קשת, 1 דגים

מרס - 3 אריה, 2 טלה, 2 שור, 2 קשת, 1 תאומים, 1 סרטן, 1 מאזניים, 1 גדי

יופיטר - 4 מאזניים, 3 גדי, 1 טלה, 1 תאומים, 1 סרטן, 1 אריה, 1 עקרב, 1 דגים

סטורן - 3 סרטן, 3 מאזניים, 2 תאומים, 2 קשת, 1 שור, 1 בתולה, 1 עקרב

סה״כ אם רוצים לעשות סיכום:

הכי הרבה נקודות מקבל מזל מאזניים עם 17 נקודות

במקום השני טלה ואריה עם 9 נקודות לכל אחד

במקום השלישי שור, סרטן, עקרב ודלי עם 7 נקודות לכל אחד

במקום הרביעי תאומים עם 6 נקודות

במקום החמישי קשת גדי ודגים עם 5 נקודות כל אחד

ובמקום האחרון עם הכי מעט נקודות מזל בתולה עם 3 נקודות בלבד.

כפי שאפשר לראות מזל מאזניים מככב בפער מכל שאר המזלות. מה שאומר שאם אתם בני מזל מאזניים או שבמפה שלכם יש דגש על המזל הזה - רוב הסיכויים שאתם תהיו ראש הממשלה הבא של ישראל.

האמת הגיוני לאור העובדה שהאופק של מדינת ישראל הוא לא אחר מאשר מזל מאזניים! יש במפה של המדינה גם ירח באריה אז אני לא מתפלא שהאריות יצאו במקום השני.

אתמול היה מצעד הדגלים, ומאדים בשמים התיישב במזל אריה בדיוק על הירח של המדינה.. מה שגרם למתיחות ולשריפות בעוטף עזה. למזלנו לא היו נפגעים, אבל המתח הורגש. שיא ההשפעה תהיה ביום שישי בעוד יומיים. אתמול גם השמש במזל תאומים נגע באורנוס שמסמל את ההמונים ואת מצעד הדגלים עצמו. ההיבט המקסים בין יופיטר (המיטיב) לבין ונוס (שליטת המדינה) מתבטא באווירה אופטימית לקראת הבאות.

אבל עם כל האופטימיות הצרות עדיין לא נגמרו והכל רגיש ונפיץ בשמים.

יש מי שמאוד לא אוהבים את הסטטוס קוו החדש וינסו לחבל בכל דרך אפשרית בממשלה.

אבל אנחנו נישאר עם ההיבט היפה בין יופיטר לונוס ונקווה לטוב, למרות שב-21 ביוני יופיטר מתחיל את הנסיגה השנתית שלו וההיבט האופטימי והמבטיח הזה לא יגיע לידי מימוש, נצטרך לחכות עד ינואר 2022 כדי שהוא יחזור לאותה הנקודה שהוא נמצא בה היום וישלים את ההיבט הטוב הזה.

    5840
    1